Bu bölüm çok geç geldi.Hepinizden özür diliyorum.Şimdi arkadaşlar öncelikle yan karakterler için sizden fikir almak istiyorum.Yani Mert,Berkay,Mehmet,Beril sizce hangi unluler olsun.Fikirleriniz benim için çok önemli.Opuldunuz :-*
Sahne performansım bittigi gibi hemen odama geçtim.Mehmet abiye bu akşam biraz rahatsız olduğumu ve sahneye bir kez daha çıkmak istemedigimi söylemeyi de ihmal etmedim tabi.Oda sağolsun sorun olmadığını söyledi.Kıyafetimi degistirmeme kararı alarak hemen odamda bulunan koltuğa attım kendimi.Uzun zamandır sosyal hesaplarima girmedigimi aklıma getirerek hemen telefonumu elime aldım. Kısa bi süre bakindiktan sonra kapının sesiyle hemen yerimde dogruldum.'Gir' dememle içeriye koruma olduğu belli olan ama daha önce barda görmediğim bi adam girdi.Kalın sesiyle
"Patron sizi bekliyor" dedi.Mehmet abi niye beni cagirsin ki şimdi.Hemen ayağa kalkıp telefonumu cebime koydum."Peki gidelim" dedim hemen.Kapıyı açıp benim gecmemi bekledikten sonra oda arkamdan çıktı.Koridorun sonuna geldiğim sırada tam Mehmet Beyin odasının olduğu tarafa yonelecekken korumanın sesiyle ona döndüm.
"Patron bar kisminda efendim" Başımı sallayıp hemen bara doğru gitmeye başladım.Bara geldiğim sırada etrafa göz atmaya başladım ama Mehmet Abiyi bulamadım.Korumaya "nerde" der gibi bi bakış attıktan sonra koruma onu takip etmem gerektiğini belirten bi bakış attı ve önden ilerledi.Koruma önde ben arkasında onu takip edererek biraz ilerledik.Daha sonra koruma durdu sırtına carpacagim sırada hemen kendimi toparlayıp durdum.Önümde olduğu için nerde durduğunu kestirememistim.Yavaş yavaş kenarıya geçerken karşımda gördüğüm sima beni biraz rahatsız etmişti.Ben sahnedeyken beni izleyen yakisikli adamdı.Bakışlarını üstümde arsız bi şekilde gezdirirken bende onun kim olduğuna dair fikir yürütmeye başladım."Patron" demişti.Bi dk yoksa Sarp Bey bu mu ? Bu kadar genç olabileceğini hiç düşünmemiştim.O beni sürerken bende etrafa kısa bi anlıkta olsa göz attım ve mafya takımının tümünün gözleri bizim ustumuzdeydi.Sarpa ait olduğunu dusundugum sesle hemen kafamı çevirdim.
"Otursana" oturmak yerine kafamı daha fazla kaldırıp ona dik dik bakmaya başladım.Ne sanıyordu beni ?Cevap vermeyince yine konuştu
"Oturmayacak mısın ?" gozlerimi tam onun mavileriyle buluşturup konuşmaya başladım.
"Ne istiyorsun ?" Kollarimi gogsumde birleştirip bakislarimi ondan cekmemeye özen gosterdim.Ağır ağır ayağa kalkmaya başladı.Biraz ilerleyip tam önümde durdu.Bakışları biran dudaklarıma kaysada hemen kendini toparlayıp gözlerime baktı.
"Umarım benim kim olduğumu biliyorsundur " Başımı salladım ve
"Biliyorum" dedim.Bakışlarını adamlarında gezdirdikten sonra
"Gidiyoruz " dedi.Biran bana mi söyledi acaba diye düşünürken hepsi birden arka tarafıma geçti.O hala bakışlarıyla beni suzuyordu .Tam yanımdan gececegi zaman kulagima eğilip
"Bir daha ki sefere tüm barda inlemelerin duyulacak " demesiyle beynimde vurulmusa döndüm.Bi hısım masanın üstündeki içki şişesini alıp boş anından yararlanarak kafasina geçirdim.O yere yigilirken sinirimi atamayıp yerden yatan pislik adama birde tekmemi savurdum.Karnına aldığı darbeye iki büklüm olan adama bakarken resmen gozlerimden ateş fiskiriyordu.Sacimin yere doğru çekilmesiyle agzimdan ufak bi çığlık kaçtı.Hemen kendimi toparlayıp arkamdaki kişiye dirseğimi geçirdim.Karnına aldığı darbeyle biraz sendeledigi sırada bende hemen arkama döndüm.Beni odamdan cagiran koruma olduğunu görünce sinirimden birde burnuna yumruk geçirdim.Anlamadığım bi konu vardı.Bu serefsizin bi tane koruması yoktu ki..Etrafıma göz gezdirdigim sırada karsilastigim manzara beni fazlasıyla şaşırtı.Bar deyim yerindeyse savaş alanına dönmüştü ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökkuşağını Kovalamak
Novela Juvenil"Tıpkı bir gokkusagina benziyorsun.Tüm renkleri içinde bulunduran ama hiç birine benzemeyen.Yağmur yağıp kalbim ıslanınca seninle huzur buluyorum.Ama bi o kadarda uzagimdasin ne kadar kossam,elimi uzatsan bile sana erişemiyorum.Seninle var olup sen...