4

385 48 46
                                    

Selam

Nasılsınız

Ben hala hastayım...

Bu uygulama varya benim 500 kelimelik bölümümü sildi... Haaaa sinirlenmiycem.

____________________________

Güzel bir kahvaltıdan sonra odaya çıkıp onlara kıyafet bakmıştik.. Tam bir buçuk saat boyunca 15 den sonrasıni sayamadığım kadar çok kıyafet denetmiştim...

Hiç itiraz etmeden hatta baya hoşlarına gidiyordu yorumlarim sanırım değiştiriyorlardi..

Ama neden bütün kıyafetler bu kadar iyi duruyordu bunlarda...Offf en sonunda koyuk renk kazaklarda karar kılmıştim ama bunlarda çok yakışıyordu..

Herneyseee daha fazla insanların onları nasıl süzdüğünü düşünmeyecegim ah size birşey demem lazım Boran haklıymış Şahin in sırtında tam ısırmalık bir gamze var...

O üstündekini değiştirip tekrar siyah boğazlı kazağı başından geçirecekken gamzesine elimi uzatıp dokundum geri kaçma gibi bir tepki beklerken donup kalmıştı sanki..

Ona baktığımda gözünün arzuyla karardığını gördüm yani bumuydu tiki ordan ekstra hassasmiydi..

Biraz daha dokunmak istediğimde hızlıca kazağı geçirmişti üzerine bana dönmeden odadan çıktığında dudaklarımı büzerek Boran' a baktım benim halime gülüp kollarını sardığında başımı kaldırdim.

- Neden gitti ki ? Birşey de yapmadım kızdımı bana yoksa ?

Bebegim sana söylemediğim ufak küçücük minicik bir detay vardı..

Şahin in dokunulunca en hızlı azdigi üçüncü yer orası.. Ve bana haftalardir oraya dokunmami yasakladı kontrolünü kaybetmemek için..Kesin tuvalette işini görüyordur şuan..

Böyle bir ayrıntıyı neden vermemişti adamı bildiğin kudurtmuştum durduk yere onun omzuna vurduğumda kahkaha atıp yanağımi dişlerinin arasına aldı..

- Ahh Boran bırak acıyor yaaa

Isırdığı yeri öpüp geri çekildi beni kendiyle birlikte koltuğa oturtup telefonu açtığında neye baktığını merak edip ekranı izlemeye başladım.

İç çamaşır satan internet sitesine girdiginde şokla ona baktım ne yapıyordu bu adam!

Bakma şöyle bebeğim.. Şahin söylemişti bana iç çamaşırı alışverişini mağzadan yapmayalim diye.. Bizim yanımızda utanırsın belki diye..

Bu kadar ince düşünmeleri o kadar güzeldi ki yerimde doğrulup yanağını öptüm sıkıca.

- Teşekkür ederimmm.. Bu kadar incelikli düşünüp hareket etmeniz gerçekten çok güzel hissettiriyor.

Gamzelerini belli eden o mükemmel gülüşünü sunduğunda tekrar öpmüştüm ama bu sefer tam dudağının köşesinden...

Kal gelmiş gibi durduğunda kıkırdayip elinden almıştım telefonu sayfaya girip baktığımda her çeşitten çamaşır olduğunu gördüm. .

Fantazi gecelikleri mavel baskılilar tüllüler hepsinden vardı...

Boran a dönüp baktığımda merakla bana bakıyordu gitsede rahatça baksam derken kalktı." Ee şey sen bak bende o sırada birkaç dosyaya falan bakacağım ödeme sayfasına gittiğinde gel benim yanıma alalım tamam mı kayıtlı değil kart ." Gülümseyip teşekkür ettiğimde çıkmıştı odadan eee ne alacaktım ben şimdi..

Yeniden Başla (BXBXb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin