8❤️‍🔥

312 40 15
                                    

Hello

En fazla iki bölüme

Üçlü geliyor ama nasi güzel..

35 oy istiyorum ve 30 da yorum
___________________________________

Buradaki evimize varmak üzereydik heycanla ağaçlık alana bakıyordum ki Şahin beni kucağına çekti.

Bak ya çok mu heycanlisin bebeğim..

- Evet illkkez tatil yapicammm... Antalya' yıl gezeriz dimi .

Gezeriz güzelim ...nereye istersen gider gezeriz ama önce bir Boran siniri denen şeyi atlatalim.

- Boran' ın sinirimi..

Hım hım maalesef kırdığım vazo için ülke ülke gezmişti zamanında.. Ağzıma sicmazsa iyidir ...

- Kıyamaz bence sana.. Seni çok seviyor sana bakarken çok daha farklı bakıyor..

Ehh orası doğru..Onu en iyi susturma yöntemini kullanicaz o yüzden

- Neymiş o?

Öpmek ve kucaklamak bu ikisine dayanamaz..

- Senin öpüşün uyuşturucu gibi  öp ve kucakla sonra beni öp kucakla SONRA HEP BİRLİKTE ÖPÜŞELİM SENİN KUCAĞINDA

Sona doğru heycanla bağırdığımda kahkaha atmıştı... başımı onun omzuna yaslarken gülüşünü izlemek çok hoşuma gitmişti ki sonunda evimize varmıştık duran arabayla onun kucağından kalkıp indim arabadan .

 başımı onun omzuna yaslarken gülüşünü izlemek çok hoşuma gitmişti ki sonunda evimize varmıştık duran arabayla onun kucağından kalkıp indim arabadan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( arka bahçemizzz ve yine siyah beyaz bir ev)

Boran' i görünce koşup onun kucağına atladığimda dudaklarıma yapışıp emerek bıraktı.

Hoş geldin bebeğim...

Bana hoşgeldin yok mu sevgilim ? Hadi içeri girelim..

Sana..Sanada var tabi eve geçelim bir göreceksin hoşgeldini !

Beni kucağında içeriye götürürken çalışanlara evden çıkmalarını söyledi evin girişinde kucağından inip etrafa bakmaya başladığımda kapı sesiyle birlikte Boran söylenmeye başladı..

Bile bile nasıl kırarsin ! Bilmiyormusun sanki ne kadar aradığımi ha !?

Yavrum sakinleş yenisini alicam ben sana..

Alacakmış! Bulda al o zaman !

Off Şahin yemin ederim bıktım şu sinirlendiğinde evi kırıp dökme olayından bıktım!

Özür dilerim..Tamam yavrum sakin ol..

Yeniden Başla (BXBXb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin