🏹 4 . rész 🏹

27 3 0
                                    

Nerissa

Ahogy a whisky égető hatása lassan elhalványult, úgy éreztem, hogy a bennem növekvő feszültséget is elűzte egy pillanatra. De Dante ott volt, közvetlenül mellettem, és jelenléte sokkal inkább felkavart, mint amennyire szerettem volna. Minden egyes mondatával, minden pillantásával mintha újabb falat épített volna közénk, miközben én szét akartam törni azokat.

•Ahogy megfordultam, hogy elinduljak a tömeg felé, Dante mozdulatlanul figyelt. Éreztem, hogy ő sem fog tágítani. A zene dübörgött, a fények villogtak, én pedig csak egyetlen dolgot akartam: kiszakadni ebből a feszült helyzetből. És tudtam, hogy a találkozóm most kezdődhet el igazán.

-Nézd, Dante, ma este dolgom van. Nem fogsz folyton a sarkamban járni, ugye?-kérdeztem kihívóan.
-Ha azt mondom, de? Nem azért vagyok itt, hogy a kedvedben járjak, Nerissa.

•Felnevettem, és közben összeszűkített szemekkel néztem rá.

-Pontosan tudom, hogy miért vagy itt. De van valaki, akivel találkoznom kell. És ez nem a te dolgod.

•Dante lassan közelebb lépett, de a tekintete hideg maradt.

-Bárkivel is találkozol, az az én dolgom is. Ha veszély leselkedik rád, tudnom kell róla.
-Veszély? Itt? Egy klubban? Ne nevettess,csak egy sráccal találkozok. Régóta ismerem már-megráztam a fejem, és tovább indultam a tánctér felé.

•A zene dübörgése egyre hangosabb lett, és az emberek körülöttem csak fokozni tudták a feszültséget. Nem akartam, hogy Dante megakadályozzon a találkozómban, de tudtam, hogy nem fog könnyen lemondani rólam.

-Nerissa, nem akarom, hogy bajod essen. Mi van, ha a srác csak kihasznál?

•Megálltam, és hátranéztem.

-Ő nem olyan. Csak egy beszélgetés, semmi több.

•Ekkor megpillantottam Leot, akivel találkozni akartam. Magabiztosan közelített, mosolya vonzó volt, de a szemeiben valami más is volt. A vágy, ami ott rejtőzött, érezhető volt.

-Szia, Nerissa! Örülök, hogy végre találkozunk.
-Szia. Igen, én is.
-Ne felejtsd el, hogy itt vagyok.-mondta halkan Dante.
-Dante, nem kell aggódnod. Csak beszélgetni szeretnénk.-mondtam neki.

•Leo rám nézett, és a hangja édesen csábító volt.

-Szeretnél táncolni?

•Dante hátrébb lépett, de a tekintete végig rajtam maradt. Leo a karját nyújtotta, és én megragadtam a kezét, hagyva, hogy elvezessen a tánctérre.

•Ahogy táncoltunk, éreztem a közeledését, a szavak, amiket mondott, egyre inkább hatottak rám.

-Nagyon szép vagy, tudod? Szeretném a titkaidat és a belső énedet megismerni.
-Én is szeretném, de...

•Leo közelebb húzott, a lélegzete forró volt az arcomon. A kezét levezette a fenekemre.

-Ne aggódj, csak élvezd az estét.

•Ekkor Dante váratlanul lépett közénk, és Leo-ra nézett.

-Elég volt. Nerissa, gyere velem.
-Miért akarod megakadályozni, hogy élvezze az estét?-kérdezte Leo Dante-tol.
-Mert tudom, mire készülsz te seggfej.
-Dante, hagyj már! Csak szórakozni akarok.

•A feszültség csak nőtt, ahogy Leo szemében a vágy mellett már ott volt a kihívás is. Éreztem, hogy el kell döntenem, kire hallgassak. A szórakozás vagy a biztonság? Az este még csak most kezdődött.

-P📖

Tiltott örző!Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora