Heyyyy

39 1 0
                                    

Hey guys, dit is t eerste deel van t verhaal waarvan ik wel ga zie gebeuren wat er uit komt. Dit verhaal gaat n mix worden van wat echt zou kunnen gebeuren maar ook hartstikke neppe verzonnen dingen. Veel lees plezier!!! ❤


Isa sluit star stable af (een paardenspel die ze erg graag speelt) Dan loopt ze de trap af, beneden ziet ze haar vader zitten aan de eettafel. 'Hey pap ik ga naar Bella.' 'Veel plezier schat, doei!' Isa pakt haar jas en trekt haar schoenen aan om vervolgens naar het weiland toe te fietsen waar Bella staat. Bella is de 8-jarige haflinger merrie van Isa, Isa heeft Bella al 3 jaar. Het weiland waar Bella staat is schuin tegenover Isa's huis, dus ze is daar binnen no time.  'Hey Bella, ' begroet Isa haar pony. 'Heb je zin in n buitenrit?' Bella briest. 'Dat beschouw ik als een ja,' lacht Isa. Het is n mooie tijd om buitenritten te maken, het is herfst dus het bos om de hoek van het weiland is supermooi door de goud-gele  gekleurde bladeren. Isa doet Bella's halster om en loopt met haar naar de kleine poetsplaats naast het weiland. Toen Bella wegliep met Isa mee hinnikte de kleine shetlandpony Bingo (die Bella gezelschap houd) luid. Bella en Bingo zijn namelijk beste maatjes en ze kunnen niet zonder elkaar, maar Isa vind dat max. 2 uurtjes wel kan. Terwijl Isa Bella poetst en opzadelt luistert ze kerst muziek. Ze weet dat t pas over een paar maanden kerst is, maar Isa is echt superfan van kerst. (en van paarden natuurlijk) 'Zo Bella, je bent klaar,' Isa doet haar kleine mini speaker uit en bergt hem op. Dan stapt ze op Bella en rijdt ze in stap het bos in. 

'Kom op Bella! Galop!' roept Isa. Een miliseconde later zitten ze al in rengalop. Isa en Bella houden er allebei zo van om door de bladeren te rennen. Dan ziet Isa iets vreemds een soort van twinkels. 'Hoooo Bella, ' Isa remt Bella af om eens beter te kijken. Heeft ze het wel goed gezien? vraagt ze zich zelf af. Dan hoort ze zacht geritsel in de struiken achter zich. Isa draait zich met een ruk om. Ze ziet niks, nu word ook Bella onrustig. Ze snuift luid en beweegt haar oren snel heen en weer.  Isa stapt van Bella af om eens goed in de struikjes te kijken. Maar op dat moment ziet ze iets wegschieten. ongeveer zo groot als een kleine shetlandpony of falabella. 'ZZag jij dat ook Bella?' fluistert Isa tegen haar pony. Bella briest.


Dat was al weer het eerste deel! superleuk dat je dit stukje heb gelezen 

❤ 

Groetjesss van mij <333

Oh ja ied in sso die mij hebben geholpen personages te bedenken BEDANKT ❤ fijn dat jullie geholpen hebben anders had Isa misschien wel heeeeel anders geheten

Magie in het bosWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu