𝐂𝐨 𝐩𝐨𝐝𝐚𝐫𝐮𝐣𝐞 𝐂𝐢 𝐧𝐚 𝐮𝐫𝐨𝐝𝐳𝐢𝐧𝐲?
══════ ∘◦🤍💙◦∘ ═══════
╰┈➤𝐄𝐫𝐞𝐧 𝐉𝐞𝐚𝐠𝐞𝐫 🕊️Jak na niego przystało, podaruje ci pluszową mewę.
A TAK NA SERIO!
Czekoladę i flakonik twoich ulubionych perfum. Musiał błagać na kolanach, aby któryś z weteranów poszedł z nim na miasto. Koniec końców, to Levi podjął się tego karkołomnego wyzwania.
╰┈➤𝐀𝐫𝐦𝐢𝐧 𝐀𝐫𝐥𝐞𝐫𝐭 📚
Blondyn od zawsze nie był dobry w kupowaniu prezentów. W tym wyjątkowym dniu [y/b/d] stwierdził, że własnoręcznie przygotuje dla Ciebie prezent.
Od rana siedział w kuchni, kuląc się pod wpływem krzyku wkurwionych na niego kucharek. Wreszcie stamtąd wyszedł i poczekał, aż przyjdziesz na swoją zmianę w kuchni.
Po twoim przybyciu, wyjął zza pleców opakowanie własnoręcznie pieczonych muffinów. Oczywiście musiał rozglądać się na boki, cały onieśmielony.
╰┈➤𝐉𝐞𝐚𝐧 𝐊𝐢𝐫𝐬𝐜𝐡𝐭𝐞𝐢𝐧 🐎
Butelkę wina i kradzione z magazynu słodycze. Naraził się dla tej akcji, gdyż prawie Kapitan Levi przyłapał go na gorącym uczynku.
Ale było warto…
╰┈➤𝐋𝐞𝐯𝐢 𝐀𝐜𝐤𝐞𝐫𝐦𝐚𝐧𝐧 ☕
Fakt, iż Najsilniejszy Żołnierz Ludzkości nie obdarza prezentami byle kogo, jest oczywisty jak to, że dziś w nocy będzie ciemno.
Zatem nie dziwmy się Hange. Kobieta przez “przypadek” widząc jak Ackermann wręcza ci naszyjnik ze szczerego srebra i bukiet twoich ulubionych polnych kwiatów, omal nie dostała palpitacji serca.
╰┈➤𝐄𝐫𝐰𝐢𝐧 𝐒𝐦𝐢𝐭𝐡 ⚔️
Spałaś sobie w najlepsze, gdy rano obudziło cię niespodziewane pukanie do drzwi. Nile raczej nie kwapi się, aby otworzyć nieznajomemu. Zatem wygramoliłaś się z łóżka i przeklinając dzieci tego kogoś tysiąc pokoleń w przód, poszłaś otworzyć drzwi.
—Przesyłka dla pani. —kurier poinformował cię takim głosem, jakby w myślach wybierał z którego piętra powinien wyskoczyć.
Wróciwszy do pokoju, rozpakowałaś tajemniczą przesyłkę. Jak się okazało, od samego Erwina Smitha.
W środku zastałaś butelkę szampana, bukiet róż, oprawiony w skórę notatnik i pióro. Dodatkowo otrzymałaś liścik, że Erwin przyjedzie do ciebie wieczorem aby wspólnie świętować tę wyjątkową okazję.
╰┈➤𝐇𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐙𝐨𝐞̈ 🧪
Kobieta bardzo długo zastanawiała się, co powinna kupić na Twoje urodziny.
Po długich i wyczerpujących naradach z Moblitem, postawiła na zestaw małego chemika oraz szkicownik.Wręczając ci podarunek miała cichą nadzieję, że z pomocą ów zestawu nie wysadzisz siedziby.
Cóż za hipokryzja w tym przypadku, nieprawdaż?
╰┈➤𝐌𝐢𝐤𝐚𝐬𝐚 𝐀𝐜𝐤𝐞𝐫𝐦𝐚𝐧𝐧 🧣
Własnoręcznie wydziergany na drutach czarny szalik.
Dziewczyna nie miała innego pomysłu. Notabene na jej niekorzyść działało to, że zdecydowała się go stworzyć w ostatniej chwili.
Wręczając ci go miała obawy, że może ci się nie spodobać. Mimo to wątpliwości czarnowłosej zostały szybko rozwiane, ponieważ zaraz po otrzymaniu podarunku, rzuciłaś się jej na szyję i pocałowałaś w policzek.
Czasem warto poświęcić trochę cennej Ackermańskiej krwi, wkurwu i ślęczenia po nocach, po to by sprawić radość drugiej osobie.
╰┈➤𝐒𝐚𝐬𝐡𝐚 𝐁𝐫𝐚𝐮𝐬 🥔
Dla niej najlepszym sposobem na okazanie tego, iż pamięta o twoich urodzinach jest jedzenie.
Początkowo miała w planach wraz z Connym oraz zebranymi przez siebie ochotnikami, upolować dzika i zrobić z niego potrawkę. Jednakże gdy zwierzę prawie nabiło jej przyjaciela na swoje kły, a ona sama wdepnęła w odchody zwierzęcia, pomysł ten został zażegnany.
Finalnie postanowiła wręczyć talerz ziemniaków, upieczonych według tradycyjnego przepisu rodziny Braus.
Nie oszukujmy się. Nigdy nie jadłaś czegoś smaczniejszego niż zaserwowane przez Sashę danie.
CZYTASZ
𝐎𝐧𝐥𝐲 𝐘𝐨𝐮 || 𝐬𝐧𝐤 𝐩𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐣𝐞
FanfictionJak sama nazwa wskazuje, tutaj mieszczą się preferencje z Shingeki no Kyojin. Zapraszam (≧ω≦。) ZDJĘCIE Z OKŁADKI NIE NALEŻY DO MNIE!!!