Slm gençlik :) Öncelikle bu bölüm biraz geç oldu.Ama beni de anlayın.Beklediğim ilgiyi göremiyorum.Bu Yüzden hevesimi yavaş yavaş kaybediyorum.Arka arkaya 13 bölüm daha yayınlayacağım.Tabi her bölüm için 10 oy aldıktan sonra diğer bölümü yayınlayacağım.20 bölüm sononda istediğim ilgiyi alamazsam herhalde kitap yazmayı bırakırım.Sadece emeğe SAYGI.
Veeee telefondan bölümleri Yazdığım için bazen Yazım yanlışları dikkat etmeme rağmen oluyor...
Sizleri seviyorum.Öpüldünüzzzz
****
Eve geldiğim gibi Beril'in soru yağmuruna tutuldum.Ona sadece Muratla artık konusmayacagimi söyleyip kendimi yatagima attım.İlk günden bu kadar macera yaşamam hayra alamet değildi galiba.Kendimi uykunun kollarına bırakmadan önce aklımda bir sürü cevaplanmasi zor sorular vardı.Eğer Muratin dediği gibi onlar kötüyse bana neden yardım ettiler ? Veya neden bu kadar karsilasiyoruz.Galiba her sorunun cevabını zamanla alacagim.Tek bildiğim Murat ve diğer gruptan elimden geldigince uzak durmam...
Sabah uyandığımda burnuma gelen muhteşem kokular beni aldığı gibi mutfağa götürdü.Karşımda bir adet Beril ve kuş sütü eksik olan masa vardı.
"Günaydın" Bu kızı gerçekten sevdim ya
"Günaydın ve ellerine sağlık muhteşem görünüyor "
"Hadi hemen elini yüzünü yıka ve gel" demesiyle bi koşu banyoya girdim.Bi dus alsam iyi olurdu ama o kahvaltıyi bekletmek istemedim.Elimi yüzümü yikadiktan sonra saçlarımı hemen dağınık bi topuz yapıp mutfağa geçtim.
Sadece Beril'in dün akşam yaşananları ayrıntılı bi şekilde anlatmami istemesi ve benim nazik bi şekilde reddetmem dışında kahvalti çok sakin gecmisti.Beril beni gezdirmek istediğini söylediği için evi toplayıp hemen kendimi dusa attım.Cildim burusana kadar sudan çıkmadım.Cikdigim gibide kot şort ve ustunede göbeğimi açık bırakan beyaz bi bustiyer giydim.Saçlarımı doğal bi maşa yaptım.Ardından küçük çapraz çantama telefonumu ve cuzdanimi bırakıp hemen makyaj aynamın karşına geçtim.Gözlerimi ortaya çıkaran uzun kuyruklu bi eyeliner çekip dudagima şeftali tonunda ruj sürdüm.Ve hazirimmmmm
Salona gittiğim gibi Berilde odasından çıktı.Oda aynı benim gibi şort ve bustiyer kombine yapmıştı.Gerçekten güzel olmustu.Birbirimize iltifat yagdirdiktan sonra hemen sandeletlerimizi giyip evden ciktik.Asansorun kapısı açıldığı gibi karsimizda 4 adet mafya bozuntusu görmemiz pek şasirticiydi.Berille kısa bi bakismanin ardından binmeye karar verdik.Biz asansörün arkasına doğru ilerlerken onlarda yüzleri dönük bize bakmaya basladilar.Açıkçası tirsmaya başladım.En sonunda dayanamayıp sessizliği bozdum.
"Su iğrenç bakislarinizi üstümüzden çeker misiniz?"Hey bu biraz ağır mi oldu ne?
"Sana baktigimizida nerden çıkardın ufaklık?" Bunu soyleyenin üst komsum olduğunu dusunuyosunuz ama yanildiniz.Burakkk
"Baktığın halde bakmadim demek sencede korkakca değil mi?" Herkes kikirdarken onun ürkütücü bakışları uzerimdeydi.Tabi benimkideee ...
Asansör durduğu gibi hemen Berille önden çıktık.Onlarda hemen arkamizdaydi.Gelen sesle biran duraksadim.
"Daha seninle işimiz bitmedi ufaklık"
Başımı hafif arkaya çevirip
"Ay çok korktum MAFYA BOZUNTUSU " Başlarda net çıkan sesim sonlara doğru daha keskin çıkmıştı.Tabi en sonda göz kirptigimida unutmayalim.
***
Berille beraber muhteşem bi gün gecirmistik.Tam anlamıyla İstanbul'un altını üstüne getirdik.İstanbul'un İzmirden tek farkı kalabalık olması herhalde.Eminönünde balık ekmek yedikten sonra hemen taksiye atlayıp bara geçtik.Zaten saat 7geliyordu.Ayaklarımın artık beni taşımayacağını dusundugum için hemen oturup dinledim.Zaten sahne için daha vaktim vardı.Berilde Muratin yanına gitmişti.Koşa koşa yanıma gelmesinden bi sorun olduğunu anlamıştım zaten.
"Kızım bu akşam barın ortağı Sarp Bey gelecekmis " Niye bu kadar heyecanlandı ki bu kız
" Ee gelsin Beril.Barın ortagiysa gelmesi gayet normal değil mi ? Neden bu kadar abartiyosun ?"
Elini kafasina vurup tavana baktı.Allahtan sabır dilenir gibi bi hali vardı.Sonra bakışları tekrar beni buldu.
" Ya kızım bu adam bildigin gibi değil.Mehmet Abiyle iyi anlaşıyor ama Burakla ne zaman buraya gelse hep kavga ediyorlar.Yani bu gece ortalik yine karışacak " Desenize yine sictikk.
"Bizene ya.Sahnemizi aldıktan sonra çekip evimize gideriz."
"Sen öyle diyosan oyledir" Pek inanmiyomus gibi soyledigiyle gozlerimi devirdim.Bende korkmaya başlamıştım aslında.Beril bu kadar tedirgin olduğuna göre vardır bi bildigin.Kafamdaki kötü dusunceleri kovduktan sonra hemen hazırlanmaya başladım.Bu gece biraz daha iddialı olmaya istiyordum.Hemen giysi dolabimin karşısına geçip en uygununu aramaya başladım.En sonunda kırmızı straplez bi bustiyer altinada yüksek bel siyah şort seçtim.Zaten masalı olan saçlarım tekrardan masaladim.Makyaj kismina gelirsek gözlerime sadece eyeliner çekip dudaklarima kan kırmızısı bi ruj sürdüm.Kırmızı ayakkabilarimida giydigime göre artık hazirim.10 dk kaldığı için hemen odadan ciktim.Ciktigim gibi kaslı birine çarpmam bir oldu.Başımı yavaş yavaş kaldırdım ce ne goreyim.Benim kaslı üst komşu Berkay(!) .Bir süre birbiimizin gözünün içine baktıktan sonra hemen hemen kendimi toplayıp sağa doğru adım attım.Benimle beraber oda adım attı.Daha sonra sola adım attım.Oda benimle beraber aynı şekilde adım attı.Kafamı kaldırıp gözünün içine baktım
"Derdin ne ?" Ayaklarımdan başlayıp gözüme gelene kadar beni suzdu.
"Bu halin ne" İstemdışı olarak bende kendimi suzdum
" Ne varmış halimde ? " Anlamadim gerçekten ne var halimde.
" Bu halde sahneye cikmayi düşünmüyorsun herhalde."
Tam olarak ona yaklasip konuşmaya başladım."Sananeeeee "
"Senin için söyledim" Benim için söylemiş alla alla
"Seni ilgilendiren bi durum olduğunu düşünmüyorum.Şimdi çekil önümden " Geriye ddoğru bi adım attım.Berkayda sırıtıp kenarıya şekilde.Egoisttttt
Direk sahneye ciktim.Muratla ne kadar muattap olmayacagimi dusunsemdde her Berile baktigimda onun bakışlarını üzerimde hissedip ona olumcul bakışlar atıyordum.Burnunun baştan başa saran sargı bezinden bahsetmeme gerek yok herhalde.Daha sonra karanlık olan sahnenin tam ucuna doğru ilerledi.Adımı büyük bi şehvetle haykıran insanları daha fazla beklememek için hemen şarkıma başladım.
İnna Yandel In Your eyes
Şarkıya giriş yaptığım gibi tüm ışıklar bari aydınlattı.Bu atmosferi seviyorum.Bunca insanın beni tutkuyla izlemesi gurur verici ve sonuna kadar şarkı söylemeye devam edeceğim.Çünkü sesim bana annemden kalan tek hediye.Az çok hatırlıyorum aslinda annemin beni uyutmak için söylediği sarkilari.Hatta bazı geceler uyurken bile hala sesi kulaklarımı dolduruyor.Sesini kokusunu beni "güzel kızım " diye sevisini.Hayattaki en büyük acı Anne ve evlat acisidir bana göre.Tabi babamida çok özledim ama bu yaslarimda annesizlik daha çok canımı acitmaya başladı.
Tüm duygularımdan sıyrılıp kendimi şarkıya verdim.Şarkıyla beraber hafif kıvrak hareketlerim gosterimi daha doyumsuz hale getiriyordu.Etrafa bi göz attigimda Mafya bozuntularinin yine ayni masada oturduklarıni gördüm.Sadece Berkay beni izliyordu.Burak yanındaki pardon kucağındaki surtugu oksarken diğerlerinde sohbet ediyodu.Bakislarimi onlardan alıp barın diğer köşesinde gezdirmeye başladım.Masanın etrafında izbandut gibi adamlar vardı.Koltukta oturan ise en 24 25 yaslarinda mankenlere taş çıkaran yakisikliligiyla oturan bi adamdı.Yanında ki surtuk ona sirnasirken onun bakışlarının hedefi çok açık belliydi.BEN
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökkuşağını Kovalamak
Teen Fiction"Tıpkı bir gokkusagina benziyorsun.Tüm renkleri içinde bulunduran ama hiç birine benzemeyen.Yağmur yağıp kalbim ıslanınca seninle huzur buluyorum.Ama bi o kadarda uzagimdasin ne kadar kossam,elimi uzatsan bile sana erişemiyorum.Seninle var olup sen...