Writer:
Zo zasneženeho londýnskeho letiska pomaly kráčala mladá žena oblečená v drahom oblečení s obrovskými kuframi rovnakej hodnoty ako jej oblečenie.Pomaly ich dotiahla k autu v ktorom sedel mladý muž.Kým šofér mladého muža nakladal kufre žena si sadla k mužovi.Až teraz mohla vidieť jeho hnedistu pokožku,havranie vlasy a hnedé oči farby karamelu.Jeho telo bolo oblečené v drahom obleku šedej farby.Len čo zbadal sedieť pred ním ženu ktorú tak dlho očakával na heho tvári sa roztiahol úsmev ktorý odhalil jeho perletovo biele zuby."Veľmi rád ta vidím Evelyn"povedal jej svojim hlasom s dosť silným britským prízvukom."Potešenie je na mojej strane Zayn "povedala mu žena ktorá svoje blond vlasy hodila smerom dozadu ukazujúc pritom svoju postavu spoločne s tvárou ktorá bola zohyzdena čiernou maskarou,linkami rovnakej farby a na perách mala rúž ktorého farba bola krvavo červená."Vieš Evelyn tvoj sladký Harry robí problémy.Obrovské problémy"povedal jej mladý muž .Len čo žena zapocula meno dôvodu pre ktorý sa vrátila otočila hlavu od okna a znova pozrela na muža."Viem Zayn .Som rozhodnutá skrotiť si ho znovu"povedala mu s úsmevom ktorý vohnal mužovi po tele zimomriavky.Nikdo nemohol vedieť aké myšlienky sa preháňali hlavou tejto ženy ale môžem vám povedať že boli vážne znepokojujúce.
V tú istú hodinu na Aljaške:
"Podvadzas Harold "povedala som mu keď znovu vyhral tú sprostu particku šachu."Ja ?"spýtal sa ma a znovu postavil šachové figúrky na svoje miesto pozerajúc pritom namna svojimi zelenými kukadlami."Nikdy"povedal mi a svojho čierneho strelca donútil k pohybu.Bolo to vážne smiešne keďže naše figúrky sa zhromaždili vedľa našich bosich chodidiel a nám ostalo len pár figúrok."Tento krát vyhrám ja Harry"povedala som mu pyšne a pohla som kráľovnou do pravého rohu."Bojím sa že znovu nie Diana "povedal a skôr ako som stihla klipnut mihalnicami mi kráľovnú bez milosti vyhodil."Šach"povedal mi s úsmevom ktorý odhalil jeho dierky v lícach.Pozerala som na tú sachovnicu neschopná pohybu alebo aspoň slov."To nie je pravda Harry podvadzas"povedala som a udrela som ho doskou na šach po hlave.Udierala som ho kým on sa smial nad mojim detským správaním."No tak Diana vyhral som poctivo"vravel mi ale ja som ho len mlatila hlava nehlava.Keď mi vytrhol dosku z ruky a strhol ma pod seba začali sme sa smiať."Nevieš prehrávať"povedal mi a jemno ma pobozkal na nos.Zacervenala som sa nad takým milým gestom a odvrátila som zrak."Notak "povedal mi nabrucane a svojou rukou mi opatrne chytil bradu otacajuc ju smerom k svojej tvári."Si sladká keď sa červenaš"povedal mi a ja som naňho vyplazila jazyk."Hmmm beriem späť si nádherná"povedal mi a opatrne ma pobozkal.Bol to bozk plný citov ,nehy a lásky.Myslela som si že všetko bude už iba dobre že nás nedokáže rozdeliť nič.Ach bože tak som sa mýlila.Nemala som ani tušenia o prekvapeniach ktoré nás budú čakať keď sa vrátime späť do Londýna.A verte že iba jedno nebude.Takže sa vám všetkým ospravedlňujem za tak krátku časť ktorú som dokonca pridala ešte aj neskoro ale nemala som vážne čas.Viete naši sa idú rozvádzať a ešte som ak musela kvôli sikane zmeniť školu ťažko som si mohla nájsť čas na Dianu.Ako hovorím veľmi ma to mrzí.Čo sa týka časti dúfam že som potešila aspoň niekoho.Milý Harry :-)
A ako môžete vidieť pridala som dve nové postavy.Zayna a Evelyn.Jedine čo vám poviem bude že nám to títo dvaja ešte poriadne skomplikuju :-)
Ďakujem vám za votes v minulej časti a aj za komentáre .Naposledy sa ospravedlňujem a vidíme sa pri ďalšej časti.
Vaša angel.
YOU ARE READING
DIANA
RomanceONA bola dana ako nahrada za peniaze ktore mal jej brat zaplatiť. ON ju berie iba ako nieco co mu patri. Dokaze v nom vzbudit city alebo sa z neho stane ešte väčšie monštrum ako bol?