Naar n andere wereld?

22 1 0
                                    

Hey guyss, daar ben ik weer met het volgende deel! Ik hoop dat jullie het vorige deel leuk vonden. Veel plezier met het lezen vvan dit deel!! ❤


Isa probeert te bedenken wat ze net heeft gezien. Terwijl ze dat doet voelt ze n rare tinteling door haar lijf. Een gevoel die ze nog nooit eerder heeft gevoeld. Wat gebeurt er! Isa is helemaal in paniek. Dan ziet ze langzaam het bos en Bella vervagen. Isa begint ineens keihard rond te tollen. Dan beland ze met een bons op een hoop bladeren. Waar is ze? wat is er gebeurd? Isa is helemaal in de war. Dan kijkt ze eens goed om haar heen, ze ziet een betoverend bos, maar wacht eens ze herkent dit bos! Dit is de goudenheuvelvallei in Star stable online! (vanaf nu SSO) Maar wacht eens, zou dat betekenen dat ze nu in de sso wereld zit? Ze kijkt nog eens goed om haar heen.  Ja, het is echt waar dat ze hier is. Maar dan ziet ze een haflinger staan. En niet zo maar een haflinger het is Bella! Haar eigen Bella in sso. Dat vind Isa echt helemaal geweldig. En het leuke is dat Bella ook tuig op heeft! Precies het tuig dat ze droeg in het bos op de normale wereld. Isa kan het nogsteeds niet helemaal geloven. Dan loopt ze  naar Bella toe en stapt op haar. 'Hey Bella,'zegt ze 'Kom je mee meisje? Dan gaan we op pad.' En ze draven weg. Daar zien ze de hekken om de goudenheuvelvallei binnen te komen. 'Kom op Bella! In volle galop er  op af!' Zo racen ze de goudenheuvelvallei uit. 'Kijk Bella, daar is de rijhal,' zegt Isa 'Maar daar gaan we niet heen, we gaan hier rechtsaf!' Isa stuurt Bella naar rechts. 'Kijk meisje,' zegt Isa 'Hier moetten we het water oversteken en dan komen we bij de vergeten velden!' Bella plonst door het water. Dan rennen ze een stukje omhoog. 'Kijk Bella, dit hier is het middeleeuws festival. Hierzo kan je trainen om een echte ridder te paard te worden. En als je een aantal wedstrijden goed heb voltooid krijg ik een echte lans. Gaaf toch?' Bella briest. Kom zullen we is oefenen en lateer voor het echie proberen?


Dit was alweer het tweede deel! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. 

Groetjes van mij!❤

ow ja als jullie leuke ideeen hebben zeg t dan want ideeen kan ik altijd gebruiken

Magie in het bosWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu