Ay ne yazsam...
Aklımda burası için en ufak birşey yok..
________________________________________
Şahin Duran 'dan
Güne kollarımda minicik bir bebekle açmıştim Bulut 'um benim küçüğüm.. Şu bir ayda üçlü ilişki denemesi o kadar iyi gidiyordu ki..
Tahminimden daha kısa sürede bize alışmıştı sırtını iyice bana yasladiginda dolgun küçük kalçaları sabah ereksiyonuma sürtündü..
Kendimi inlememek için kasıp alt dudağımı dişlerimin arasına aldığımda Boran da kolunu üstümüze atıp kendini yapıştırmışti kendini bize..
Eğer biraz daha Bulut a sarılı şekilde kalırsam iç çamaşırıma doğru patliycaktim..
Yavaşça ayrılmaya çalıştığımda kendini bana tekrar yaslayıp kipirdanmışti..
Bu uyanık olduğuna işaretti Boran a baktığımda sırıtarak bizi izlediğini gördüm sanırım ne olduğunu biliyordu sanki uyku halindeymiş gibi oda kendini yasladiginda Bulut aramızda sıkışmışti..Bazen böyle yapardı Bulut birimizinkine kalçasını digerininkineyse dizini yaslar oynardı ..
Şuana kadar hala öpüşmemiş olsakta ki bu Boranlada nerdeyse iki aydır öpüşmemiş olduğum anlamına geliyor bize verdiği ödül gibi birşeydi..
Öpüşme faslından önce bunun olması biraz garipti kabul ediyorum ama sanırım hala bilinçli halde yapmaya utanıyordu..
Kalçasını tekrar sürttüğünde kendimi tutamayıp belinden tutup kendime yasladım sertçe irkildiğini fark etsemde artık sabrimda sınırımda kalmamıştı
Biraz daha sürtüp hızla kalktım yataktan banyoya hızlı adımlarla girdiğim üstümdeki çamaşırı çıkardım.
Sabah ereksiyonun üstüne birde Bulut un kalçalarıda dahil olunca semsert olmuştum..
Hızla elimi hareket ettirdigim sırada arkamdan biri bel oyuguma dokunup elimin üstüne elini koymuştu..
Boran çek elini kuralı unutma!
Kocam Bulut dedi valla..Git yardım et dedi fısıltıyla görmen lazımdı yanakları kıpkırmızı olmuştu..
Bulut istemişti yani.. Elimi çekip Boran' a izin verdiğimde tikimin bulunduğu yeri okşarken çekiyordu beni başımı onun omzuna yaslandigimda anlimı öpmüştü sıkıca..
Hızlan Boran!
Elim ensesine giderken kendimi tutamıyordum artik gözlerim dudaklarına kayarken sınırları aşmak kaldırmak istiyordum ama Bulut unda olmasını istiyorum..
Gel kocacim elime hadii..Senin boşalma süren mi arttı lan ananı sikim çok fena yaradı sana bu ayrılık..
Onun tepkisine güldüğümde omzumu ısırıp hızlanmışti kaç dakika geçti bilmiyorum o kadar uzun zamandır birbirimize dokunmamiştik ki bu anlamda ellerinin arasında eriyordum sanki..
Ah.. Ohh ulan Boran hele bir şu sınırlar kalksın o zaman göreceksin nasıl yaradığını sıkma lan çocuk bekliyor..
Gel bana kocam, şu sınırlar kalksın da napacaksan yap bana valla kurudum bende..
Mavi gözlerinde gördüğüm arzuyla inleyerek eline geldiğimde yanağımdan öpmüştü..
Ben titreyerek duvara yaslanirken duşa kabinden çıkmış elini yıkamışti lavaboda .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Başla (BXBXb)
RomanceBabasının borçlu olduğu adamın eline düşen ukemiz Bulut ona bir gece önce çarpan müşterileri Boran ve Şahin Duran sayesinde kurtulur.. Şahin ve Boran beyin ilişki teklifini kabul edecekmiydi yoksa onların yardımıyla yeni bir hayata tek başına mı baş...