1

405 42 18
                                    

Hello

Nasılsınız

Her zaman ilk bölümlerim kaotik ve olaylıdır bunu biliyorsunuz değil mi

Ama mutlu sonsuzluğu olan kitaplar yazarım .

Bu sonsuzluk ukelerimin kendinden vazgecmesiyle olmaz kendilerini korumalariyla olur.

Hadi başlayalım
__________________________________________

Göğüs kafesimde ki ağrıları umursamadan yürümeye çalışıyordum iş yerimden yarım günlük izin almak zorunda kalmıştım ve izin saatim bitmek üzereydi..

Gece geç geldiğimi fark etmişti babam ve eşşek sudan gelircesine dövmüştü bir kaç saat bacaklarımın tutmadığını fark ettiğimde arayıp izin istemiştim 5 saatlik karşılığında bütün hafta mesaiye kalacaktım.

Duvarlara yaslana yaslana giderken saat 3 olmak üzereydi bile...  Şahin beyler gelecekmiydi bugün acaba..

Sırtıma vuran rüzgarla titrerken bu titreme bile yaralarımı sızlatıyordu..Bana aldıkları mont nerdemiydi babam almıştı onu benden, ona arkadaşimin hediyesi demiştim kendine yenisini alınca bunu bana verdi demiştim yemişti yalanı valla..

Üstüne deneyip benim oldu deyip itiraz ettiğimde belimde sandalyelerden birini daha kırmıştı.. Alışmıştim ben onun borcunu ödemek için çalışırken o benim belimde sandalye kırıyordu işte..

Neden mi kacmiyorum kaçmayi denemedim sanmayın.. Denedim ama babamın borçlu olduğu adam 'Kadir' her seferinde buldu beni ya dayak yedim ya taciz edildim..

Şimdide takmıştı bana borç karşılığında beni istiyordu babam her an verebilirdi napmaliyim.. Kaçsam aynı kaçmasam aynı sanki..

Şahin beylerin ilişki teklifini bile düşünememiştim acıdan acaba kabul mü etmeliydim.. Nazik ilgili halleri bakışları davranışları kimse öyle davranmamıştı bana bu zamana kadar..

Ama onlara güvenebilirmiydim ? Zenginlerin korkunç eğlence ve zevkleri oluyor belkide beni kandırmaya çalışıyorlar...

Bilmiyorum hiçbir şeyi bilmiyorum..

Sonunda restoranda varmıştım ki patron gelip bana baktı yüzünü buruşturup " Bune hal oğlum yüzün gözün dağılmış! Zaten güzelsin diye almıştım seni buraya doğurgan olmana rağmen yüzün gitmiş.. Dik bile duramiyorsun ne işime yararsin sen kovuldun gel benle parani verim siktir git sonra.." Konuşmama bile izin vermeden söyleyeceğini söyleyip kolumdan tutup sürükleyerek odasına sokmuştu.

İş çıkışı mi yaparken kendimi zarzor ayakta turabiliyordum elime zarfı tutuşturup yine sürükleyerek mekandan çıkarmak için çekişiyordu öyle enerjim yoktu ki başım dönmeye gözümün önüne kararmaya başlamıştı..

Beni kapıya çıkarip ittiğinde dengemi kuramamış yere yapışmıştim yaralar yüzünden acıyla inledigimde birilerinin yanıma koşarak geldiğini duymuştum.

Kimdi ki gelen gözlerimi aralayıp baktığımda Kadir 'in sağ kolu Faruk un sırıtan yüzünü gördüm hareket dahi edemezken ağzıma kapatılan ilaçlı bezle gözlerim kapanmaya bilincim gitmeye başladı..

Etrafımda birilerinin olduğunu hissederken gözümü açmaya korkuyordum en son Faruk almıştı beni..

Kadir napacakti acaba bu sefer..

Kadir piçi: Uyanık olduğunu biliyorum güzelim aç hadi gözlerini eğer şimdi açarsan canını yakmadan konuşacağiz sadece.

Ona inanmasamda sinirlenmesi hayrıma olmazdı.. Gözlerimi açtığımda hemen yanimdaki koltukta elinde ickisiyle duruyordu .

Yeniden Başla (BXBXb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin