Een vreemde man

22 2 3
                                    

Yooo, hier komt (Kijkt hoeveel delen ze heeft) alweer deel 6! (ik schrijf nu pas om 22:00 's avonds dit deel want ik wil elke dag n deel uitbrengen) ik hoop dat jullie het vorige deel leuk vonden, veel plezier met lezen van dit deel!!

'Marley! Marley!' roept Isa over het terrein. 'Ja, wat is er Lyn?' vraagt Marley. 'De dierenarts heeft me bedrogen!' roept ze. 'O jja?' zegt Marley 'Wat is er dan.''Nou, hij zei dat Bella vandaag we weer normaal zou kunnen lopen maar dat kan ze niet!' roept Lyn boos. 'Oei dat is inderdaad niet zo netjes van hem.' zegt Marley ernstig. 'Maar ik wil wel door op avontuur.' snikt Isa. 'Je mag heus wel 1 van mijn paarden lenen.''Maar ik wil bij Bella blijven.' zegt Isa. 'Dat snap ik best meid.' zegt Marley 'Maar wil jij voor mij alle paarden voeren en de stallen uitmesten?' 'Ja tuurlijk,' zegt Isa 'Als ik klaar ben kan ik dan Bella poetsen?' 'Tuurlijk kan dat.' antwoord Marley.

Een paar uur later is Isa klaar. Dan komt er een onbekende man aangelopen. 'Hoi meisje,' zegt hij 'Mag ik je iets vragen?' 'Natuurlijk.' antwoord Isa 'Vraag maar raak.' 'Weet jij waar Marley is?' vraagt de man 'Ik heb een pard van hem gekocht en ik kom hem nu ophalen. Alleen moet ik nog betalen.''Ah zo,' zegt Isa 'Marley is Daisy western les aan het geven in de bak.' 'Waar is die bak? vraagt de man 'Daarachter.' wijst Isa 'Hij zal zo wel klaar zijn.' 'Mooi paardje heb je trouwens.' zegt de man 'Hoe heet ze?' 'Ze heet Bella, maar ze is helaas kreupel.' antwoord Isa. 'Oei wat vervelend.' vind de man 'Aan welk been?' 'Linksvoor,' antwoord Isa. 'Hoe is het gekomen?' vraagt de man vol interesse. 'Ze is gestruikelt door n konijnenhol.' antwoord Isa. 'Mag ik is het been voelen?' vraagt de man. 'Jazeker.' zegt Isa. De man loopt naar Bella toe en voelt aan het been. 'Oei dit been is erg dik.' zegt de man 'Het beste werkt om het been meerdere keren per dag af te spoelen.' 'Oke.' zegt Isa. 'Hoe weet u dat allemaal?' 'Zeg maar Ben hoor.' zegt de man. 'En hoe ik het allemaal weet? Ik ben dierenarts, de beste van Jorvik.' voegde hij er aan toe. Dan komt Marley aangelopen. 'Hoi, Ben.' begroet hij 'Loop je even mee dan kan je betalen en dan geef ik je de papieren.' De  mannen lopen weg.

Dit was alweer deel 6! Ik hoop dat jullie genoten hebben van dit deel, het was iig erg leuk om te schrijven. Tot bij het volgende deel

Groetjes van mij! <333


Magie in het bosWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu