Bubbels, aarde en meer

17 1 7
                                    


heyyy guys, ik ben dr achter gekomen dat het niet gaat lukken elke dag een deel te plaatsen ivm met school. Soms weet ik ook totaal ni wat ik moet schrijven dus als jullie ideeen hebben zeg ze ajb! veel plezier met lezen van dit deel!❤

'Hey Bella,' zegt Isa. Het is alweer een week na de buitenrit met Yvonne. 'Hoe gaat het met je been schatje?' Isa doet Bella haar halster om en loopt met haar naar de wasplaats. Daar zet ze Bella vast aan de ring in de muur. 'Zo, Bella,' zegt Isa 'Ik ga je been maar weer afspuiten.' Ze pakt de tuinslang en zet de kraan aan. Nadat ze Bella haar been heeft afgespoeld vraagt ze aan haar: 'Heb je ook zin in een wasbeurt?' Bella briest. 'Ik denk dat dat een ja is!' lacht Isa. Isa pakt de shampoo van het plankje en ze sopt Bella helemaal in. Ze gebruikt perongeluk iets teveel shampoo waardoor de bubbels in het rond vliegen. Bella hapt er vrolijk naar. Dan komt Marley aangelopen. 'En, gaat het al beter met Bella?' vraagt hij. 'Ja!' zegt Isa 'Alweer een stuk beter.' 'Mooi zo.' zegt Marley 'Ik kwam eigenlijk naar je toe omdat ik een berichtje kreeg van Agnetha, dat is een vriendin van mij.' 'Wat is er dan?' vraagt Isa nieuwsgierig. 'Ze vroeg of ik kon komen helpen in haar tuin, maar ik heb het druk. Dus wil jij gaan?' 'Oh, ja natuurlijk.' zegt Isa. 'Fijn,' zegt Marley 'Ik laat Agnetha weten dat je eraan komt.' 'Uhm Marley,' zegt  Isa .'Wat is er Lyn?' zegt Marley. 'Nou, hoe kom ik daar.' antwoord Isa. 'Oh ja. Dat is waar, je hebt natuurlijk geen vervoer.' Marley denkt na. 'Ik kan je wel even snel brengen op mijn tractor.' 'Snel?' vraagt Isa lachend. 'Uhm langzaam.' verbetert Marley zich. 'Weet je, je kan ook Liberty pakken. Dat is die zwart-witte paint daar.' 'Oke,' zegt Isa 'Dat gaat inderdaad wat sneller.' Even later draaft Isa met Liberty over het pad. 'Kom op, galop Liberty!' roept Isa. Als ze eenmaal zijn aangekomen bij Agnetha zegt Agnetha: 'Hoi Lyn, zet je paard maar vast aan die balk daar.' Als Isa Liberty heeft vastgezet vraagt Agnetha aan haar: 'Heb je wel eens eerder in een tuin gewerkt?' 'Nee,' antwoord Isa 'Of eigenlijk ja, ik heb mijn vader een paar keer geholpen in onze moestuin.' 'Dus je weet hoe je met een schep om moet gaan?' vraagt Agnetha. 'Ja,' zegt Isa. 'Mooi,' zegt Agnetha. 'Want ik wil dat je gaten gaat graven en daarna daar zaden in stopt en het gat weer mooi dichtmaakt.' 'Komt voor elkaar!' roept Isa. En ze gaat gelijk aan de slag. 

Dit was deel 8, sorry dat het zooo lang heeft geduurd. En sorry dat er echt helemaal niks spannends ofzo gebeurd. Maar ik wist gwn niet meer waar ik over moest schrijven. Ik heb jullie ideeen echt heel hard nodig dus zeg ze ajb. 

Groetjes van mijjj <333


Magie in het bosWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu