Gewond

21 1 4
                                    


Heyyyy guys, ik hoop dat jullie t vorige deel leuk vonden. in ig veel plezier met lezen van dit deel!!!

'Wat zijn jullie aan t doen?' vraagt Isa aan de meiden. 'Oh gewoon n beetje hangen en kletsen.' zegt Yvonne. 'Ah,' zegt Isa 'Vinden jullie het erg als ik door rij?' 'Nee hoor rij maar weer lekker door.' zegt Lae. 'Okay, doei meiden!' roept Isa. 'Doei!' roepen ze terug 'Tot de volgende keer!' En Isa rijd door richting het oosten. Onderweg komt ze langs de silo van Barney. 'Hey Lyn!' roept Barney. 'Wil je voor mij kaas halen bij Will?' 'Ja tuurlijjk Barney,' antwoord Isa 'Ik ren wel even snel heen en weer.' 'Okay, bedankt!' roept Barney ze na. Isa en Bella galopperen weg, de Silvergladevelden op.Dan zonder dat Isa het door heeft struikelt Bella in een konijnenhol! 'Hoo, Bella,' zegt Isa en ze stapt af 'Het spijt me zo meisje, dit is mijn schuld ik wist dat hier konijnenholen zaten, jij niet.' Bella hinkt een stukje vooruit. 'Niet doen Bella,' zegt Isa 'Daar word de pijn alleen maar erger van.' Isa barst in tranen uit. 'Het spijt me zo erg Bella,' zegt ze snikkend. Dan komt Kate aangereden (een clublid) 'Hey Lyn, wat is er?'vraagt ze. 'Bella is in een konijjnenhol gestapt en dat is mijn schuld.' snikt Isa. 'Hoezo is het jou  schuld dan?' vraagt Kate. 'Nou, ik wist wel dat er konijnenholen hier zitten en Bella niet.' zegt Isa. 'Oh,' weet Kate alleen uit te brengen. 'Kan je misschien iemand met een trailer bellen?' vraagt Isa aan Kate. 'Tuurlijk.' zegt Kate. Źe pakt haar telefoon uit haar broekzaak en belt Marley. 

Even later staat Marley bij de meiden. 'Zo dames,' zegt hij 'Laad Bella maar in.''Kom maar Bella,' zegt Isa. Bella loopt half hinkend en half aarzelend de trailer in. 'Goed zo Bella!' roept Isa. 'Ik ben Bella naar de dierenarts in Silverglade dorp.' zegt Marley. 'Mag ik mee in je auto?' vraagt Isa aan Marley. 'Tuurlijk mag dat.' zegt Marley 'Stap maar in!'

Dit was alweer deel 4! Ik hoop dat jullie het een leuk deel vonden . Ik heb verder niks te zeggen. Tot bij het volgende deel!

Groetjes van mij! 

Magie in het bosWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu