Sabah son ses bi müzik sesiyle uyandım.Üst katimda disko vardı da benim mi haberim yoktu acaba.Gerçi olsaydı bile haberim olmazdi.O ayrı mesele.Yastığın altına girip uyumaya çalıştım ama nafile.Ben ne kadar dirensemde sanki imdadıma daha çok ses veriyorlar gibi.Biraz daha debelendikten sonra uyuyamacagimi anlayıp yataktan kalktım.Artık sinirlerim ziplamisti resmen.Hemen terliklerimi ayağıma giyer giymezz bi hisim evden ciktim.Merdivenleri benden beklenmeyen bir vaziyette çıkıp son surat ev görünümlü diskonun kapisina geldim.Önce sinirlerime hakim olup zile bi kaç kez bastım ama o seste duymayacağıni zaten soylememe gerek bile yok.Artık sinirlerime hakim olamayıp kapıyı tekmeleye başladım.Bildiginiz tekmeledim arkadaş.Mmüzik sesi kesilince kapinin sesini duyduklarını anladım.Kapı açıldığı gibi karşımda duran meteora bakakaldim.
"Kirsaydin " .sesini duyduğum gibi içinde bulundugum şoktan çıkıp söylediği kelimeye odaklandım.Bide kirsaydin diyor ya.O halini gordukten sonra azalan sinirim tekrar yerine gelince kendimi tebrik etmeyi sonraya biraktim.
"Bu apartmanda insanların yaşadığını biliyorsun değil mi "
Söylediğim sözle biran afalladigini farkettikten sonra hemen kendini toplayıp mavi gözlerini gözlerime dikti.Ne kadarda anlamlı bakan gözlere sahip bir erkenk (mehmetali styla)"Ee ne olmuş yani insanlar yaşıyorsa?"
Yarabbim adamdaki pişkinliğe bak.Seytan diyo cak agzinin ortasına bi tane,ömür boyu sussun.Allahim sen bana mukayet ol.
"Belki hasta vardır apartmanda.Bunu dusunmeyecek kadar aptal olamazsın heralde."
İnanın suanda ateş saçan gözleri umrumda bile değil.Ben lafımi esirgemem bi kere ya.Hem o hatalı.Niye bu kadar sinirlendi ki acaba.Şaşırdım doğrusu.
"Birincisi bu apartmanda benden başkasi yok.Anlaşılan artık sende varsin.İkincisi sözlerine dikkat et.Etmezsen eğer bundan sonra söz soyleyebilecek kabiliyetin olmaz"
hahahha tehtid ediyo bide ya.
"sen kimi tehdit ediyosun .senin o tehditlerin bana sökmez anladın mi.Bir daha sabahın korunde bu sesi duymak istemiyorummm "
Lanet olsun icimdeki enerji patlamasına.Ben neyime güvenip böyle şeyleri söyledim hala anlamış değilim.Ben bunları dusunurken kapinin çarpma sesiyle kendime geldim.Oha kapıyı suratıma mi kapatmıştı yani.Yuhhh amina
Topuklarımı yere çarpa çarpa eve geldim.Saate baktığımda daha 9du.Kendime sandviç hazırlayıp hemen yedim.Önce Istanbulu gezip daha sonra bara gitmeye karar verdim.Kot şortumu giyip üstünede göbegimi açık bırakan beyaz salas bi tsort giydim.Boyumun 1.78 olması benim için bi avantajdı aslında.Zaten uzun olan bacaklarım şort giyince dahada dikkat cekiyodu.Buda benim için güzel bişeydi.Hangi kız dikkat cekmeyi sevmezki ? Uzun ve sarı olan saçlarımı açıp masayla şekil verdim.Ardından gözlerime de eyeliner çektikten sonra telefonum ve cunzdanimi da alıp evden ciktim.Sahilin yakın olduğunu dün taksiyle eve geldiğim zaman görmüştüm.Yürüyerek sahile geldim.Gerçekten Istanbul güzel bi şehirdi.Biraz hava aldıktan sonra taksiye binip Resat Amcanın bana verdiği adresi Taksiciye uzatıp bara geldim.İzmirde ki barın iki katıydı nerdeyse.Daha fazla beklemeden kapıdaki korumaların yanına gittim."Merhaba ben Mehmet beyle görüşmek istiyorum "
Adam beni baştan aşağıya süzdükten sonra
"Kim geldi diyelim"dedi
"Beni Resat bey gönderdi"dedim.Yanındaki korumayla bakistıktan sonra kafasıyla gecmem için işaret verdi.İçeriye girdiğim gibi burnuma dolan içki kokusu beni rahatsız etti.İzmirdeki barda da içki aşırı derecede tuketiliyordu ama bu kadar aşırı bi içki kokusu yoktu.Yavaş adımlarla uzun koridoru geçtikten sonra büyük bi salona geldim.Benimle ilgilenen koruma beni takip etmiş olmalı ki hemen Mehmet beye seslendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökkuşağını Kovalamak
Teen Fiction"Tıpkı bir gokkusagina benziyorsun.Tüm renkleri içinde bulunduran ama hiç birine benzemeyen.Yağmur yağıp kalbim ıslanınca seninle huzur buluyorum.Ama bi o kadarda uzagimdasin ne kadar kossam,elimi uzatsan bile sana erişemiyorum.Seninle var olup sen...