Snažila som sa pripraviť na to čo moje oči uvidia na tom opustenom mieste kde ani vtáčik nezasteboce ale keď som zbadala náhrobný kameň na ktorom bolo vyryté meno môjho brata skoliloma to .Padla som na kolená placuc pritom nekontrolovateľné množstvo sĺz.V pamäti som lovila spomienky na náš spoločný život.Moje prvé problémy v škole kedy primne stál.Povedal že som jeho človek a on môj anjel strážny.To ako ma hupal na hojdacke a ja som chcela stále vyššie.Priala som sa dotknúť hviezd ale jediné čo som dosiahla boli rozbité kolená.Musela som sa usmievať keď som si spomenula na rozbité kolená. Mama vtedy strašne zurila a Alex to vzal všetko na seba.Chudák nemohol ísť niekoľko dní von.Z môjho premýšľania ma vytrhol potlesk.Otočila som sa tvárou k Gemme a zbadala som za jej chrbtom chlapca.Čierne havranie vlasy mal vycesane do vrchu ,hnedé oči sledovali pozorne Gemmu a každý jej pohyb.Dalo by sa povedať že si ma ani nevšimol."Koho to tam máš Gemma?"spýtal sa a pristúpil k nám."Čo tu chceš Malik?"spýtala sa ho Gemma a tuhsie ma pritiskla k svojmu telu."Porozprávať sa "povedal jej a ja som zrakom sledovala chlapcov ktorý sa okolo nás postavili a krúžili ako vlci.Pripadala som si ako ovecka ktorá bude každú chvíľu roztrhana na kúsky ."Ty si Diana že áno zlatko?"spýtala sa ma.Nezodpovedala som jeho otázku ale odpoveď som mu musela."To zlatko si odpustite"povedala som potichu ale dostatočne na hlas aby to počul. "Vieš ako sa obchoduje že miláčik?"spýtala sa.Naplo ma keď mi povedal svoju novú prezývku na moje meno .Prikývla som na súhlas."Tak teraz počúvaj"povedal a postavil sa predomna .Gemmu mi vytrhol z rúk a chytil ma silno za ramená."Tuto Gemmu si vezmem len na pár hodín .Alebo na trvalo to sa uvidí od toho ako to zvladnes.Prived mi Stylesa a povedz že sa stretneme na Wolter street 38.Máš na to dve hodiny inak tvoja kamoška skončí ako tvoj bracek.Utekaj"povedal a ja som sa okamžite rozbehla.Do rúk som vzala Gemminu kabelku a rozbehla som sa von.Jej život som mala v rukách ja a nechcela som o nu prísť ako o Alexa bola tým jediným čo mi ostalo.Nasadla som do jej drahého auta a len teraz začali problémy.Obzerala som sa okolo seba a vybrala som kľúče z palubnej dosky tie som strčila do zapalovania a motor nadskočil.Teraz však nastal už spomínaný problém.Ja som totižto nikdy ale NIKDY nesedela za volantom v aute."Nemôže to byť také ťažké"povedala som si a opatrne som nohou stačila pedál ktorý som mala najbližšie.Skrikla som keď sa auto rozbehlo dopredu a ja som rýchlo nohu stiahla späť.Tak fajn to bol plyn tak tá na lavo bude brzda.Znova som opatrne stúpila na pedál ~plyn a auto som prebrala k životu.Pomaly som trhla volantom a auto sa spustilo po pieskovej ceste.Tu to bolo celkom fajn keď som však vstúpila na asfalt nastal problém číslo tri.Obrovské množstvo áut sa mi mihalo pred očami a ja som napinala uši aby mi neušlo jediné zatrubenie.Po skoro hodine som zbadala dom patriaci Stylesovcom.Vydýchla som si úľavou a ten kúsok k nim domov som doslova preletela.Neunúvala som sa zamknut auto,len som z neho vybehla rovno do domu."Harry!" Vykríkla som na celý dom a ten som následne celý prebehla.Nenašla som ho.Hľadala som ho celé minúty ale mne sa o zdalo ako hodiny.Potom ma to napadlo.Gemminu kabelku ktorá bola v aute som vysipala na zem prehrabavajuc sa jej vo veciach.Našla som to.Mobil.Prebehla som cez kontakty až som vytočila ten s menom Harry.Pár krát to piplo až sa na konci ozval ten jeho chrapcavy hlas. Oči sa mi zaplavili slzami keď som ho začula."Gemma?"spýtal sa z druhej strany telefónu."Harry to som ja Diana "povedala som rýchlo .Nedovolila som mu prehovoriť len som to chcela čo najrýchlejšie dokončiť."Gemma má problém"povedala som čakajúc na jeho reakciu.
Som späť a áno neumrela som :-)
Ospravedlňujem sa za menšiu pauzu ale mám toho teraz v škole vážne veľa.Veď viete skusanie,pisomky ,úlohy.Niekedy ma napadá kam na tieto blbosti chodia.No čo už nevadí.Máte tu novú časť a ja sa teším na vaše názory.Chcem poďakovať za votes a komentáre k minulej časti.
Vaša zdravá a živá angel :-)
ESTÁS LEYENDO
DIANA
RomanceONA bola dana ako nahrada za peniaze ktore mal jej brat zaplatiť. ON ju berie iba ako nieco co mu patri. Dokaze v nom vzbudit city alebo sa z neho stane ešte väčšie monštrum ako bol?