Racen en gezelligheid

18 1 0
                                    

Heyyyy guys, hier is deel 3! ik hoop dat je het vorige deel leuk vond. veel lees plezier!!! ik hoop dat je dit deel leuk vind!

'Hallo schildknaap Sancho!' zegt Isa vrolijk. 'Hallo Lyn!' begroet Sancho haar. (Isa heet in sso Lyn)  Huh? Isa is helemaal in de war, is ze haar sso poppetje? Ze dacht dat ze gewoon een speler was in het spel, niet het poppetje die zij meestal thuis vanachter de laptop speelt! 'Wat kom je doen?' vraagt Sancho. 'Oh ik wou met Bella een oefenrace doen,' zegt Isa. 'Maar natuurlijjk kan dat!' zegt Sancho opgewonden 'Als jij en Bella je klaar maken zet ik de obstakels neer.' 

Even later staan Isa en Bella klaar voor het startschot. '3, 2, 1, GO!' roept Sancho. En Isa en Bella galopperen weg. 'Oke Bella,' zegt Isa 'Daar is het  eerste doelwit.' Ze galopperen er op af ennn... Raak! Zo gaan Bella en Isa nog even door. 'Finish!' roept Sancho na n paar minuten 'Willen jullie nu voor t echie?' 'Dat kunnen wij wel, toch Bella?' vraagt Isa. Bella knikt met haar hoofd. 'Okayy, kom op dan!' roept Isa. En ze doen het hele parcour nog n keer. 'Joehoe!' roept Sancho bij de finish 'Je hebt de snelste tijd van vandaag!' 'Yess.' roept Isa 'Goed gedaan Bella.' Isa en Bella rijden weer verder. 'Okay Bella, lijkt t je leuk om n stukje door greendale te rijden? Of ga je liever richting Steve en Moorland waar iedereen is?'Bella geet geen antwoord. 'Nou, daar heb ik veel aan meisje,' lacht Isa 'We gaan wel richtig Steve.' 

Aangekomen bij Steve ziet ze een paar clubleden staan. 'Hey meiden!' roept Isa. 'Hey Lyn!' zegt Yvonne. 'Hoe gaat t dr mee?' 'Goed,' antwoord Isa. 'En met jullie?' 'Prima.' zegt Lae.' 'Mooi zo,' zegt Isa


Dat was alweer t derde deel! Ik hoop dat jullie t leuk vonden. Btw bedankt clubleden van wie ik hun sso naam mocht gebruiken en als jullie nog ideeen hebben zeg ze dan vooral

Groetjesss van mij <333



Magie in het bosWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu