עמדתי מתחת למים החמים בעיניים העצומות מדמיינת את שפתיו של דומניקו בין רגליי, התחרמנתי מהמחשבה שפתיו נגעה בשפתיי. החדרתי לעצמי שתי אצבעות וחשבתי שהאצבעות האלה של דומניקו, פאק אלוהים. נאנחתי מעונג והדבקתי את ראשי להקיר השיש לבן שחור. "פאק דומניקו" גנחתי והנעתי את האצבעות שלי בתוך הכוס שלי "כן?" דומניקו עמד מולי והתרשם, מהבהלה הוצאתי את האצבעות, הרגשתי מבוכה ענקית שנפלה עליי. "לעזאזל מה אם הייתי עירומה?!" זרקתי עליו מסרק. "אבל את כרגע עירומה" צחק ובחן את גופי ברעב, הבטתי בגופי ולרגע נזכרתי שאני במקלחת מתחת לדוש עירומה לחלוטין, לעזאזל לוסיו את סתומה בלחץ. "בכל מקרה מה שרציתי לומר זה שמחר יש נשף עם כל המאפיות של איטליה," ליקק את שפתיו בתשוקה וחרמנות והרים את מבטו עליי. "הקוד לבוש שלנו זה לבן." סיים את המשפט ואני הנהנתי. דומניקו נכנס לתוך המקלחת ונרטב מהדוש הפועל, שיערו נפל למצחו והחולצה הלבנה שלו נעשתה שקופה והבליטה את הקוביות שלו, בלעתי את רוקי. "אתה רטוב" חיפשתי על מה לדבר כי השקט יותר מלחיץ "את יותר." הסמקתי מרוב הנכונות הזו ומהמילים שלו. דומניקו הרים אותי מהישבן שלי ורגליי עטפו את מותניו, החזה שלי נגע בגופו הטהור והסקסי. "לוסיו מה שאת עושה לי" התנשף ונישק את שפתיי כמו חיה טורפת. "אני רוצה לשמוע במילים מה אני עושה לך, מה גופי עושה לך." לחשתי לאוזניו באנחה ונישקתי את צווארו. "את גורמת לי לרצוח, את גורמת לי לבגוד וכשאת עם מריו את גורמת לזין שלי לקרוע את הבוקסר." ליקק את גופי הנוזל במים, הכוס שלי פעם כמו שלא פעם אף פעם. אני חייבת את הזין שלו בתוכי אחרת אשתגע ואשרוף את כל איטליה. "לוסיו כמה זמן את מתקלחת?!" אדריאנה דפקה בחוזרה בדלת שכמעט שברה אותה. "לעזאזל היא תמיד מפריעה" רטנתי בזעם וירדתי מדומניקו. "אני תכף מסיימת, תוכלי להגיד למריו לחכות לי בחדר משחקים?" צעקתי לה מעבר לדלת "אגיד לו אבל תסיימי מהר!" אמרה וגילגלתי עיניים. שמתי עליי חלוק ובדקתי אם היא הלכה כדאי שדומניקו יצא. "היא לא פה" הודעתי לו והוא עמד מחוץ לשירותים "No olvides el baile de mañana" אמר 'אל תשכחי את הנשף מחר'. דומניקו חייך ונישק את שפתיי ונעלם מהאופק.
הגיע הערב וירדתי למטה לארוחה בחולצה לבנה מכופתרת וצמודה וחצאית שחורה וקצרה. "בתיאבון" בירכתי את כולם וישבתי מול דומניקו, מנסה לא לנשוך שפתיים מהיופי המחרמן שלו. טעמתי מהלזניה שאדריאנה הכינה "יצא לך טעים אדריאנה" הודתי לה על האוכל, מתנהגת כמוה, רעה. הרגשתי את נעליו החלקות והמבריקות של דומניקו מלטפת את רגליי, הסמקתי כלכך שהרגשתי את פניי נשרפות. הפלתי את המזלג 'בטעות' ורכנתי מתחת לשולחן להביא אותו, טוויסט בעלילה מי אמור. הכנסתי את ידי מתחת לחולצה שלו וליטפתי את הקוביות המדליקות שלו. חזרתי לשבת כאילו לא קרה כלום. "יש לי מכירה לעשות, תודה על האוכל." קם מהשולחן. "אני אבוא איתך" אמרתי במהירות ולא היה לי אכפת מה אדריאנה חושבת. "מריו מחר שתחזור מהגן נלך לפארק" נישקתי את אפו הקטן, דומניקו ואני יצאנו מהבית לעבר הרכב.
דומניקו עצר את הרכב באמצע הכביש ולקח מהתא כפפות חפיסה של אבקה לבנה ובקיצור סמים. "תחכי פה לונדון" יצא מהרכב לעבר בחור שלבש קפוצון שחור ודגמח שחור עם כיסים. ראיתי את ידיו של הבחור המסתורי ומחזיק אקדח מאחורי הגב שלו, ידעתי שמשהו לא בסדר אז ויצאתי מהרכב עם אקדח שהיה מוחבא מתחת לחולצה שלי. "ידיים למעלה" כיוונתי עליו את האקדח ונעמדתי לפני דומניקו "מה את עושה לונדון?" שאל דומניקו והוריד את ידיי למטה. "כמה אתה עיוור דומניקו?, תסתכל על היד שלו." הסתובבתי אליו ולחשתי לו, פניו הביעו הבנה ושוב כיוונתי את האקדח לעבר הבחור המסתורי והוא כיוון אליי. "תורידי את הנשק" ציווה עליי ולא עשיתי כבקשתו. צקצקתי בלשוני פעם אחת שיבין שהוא לא הבעלים שלי ושאני לא מורידה את האקדח המזוין הזה. "עכשיו!" צעק וכיוון לראשו של דומניקו את האקדח. הבטתי בדומניקו והיה נראה כאילו הוא לא מתרגש או מפחד מזה שהוא יכול למות. "תתרחק." ציוותי עליו והצמדתי את האקדח לזין שלו, מרגיש די קטן. "אמרתי. תתרחק." הדגשתי והוא התרחק, עיניו השליכו אלינו פחד. דם עף לפניי ולבגדיי והבנתי שדומניקו ירה בו, ראיתי את אותו אדם מפרקס על הרצפה. "שנזוז?" שאלתי והתהלכתי לעבר הרכב.
ישבנו ברכב בלי לנסוע והחלפנו אחד עם השניה מבטים. לא חשבתי פעמיים ולא היה לי אכפת שהגג פתוח ומיד זינקתי על שפתיו של דומניקו, עליתי עליו ויכולתי להרגיש את הזיקפה שלו בין רגליי. "לוסיו את משגעת אותי" נישק את צווארי והוריד לי את החצאית. גנחתי מהנאה והרמתי את ראשי מעלה, הורדתי את התחתונים שלי וקמתי להתיישב במושב אחורי, פתחתי את רגליי בפני דומניקו והוא הביט במקום החשוף שלי ברעב וחושניות. דומניקו זינק למושב האחורי וליטף את הכוס הנוזל שלי, נאנחתי ולפתע הרגשתי את לשונו מלקק ומוצצת את המקום שלי "פאקקק" גנחתי בחוזקה וליטפתי את ראשו. "אלוהים את כלכך טעימה" נהם ומצץ יותר חזק "אההה" צעקתי מעונג והנעתי את האגן שלי, סיבבתי את הפטמות שלי ונשכתי את שפתיי. דומניקו עלה מעליי ונישק את צווארי תוך כדאי שהוא מוריד לי את החולצה והחזייה. "אני רוצה להרגיש אותו היום." לחשתי וגנחתי לו באוזן. "היום את תרגישי אותו, את תטעמי אותו הוא שלך." ליקק את גופי ומצץ את הפטמה שלי. הורדתי את מכנסיו ואת הבוקסר הארור הזה שהסתיר את הזין היפה שלו, הוא נעמד כמו חייל, הוא חייל שלי הוא עומד רק מתי שאני באה. שפשפתי את הזין שלו והוא גנח "לעזאזל לוסיו" גנח ואני ירדתי למטה ומצצתי לו בחוזקה. ידיו תפסה את שיערי וידיו השניה ליטפה את פניי. "ממממ" נהייתי מאושרת מהטעם הממכר הזה. דומניקו התיישב על המושב והרים אותי עליו. הכניס את הזין שלו עמוק כלכך עד שעיניי התגלגלו לאחור מעונג "פאק פאק פאק!!" גנחתי כמו שלא גנחתי אי פעם, ואם זו העוצמה של הגניחה מה זה האורגזמה שלי. דהרתי עליו כאילו הוא סוס ושנינו גנחנו. נישקתי את שפתיו ומצצתי את לשונו. "את רק שלי לוסיו הבנת? שלי." תפס את צווארי ומשך אותי לנשיקה סוערת. הרגשתי את האורגזמה באה היא ממש קרובה, פאק קרובה כלכך. אורגזמה עוצמתית יצא מפי והכוס שלי התכווץ על הזין שלו. ירדתי על הברכיים ומצצתי את הזין שלו במהירות וחוזקה, דומניקו גנח ונהנתי לשמוע ממנו את הגניחות האלה כי הן ממני, אני מוציאה אותם לא אדריאנה או זונה אחרת. השפיך הסמיך שלו שכבה על לשוני ונזלה לתוך גרוני, בלעתי את הזרע הטעים שלו ולאחר מכן הוא ליקק את לשוני כמו חיה שלא אכלה בשר חודש. "אני אוהב אותך" לחש לאוזני, מילותיו עבירה בי צמרמורת. "גם אני אוהבת אותך" נישקתי את שפתיו.
YOU ARE READING
ילדת רחוב שלי
Romanceבגיל 19 ברחתי מהמשפחה שלי שהתעללה בי עוד מגיל 10 רק חיכיתי להזדמנות הזו, לברוח. להתחיל הכל מהתחלה. אבל שברחתי מהמשטרה לאחר שגנבתי לחם מהמכולת לא תכננתי לגור אצל ראש המאפיה האיטלקית. אני לוסיו קוקה בת 20 יהודיה שברחה לאיטליה מצאתי אותה מתנשפת ומזיעה...