9

220 38 26
                                    

Hello

Üçlü ilişkiler için daha doğrusu bu kurgu için aklımda gram kavga gürültü yok..

Ben bide karakterlerimi küs bırakamiyorum..

Oda var..

30 oy 25 yorum

Neyse deniycez

________________________________________

Şahin'le Boran' in acil bir toplantısıyla burdaki şirkete gelmiştik birlikte tatilde iş olmayacak diye bütün gece vaatlerini sıralayıp ilk fırsatta işe koşmalari ne kadar ironik..

Biliyormusunuz ben onların peşinden okuldan sonra şirkete gitmesem bu bir ay anca yatakta yüzlerini görürdüm ki bazen gerçekten öylede oldu..

Onlarla birlikte değilken daha fazla görürdüm konuşurdum ve şimdi yine onlar işlerine gömülmüş halde bense odanın bir köşesinde bekliyordum onları..

Abartıyormuydum bilmiyorum belkide bir anda gelen ilginin gitmesi canımı sıkmıştı.. Oflayip notlarima göz gezdirirken kapi tıklanmıştı Şahin bana göz atıp girin dediğinde otuzlu yaşlarda yakışıklı bir adam girmişti odaya..

- Hoşgeldin Mehmet , nasılsın ?

Şahin ayaklanip gelen adamla tokaştiginda oturduğum yerde diklestim kimdi bu?

Mehmo- İyi nolsun düğün davetiyesini getirim dedim de Korkut beyler sizi davet etmiş bile sanırım.

Valla kayın baba olarak sana sabir cektirecek bir adam.

-Evet.. Oğuz' u yeni bulmalari işleri daha çok zorlaştırıyor ama hallettim...

Öyledir tabi, aklıma gelmişken bu akşam yemeğe gelsenize bize enişteyide merak ettim

- Bir sorarim da önce Boran a sor sende habersiz işten hoşlanmadığını bili-

Odanın kapısı açıldığında otomatikman üçümüzde oraya dönmüştük.

Ah böldüm mü ? Hoşgeldin Mehmet,hayırlı olsun evleniyor muşsun ?

- Hoşbulduk, evet burayada hem sizi görmek hemde davetiyeleri getirmek için gelmiştim.

Boran gelip bana göz kırpip yanıma oturduğunda Mehmet Bey'in gözleri dakikalar sonra ilkkez beni buldu.

- Yoksa o ?

Evet sevgilimiz Bulut bizimle beraber düğüne katılacak.

Elimi Mehmet beye uzattığımda benimle tokalaşmiş gülümsemişti.

Memnun aldum Mehmet bey

- Beye gerek yok abi diyebilirsin

Utanarak başımı salladığımda Boran kollarıni belime sarıp başını omzuma yaslamişti.

bu akşam hep beraber yemek yiyelim diyorum ne dersiniz ?

Bana uyar enişteyide merak ediyorum ya sen Bulut' um uyar mı ?

Adamın yanında sormuşlardi haliyle hayır diyemedim başımı sallayıp onayladığımda Boran yanağıma sıkı bir öpücük kondurmuştu..

- O halde bende Oğuz' u arayayım düğün telaşı arasında iyi olur

Bencede sen geç otur kahvede getirsinler bizim zaten işimiz bitmek üzere gider Oğuz' u alır geçeriz restorana .

Şahin sekreterini arayıp üç kahve istediğinde bana dönüp bakmıştı kahve pek sevmediğim için istemediğimi söyledim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yeniden Başla (BXBXb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin