Bu geceyi kazasız belasız atlattigim için kendimi tebrik ediyordum.Eve gitmek yerine Murat ve Berille barda kalmayi tercih etmistim.Sonuçta eve gidip tek başıma ne yapacaktım ki.Sahnede şuan Dj vardı.Bu gece biz artık sahne almayacaktık.Yoruldugumu hissedebiliyordum ama yeni arkadaslarimi yakından tanimak istiyordum.Onlarla en arkalarda bi masaya geçip oturduk.Murat bize içki alıp benim yanıma oturmustu.Hatta taburesini resmen benim tabureme yapistirmıştı.Aslında bakarsaniz çok yakisikli bi çocuktu ama ona karşı bşeyler hissetmiyordum.Onun bana bakislarindan ilgisinin olduğunu anlamamak salaklik olur heralde.Bir şey soyleyince bana bakıp gülümsüyor sanki Beril yanımızda yokmus gibi davranıyordu.Beril de çok güzel bi kizdi.Esmer bombaydi resmen.Ama çok sık bi yerlere dalıp sohbetten bagini koparıyordu.Ona sorununun ne olduğunu sormayı sonraya biraktim.Belkide Murattan çekinip soylemeyebilirdi.Her neyse.Masaya geçerken Biriçik üst komsumun hala arkadaslariyla beraber masalarinda oturduklarini gördüm.Onların inadına hemen gidip yan masalarına oturdum.Murat onların yan masamızda oturdugunu farkettiğinde yüzünü buruşturdu ama bişey demeden hemen gelip yanıma oturdu.Suan tüm grup tam karşımda sohbet ediyorlardı ama bir kez bile olsun dönüp onlara bakmadım.Ben zor kızım.Bana bakıp kahkaha atmışlarsa cezasını çekecekler tabiki.Murat yeni bi konu açıp ve Berilin dikkatini çekti.
"Ee Beril ev bulabildin mi? "Beril oflayip önündeki bardakla oynamaya başladı.
"Hayir malesef .Barda konaklamaya devam" Bunu söylerken hafif tebessum etmişti ama uzuldugu her halinden belliydi.
"Ev mi arıyorsun ? " Bana bakıp başını salladı.
"Yeni ev arkadaşına merhaba de"
Söylediğimle biran afallsada ne ima ettiğimi anladığında şaşırmış bi ifadeyle bana baktı."Ciddi olamazsın?" Gayet ciddiyim.Koskoca evde tek başıma sıkıntıdan patlardım ben zaten.
"Çok ciddiyim.Hem benimde canım sıkılır zaten tek başıma.iyi anaşacağımıza eminim "
Beril bana minnet dolu bakislarini gönderdikten sonra hemen sarilip "Teşekkür ederim" dedi.Bende hemen ona kollarımi dolayıp karşılık verdim."Bende burdayım ama " Murat'in kıskanç bakışlarıyla söyledikleri ikimizide güldurmustu.
"Hadi ya oyle mi hiç farkında değildik." Beril bunu söyledikten sonra Murat'in hemen yüzü asildi.Beril şakayla karışık söylemişti ama Muratın kafasi aşağı inince kahkaha atmaya başladık.Murat'ta aramıza katılınca kahkalarimizin sonu gelmedi.Yan taraftan birinin beni izledigini farkedebilmistim.Üst komsucugumun oturdugu masa olduğuna emindim tabiki.Ama hiç bakmadım.Biz eglencemize devam ederken bakışların beni daha fazla rahatsız etmesine dayanamayarak hemen çaprazima baktım.Onu resmen suç üstü yakalamıştım ama kafasını çevirmek yerine hala bana bakiyordu.Gozlerimi portletip 'ne bakıyorsun ' bakisi attım ama anlamamış olacak ki kafasının yana doğru eğip gülümsemekle yetindi.Hemen gozlerimi kaçırıp Berille sohbete başladık.Hala daha bakışların üzerimde olmasına aldırmadan konuşmaya başladım.
"Hadi Beril esyalarini topla bize gidelim."
"Şimdi mi " yok canım sen şimdiden topla biz bi ay sonra gideriz.
"Evet şimdi hadi kalkalim "
Ayağa kalkmamızla yan masadan yükselen "oo" sesine hepimiz dönüp baktık.Benim üst komsum bacaklarıma bakarak yanındakilere birşeyler söylüyordu.Hepside yiyecekmis gibi bana bakiyorlardi.Tamam biliyorum güzel bacaklarım var ama hiç görmemiş gibi davranmayın ki.Akşamdan beri gözümün içine bakan yakisikli bile bana bakıp guluyordu.Gerçekten çok sinir olmuştum.Yanlarına gidip önlerindeki şişeyi kafalarina geçirmek istiyordum.'Daha neler' demeyin o potansiyele sahibim.Omzumda ki elle kafamı hemen sağa çevirdim.Murat bana kolunu mu dolmamıştı.Ben hala bunun şokunu atlatamamisken bide beni çekip arnimi öpmesın mi yok? Ohaaa çüşşş.Sesler kesilince onların masasına baktım.Hepsi bakiştigim çocuğa bakiyorlardi.Pardon daha doğrusu elineeee.Elindeki bardagi parçaladığı için eli he kan olmuştu.Ama o bi türlü bakislarini benden almıyordu.Murat'in "Gidelim " demesiyle hemen arkamı dönüp ilerledim.Bizimkiler de arkamdan geliyorlardı.Onları bize davet ettim.Sağolsunlar beni kırdılar.Taksiye atlayıp evin yolunu tuttuk...
****
Burak
Dj çalmaya başlayınca eve gidecektim ama bizim çocuklar ısrar edince geceyi burada geçirmeyer karar verdik.İlkelerimizi içip sohbet etmeye başladık.Yan masa hareketlerince yeni kızın ve arkadaşlarının yanınızdaki masaya oturduklarini gördüm.Bi süre bakmamaya karar verdim ama bizimkilerin muhabbeti beni acmayınca hemen kizimi izlemeye başladım.Bu çocuk niye kızın içine girmisti ki ? Aralarında bişey mi vardı acaba.? Rüya adını daha önce Berkay'dan dolayı tanıdığım Beril'le konuşurken o çocuk ona yiyecekmis gibi bakiyordu.İcimde bilmediğim bi his olustu.Sanki kalbime igneler batiriliyordu.Kenan dönüp o çocuğu göstererek
"Bu çocuk kim ?" diye sordum.Kenan bakislarimi takip edip çocuğa baktı.
"Murat .Ekibin bateristi.Bende bugün dikkat ettim.Yeni kızla çok ilgileniyor." Kafamı sallayıp önüme döndüm.Sinirlerim bozulmuştu.Murat söylediği bi lafla hepsi gulmeye başladı.Allah'im bi insan bu kadar güzel gelebilir mi ? Kimse ona bakmasın kesin aşık olurlar.Gulunce görünen o disleri.Tek tek ve itinayla dizilmiş gibiydi.Hele o gamzeleri...Gel beni gamzemden op diyordu sanki.Birden o mavi gözlerini bana dikince bakislarimi çekmek yerine ona bakmaya devam ettim.Sinirlenmişti anlamıştım.Gözlerini ayirip 'Ne bakıyorsun ' der gibi başını salladı.Gülümsemekle yetindim.Hemen önüne döndü ve bir daha hiç bakmadı.Gerçekten bu sinir bozucuydu.Onu izlerken Berkay bana bakıp
"Gençler yoksa birileri aşık mi oldu " deyip bana imali bi bakış attı.Tabiki de aşık olmamıştım***
"lan bu dediğine sen inanıyo musun ?" Biraz düşünüp
"İnanmamayı tercih ederim." Yüzü biraz asilmisti.Noluyo lan ?
"Buda ne demek oluyor şimdi"
"Eğer dediğim gibi bişey varsa rakibim olacaksın desene.Herkes "ooo" deyip Rüya 'ya bakınca onlarında bakışları bizi buldu.
"Aşık mi oldun ?"Benim soracağım soruyu Kenan sorunca ona içimden teşekkür ettim.Cevabını kaldıramazdım.Hepimiz meraklı gözlerle Berkaya döndük.O ise sadece Ruya'ya bakiyordu.
"Aşk demiyelim.Hoslanti.Ama daha önce hiç bi kızda hissetmediğim bi duygu.Sonu ne olacak bilmiyorum." Şaka yaptığını düşündüm ama bakışları hiç öyle söylemiyordu.Ne yani şimdi en yakın arkadaşlarımdan biriyle aynı kıza mi aşık olduk ? Herkes gülerken ben ve Berkay Rüya' ya odaklanmistik.Tam bize doğru bi hamle yapacaktı ki Murat denilen pezevenk omzuna elini koyup onu alnından öptü.Çat diye bi ses gelince elime baktım.Bardak un ufak olmuştu.Şimdi ben onu kıskandım mı yani ?Nasıl bi işin içine girdim ben ya.Aşk benim neyime ? Rüyanin gidişiyle birlikte bizde ayaklandik.Hastaneye gitmek için ısrar ettiler ama kabul etmedim.En yakın Berkayın evi olduğu için onlara geçmeye karar verdik.
Hala daha kitabımı okuyan az kişi var ama yine de bu beni mutlu ediyor.Bana destek olacağınıza çok inanıyorum.Lüten Vote ve yorum yapmayı unutmayın.Olaylar yeni yeni sekillenmeyer başlıyor.Takipte kalın :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökkuşağını Kovalamak
Ficção Adolescente"Tıpkı bir gokkusagina benziyorsun.Tüm renkleri içinde bulunduran ama hiç birine benzemeyen.Yağmur yağıp kalbim ıslanınca seninle huzur buluyorum.Ama bi o kadarda uzagimdasin ne kadar kossam,elimi uzatsan bile sana erişemiyorum.Seninle var olup sen...