𝐍𝐚 𝐜𝐨 𝐩𝐨́𝐣𝐝𝐳𝐢𝐞𝐜𝐢𝐞 𝐝𝐨 𝐤𝐢𝐧𝐚?
(𝐦𝐨𝐝𝐞𝐫𝐧 𝐀𝐔)══════ ∘◦💙🤍◦∘ ═══════
╰┈➤𝐄𝐫𝐞𝐧 𝐉𝐞𝐚𝐠𝐞𝐫 🕊️
“Deadpool and Wolverine”
Od jakiegoś czasu wyczekiwaliście premiery tego filmu i gdy tylko Eren dostał cynk, że ma na dniach wejść do kin od razu zarezerwował Wam bilety.
Po zakończeniu seansu i powrocie do domu bardzo szybko tego pożałował. Jak wiadomo, piosenka “Bye bye” cieszy się bardzo dużą popularnością. Chłopak nie mógł się na niczym skupić, gdy cały czas śpiewałaś ten kawałek.
Miarka jednak się przebrała, gdy nauczyłaś się tego tańca co był aktualnie na czasie i cały czas zmuszałaś Erena, by zatańczył go z Tobą.
╰┈➤𝐀𝐫𝐦𝐢𝐧 𝐀𝐫𝐥𝐞𝐫𝐭 📚
“W głowie się nie mieści II”
Przeważnie to Ty wybierasz filmy, jednak tym razem Twój chłopak postanowił zrobić Ci niespodziankę. Od tygodnia trajkotałaś mu nad głową, że bardzo chciałabyś obejrzeć ten film. Widząc Twoje błagalne spojrzenie, nie mógł Ci odmówić.
Oboje jesteście bardzo wrażliwymi ludźmi, więc pod koniec seansu wyszliście cali zapłakani.
╰┈➤𝐉𝐞𝐚𝐧 𝐊𝐢𝐫𝐬𝐜𝐡𝐭𝐞𝐢𝐧 🐎
“Obecność 3 - Na rozkaz diabła”
Brunet doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak bardzo nienawidzisz horrorów. Ale jednak… Dzisiaj jego kolej na wybór filmu. I to wcale nie tak, że wybrał ten film, ponieważ może przyszpanować jaki to on nie jest męski oraz jak to bardzo niczego się nie boi.
Guzik prawda.
Tak naprawdę podczas trwania seansu, to Ty non-stop musiałaś go uspokajać i zapewniać, że to tylko film.
╰┈➤𝐋𝐞𝐯𝐢 𝐀𝐜𝐤𝐞𝐫𝐦𝐚𝐧𝐧 ☕
“Demon Slayer Infinity Castle arc”
(tak wiem, że to dopiero ma wyjść xD)Czarnowłosy nie przepada za filmami, zdecydowanie bardziej preferuje stare książki. Jednak widząc Twoje błagalne spojrzenie rodem kota ze Shreka, nie potrafił Ci odmówić. Chociaż po jego wyrazie twarzy mogłaś wywnioskować kompletnie co innego.
Rzecz jasna kupiłaś bilety na film z oryginalnym japońskim dźwiękiem i napisami. Zatem przez cały czas trwania seansu, Levi cicho prychał pod nosem, co jakiś czas podając Ci chusteczkę.
Na koniec gdy wyszliście już z sali, dostałaś od niego po głowie za Twój rzekomy “fatalny gust”.
Przecież on sam się nie przyzna, że jemu też się w jakimś stopniu podobało.
╰┈➤𝐄𝐫𝐰𝐢𝐧 𝐒𝐦𝐢𝐭𝐡 ⚔️
“Niepewność. Zakochany Mickiewicz”
Bardzo długo przekonywałaś swojego faceta na wyjście z domu. Za każdym razem, gdy macie gdzieś razem pójść, ten zasłania się wymówką: “Wybacz, [y/n], mam dużo pracy”.
Koniec końców dał się namówić na wyjście z waszej nory.
Ale… Był jeden warunek. Otóż to Erwin miał zadecydować gdzie pójdziecie.
Mężczyzna wybrał kino. Bardzo ucieszyłaś się z tego powodu i już miałaś rezerwować bilety na “Sok z żuka”, gdy ten nagle Ci przeszkodził. Wyrwał Ci laptopa i stanowczym głosem oznajmił, że to ON wybiera film.
Zatem dwie godziny ze swojego życiorysu, poświęciłaś na oglądanie romansu Mickiewicza z nauczycielką.
╰┈➤𝐇𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐙𝐨𝐞̈ 🧪
“Listy do M”
Nie mając lepszego pomysłu na to jak mogłybyście spędzić ten wieczór, zdecydowałyście się na wyjście do kina. Początkowo chciałaś iść na jakiś dobry thriller psychologiczny, lecz Twoja kobieta skutecznie uniemożliwiła ci ten zamiar.
Hange jest ogromną fanką romansów i kiepskich komedii romantycznych. Praktycznie całą półkę ma zawaloną książkami, za czytanie których na pewno będzie smażyć się w piekle.
Nie pozostało Ci nic innego, jak przecierpieć się na komedii romantycznej wraz z okularnicą.
╰┈➤𝐌𝐢𝐤𝐚𝐬𝐚 𝐀𝐜𝐤𝐞𝐫𝐦𝐚𝐧𝐧 🧣
“Substancja”
Czarnowłosa uwielbia brutalne filmy, przepełnione grozą i scenami typu gore. Przez jakiś czas uważałaś to za wybitnie niepokojący objaw i rozważałaś czy nie powinnaś umówić ja na konsultacje u jakiegoś specjalisty. Koniec końców pogodziłaś się z jej naturą.
W sumie, nawet spodobał Ci się wybór Mikasy. Pomijając dwa stany przedzawałowe, używany popcorn na podłodze sali oraz koszmary, które będą śnić Ci się najprawdopodobniej przez kolejny tydzień; to wcale nie było aż tak źle.
╰┈➤𝐒𝐚𝐬𝐡𝐚 𝐁𝐫𝐚𝐮𝐬 🥔
“Jak zostałem gangsterem. Historia prawdziwa”
Wieczory spędzane w kinie były swego rodzaju waszą tradycją.
Kiedy ona się narodziła?
Obydwie nie miałyście pojęcia.Tak czy siak zawsze obowiązywała was jedna i ta sama zasada. Aby uniknąć konfliktu oraz III Wojny Światowej, zdecydowałyście, że film będziecie wybierać naprzemiennie. Dzisiaj była Twoja kolej na wybór seansu.
Jednak Sasha zawsze twierdzi, że masz beznadziejny gust do filmów. Za każdym razem chodzi z Tobą do kina tylko dlatego, że stawiasz jej popcorn i jakiś napój.
CZYTASZ
𝐎𝐧𝐥𝐲 𝐘𝐨𝐮 || 𝐬𝐧𝐤 𝐩𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐣𝐞
FanficJak sama nazwa wskazuje, tutaj mieszczą się preferencje z Shingeki no Kyojin. Zapraszam (≧ω≦。) ZDJĘCIE Z OKŁADKI NIE NALEŻY DO MNIE!!!