oops, dit is niet goed...

9 1 3
                                    


Jaja jullie zien t goed na meer dan n maand eindelijk weer n deel in dit boek!! Eerlijk  gezegd moesten ik zelf heel even kijken waar ik geeindigd was vorige keer, maar veel plezier met lezen van dit deel! (ik snap t helemaal als jullie ook even in me vorige deel moeten kijken om te zien waar ik ben gebleven XD)

Arghhh wat moet ik nou doen! Denkt Isa in zichzelf, dan weet ze het. Ze gaat er zelf heen! Om te kijken wat er gaat gebeuren, maar hoe? Bella is natuurlijk kreupel dusss. 'Oh ik weet t al'mompelt Isa tegen zichzelf. 'Ik ga gewoon op Liberty' Dus ze rent naar Liberty toe en zadelt hem snel op. 'Kom op Liberty! Galoppp' roept Isa tegen hem. En Liberty stormt weg, als ze bijna op de plek zijn aangekomen waar Marley moet hebben afgesproken met die "iemand" ze blijft wat verscholen in een bosje staan. Daar ziet ze Marley staan hij praat zo te zien met een man. Isa hoort ze praten 'Geef me het geld!' schreeuwt de vreemde man 'Maar...' jammert Marley. 'Geen gemaar!' onderbreekt de man hem. 'Ik heb niet genoeg geld om u te betalen!' jammert Marley in paniek. 'WAT!' schreeuwt de man. Dan gaat de vreemde man Marley te lijf. Daar schrikt Liberty van en rent weg, wanneer de vreemde man het ziet laat hij Marley los en schreeuwt keihard: 'VAN WIE IS DAT PAARD' Isa durft zich niet te veroeren, wat als de man haar ziet? Dan staat Liberty stil en kijkt naar het bosje waar Isa in verstopt zit. Nee Liberty, doe dat niet! denkt ze in zich zelf. De man volgt Liberty zijn blik en keek naar het bosje waar Isa in verstopt zit. De man en Isa staren elkaar n seconde of 2 aan. Dan loopt de man in haar richting. Isa haar hart heeft nog nooit zo snel geklopt. 'En wie ben jij?' vraagt de vreemde man aan haar als hij bij haar staat. Kom op Isa. denkt Isa in zich zelf. Stoer zijn nu.'Ik kan beter vragen wie jij bent!' zegt Isa tegen de man. 'Dat gaat je niks aan.' zegt de man bot. 'Nou het gaat je ook niks aan wie IK ben!' zegt Isa verontwaardigd. Toen werd de man heel erg boos. 'Zeg wie je bent of..' 'Of wat?' vraagt Isa brutaal. 'Of ik vermorzel je! Ik sluit je op en laat je verhongeren!' roept de man boos. 'Oke je mag weten wie ik ben op 1 voorwaarde.' zegt Isa. 'En wat is die ene voorwaarde?' vraagt de man nors. 'Ik wil weten wie jij bent.' zegt Isa. 'Oke,' zucht de man. 'Maar jij zegt t eerst.' 'Prima.' zegt Isa. Op dat moment begint ze te twijfelen zal ze zeggen dat ze Isa heet of Lyn? Misschien is Lyn verstandiger denkt ze. Als ze namelijk te maken krijgt met mensen die ze al kent.. 'Ik heet Lyn.' zegt Isa. 'Nou aan je naam heb ik niet veel,' bromt de vreemde man. 'Ik wil weten wat je hier doet.' 'Dat vertel ik later wel.' zegt Isa bot. 'Zeg nou eerst maar hoe jij heet.' 'Ik heet..' dan word de man onderbroken door Liberty die tussen hun door rent met Marley op zijn rug. Isa is helemaal vebaast, niet alleen omdat Liberty ineens tussen hun door rent, maar vooral omdat ze Marley op zijn rug ziet zitten. Ze heeft Marley nog nooit zien paardrijden.  Ze wist niet eens dat hij dat kon! 'Hey, blijf staan jij!' roept de man waar Isa nogsteeds de naam niet van wist. De man rent Liberty met Marley achterna en roept over zijn schouder: 'Jou krijg ik nog wel.'

Dit was alweer deel 10!! Ik hoop dat jullie het leuk vonden, als je nog n leuk idee hebt wat er nu gaat gebeuren laat t zeker weten! Doeghh <333

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: 6 days ago ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Magie in het bosWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu