Selam
Nasıl bir kurgu olması için gerçekten çok düşündüm
Beni biliyorsunuz çoğunlukla ukelerim hangi durumda olursa olsunlar özgür haklara sahip olurlar
Mecburen evlense mesela ona yine alan tanıyan bir seme yazarım çünkü kurguda olsa tahammülüm sıfır böyle konularda
Neyse başlayayım
&______________________________________
Nerdeyse iki buçuk haftadir çalışmaya başladığım restorandan gecenin 12 sinde temizliği yapmış ve çıkmıştık arkadaşlarim minibüslere falan yetişmeye çalışırken benim malesef ki öyle bir derdim yoktu..
Paramı dolmuşa veya diğer toplu taşımalara veremezdim malesef. Cadde karanlık ve sessizdi biraz korkutucuydu aslında ama yapacakta birşey yok..
Kulaklığımi takmak istesemde savunmasız kalacağım için takamiyordum o ya takmasamda birinin bana zarar vermesini pekte önleyemezdim..
Yanımda biber gazı olsada ne kadar işe yarardi tartışılır.. Bir kaç aracın geçtiği cadde de üstümdeki ince hirkayla hasta olmamayi diliyerek yürürken gök gürültüsüyle kalbim korkuyla çarpmıştı karanlık gök yüzünü aydınlatıyordu çakan şimşekler..
Yağmur yağmadan eve varamazdim belki ama daha az ıslanırdım .. Çakan şimşekler korkuturken beni esen rüzgarla iliklerime kadar donmuştum..
Yüzüme vurmaya başlayan yağmurla koşmaya başladığimda karşı kaldırima geçecekken nerdeyse bir aracın altında eziliyordum..
Korkuyla dibimde son anda duran arabayla elim korkuyla atan kalbimin üzerine giderken gözümün önü kararmaya başlamıştı arabanın kaputuna tutunmaya çalışırken bedenimde ki güç kesilmiş kendimi yerde bulmuştum..
Birileri bana sesleniyordu ismimi bilen biriydi.. Gözlerim kapanırken yaralı bir yüz gördüm..
Garip bir uykudaydim yattigim yer o kadar rahattı ki hiç böyle bir yerde yatmamıştim..
Etrafımda birilerinin olduğunu hissediyordum nerdeydim acaba bedenimde acı hissetmiyorum belkide birşey yapmamişlardi bana..
Gözlerimi hafifçe araladigim da başımda yanan beyaz ışıkla hızla geri kapadım ne biçim ışık öyle ya.
- ışık
Yanımdaki her kimse ışığı azaltmıştı neyseki dikkatlice gözümü açtığımda Şahin bey in gözleriyle buluştu gözlerim.
- Sonunda uyandın Bulut ,bizi çok korkuttun
Onlar mıydi o arabanın sahibi yoksa.. Başka bir ihtimal yoktu ya zaten bana garip bir ifadeyle bakıyordu bu zamana kadar kimsenin bakmadığı bir şekilde sanki kiyamiyor gibi bakıyordu..
Ne kafamda kuruyorsam evli adamın merhametini yalnış anlamak nasil bir pislikti..
- Ben teşekkür ederim size de zahmet verdim benim hatam kusura bakmayin yola bakmadan atladım
Sağ elimin tutulmasıyla gözlerimi Şahin bey in gözlerinden çekip o tarafa döndüm.
- Kusur falan yok neyseki şoför seni anında fark etmiş Bulut çok korktuk gerçekten bir daha böyle dikkatsizce hareket etme
Bir bileğimi okşayan ellerine bir gözlerine baktım şaşkınca dönüp Şahin beye baktığımda gayet normal bir yüz ifadesi ile bizi izliyordu..
Onları tanıdığım süre zarfında Boran beye olan düşkünlüğü aklımda en net olan şeydi ve şimdi hiçbir şey demiyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Başla (BXBXb)
RomanceBabasının borçlu olduğu adamın eline düşen ukemiz Bulut ona bir gece önce çarpan müşterileri Boran ve Şahin Duran sayesinde kurtulur.. Şahin ve Boran beyin ilişki teklifini kabul edecekmiydi yoksa onların yardımıyla yeni bir hayata tek başına mı baş...