2

404 48 26
                                    

Selam

Valla bu bölüm için en ufak bir fikrim yok

Zaman atlamasi mi yapsam...

Bilmiyorum ya offf 

En iyisi zaman atlamasi bence

_______'________________________

Bir haftadir her uykumda ya babam ya Kadir den kaçmaya çalışıyordum... Çığlık çığlığa ağladığım bir gecede sesimi duyan çalışanlar Boran ve Şahin e haber vermişti koşarak geldiklerini duyarken hızla odama girdiler Şahin beni kollarının arasına alıp sakinleştirmeye çalışıyordu..

Şahin'in göğsüne yatışımı ve ardından sakinleşmeye başlamıştim , ona güveniyordu aklım ve kalbim..

Belkide beni Kadir in elinden kurtardığı için ekstra bağlanmıştim ona bilmiyorum ama Boran nin dudaklarinda buruk bir gülümseme olmuştu..

Şahin Boran i kolunda tutup bize doğru çektiğinde onuda kollarının arasına almıştı ikimizide güçlü güven dolu kollarıyla sarıp sarmalamişti..

Boran bana dokunmamaya çalışıyordu bunu fark ettiğimde sırtımı Şahin'in göğsüne yaslayıp kollarımı açtım bacaklarımın arasına girip bana sarıldığında huzur katlanarak artmıştı sanki..

Korkum geçmişti ama sarılmaya devam etmek istiyordum.. başımı kaldırıp Şahin'e baktığımda bana güven dolu bakışlarıyla bakıp anlimdan öptü.

Arada ufak flörtleşmeler haricinde onlarla hiç bu kadar yakın temasa girmemiştim bana dikkatle yaklaşmişlardi bir hafta boyunca..

Onları sevmeye başladığımi kalbul etmeliydim istemsizce ikisinede çekiliyorum.

Uyuyabilecekmisin güzelim hım saat hala çok erken biraz daha uyuman gerek..

Ya yine kabus görürsem uyumaya korkuyorum onlarla uyumak istediğimi söylesem fazla mı olur?

- Ben uyumasam olmaz mı korkuyorum

Şey aslında bizimle uyu yani birlikte uyuyalım desem senin için sorun olur mu yalnız olunca korkuyorsun aklına o anlar geliyor belki bizimleyken görmezsin kabus..

Çekinerek söyledikleriyle gülümsedim saçlarına elim giderken bu adamlarla geçecek bir hayat kötü görünmüyordu..

- Olurda bu yatak üçümüz için küçük bence..

Gerçekten sıkıntı olmaz mı yani , yatak meselesi hiç sıkıntı değil yatak odamızda kocaman bir yatak var Bulut .

Sen kararını vermiş gibisin.. Yalnış mi anlıyorum yoksa

Bir elim Boran nin sacindayken diğerini Şahin'in beni saran eline görürdüm tenini okşayip başımı salladım.

- Sizle bir hayat yaşamak istiyorum Şahin ama korkuyorum da bana yol göstermeniz ve sevilmeyi sevmeyi öğretmeniz gerekecek..

Gerçekten yani.. Bulut bizi seviyormusun peki yani en ufak birşey bile olur içinde bize veya birimize karşı bir ilgin hissin var mı ?

Sorusuyla birlikte gözlerinin içine baktığımda sanki bir korku vardı.. Birimize mi demişti yoksa Şahini sevdiğimi ve onu sevmediğimi mi düşünüyordu?

- Boran ben sizin ikinizim yanında hiç olmadığım kadar güvende ve huzurlu hissediyorum.. Size ilgide duyuyorum yalan yok hoşuma gidiyor bakışınız davranışlarınız.

Size çekiliyorum..

Başını sallayıp anlimdan öpüp beni kucağına aldığında bacaklarımı beline sardım benle yataktan indiğinde Şahin'e dönüp " Çalışanlara söylede telefonlari  getirsinler odalardan ortak odaya " onları ayrı mi uyuyordu yani..

Yeniden Başla (BXBXb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin