עוד אגרטל התנפץ על הרצפה בגלל העצבים של אדריאנה. "בן זונה!" צעקה וזרקה עליי פירות שהיו מונחות בשידה של החדר. "מה יש בה שאין בי?!" דחפה אותי וריתקתי אותה לקיר. "תפסיקי להתפרע!" צעקתי אל תוך פניה קרוב אליה כלכך. "אל תגיד לי מה לעשות!" צעקה חזרה לתוך פניי. "את רעה אדריאנה. ראיתי את התנהגות שלך ללוסיו, את פשוט רעה." התרחקתי ממנה, עצבני ורותח "אנחנו נשואים שש שנים! ואתה בוגד בי?! איתה?!" התחרפנה ברחבי החדר וכמעט מרטה לעצמה שיערות מעצבים. "אני אוהב אותה, אני מרגיש משהו שאף פעם לא הרגשתי אפילו לא אלייך." ראיתי על פניה שפגעתי בה חזק אבל לפעמים האמת כואבת, לשקר ואז לגלות את האמת יותר כואב. "וואו אנ...אין לי מילים." יצאה מהחדר עם מזוודה ארוזה שהכינה לפני מספר דקות. טריקת דלת עוצמתית הרעידה את החלון הגדול שבחדר. נאנחתי והסתובבתי ברחבי החדר, מניח שני אצבעות על גשר אפי. "איי!" שמעתי את לוסיו צועקת מכאב ודברים מתנפצים ונופלים על הרצפה, ירדתי למטה הכי מהר שיכולתי וקלטתי את הדבר האחרון שרציתי לקלוט, ליאו. המזדיין מהמאפיה האדומה. "ליאו!" שאגתי עליו והכנסתי לו אגרוף לפנים. "את בסדר?" שאלתי ועזרתי לה לקום מהרצפה. "מה אתה רוצה יחתיכת גוף לבן?!" התקדמה אליו באיום והוא התקרב אליה, המרחק האפסי בניהם מביא לי עצבים למרות שזה מכעס. "צא החוצה." דחפתי אותו לבחוץ עד שהוא התגלגל במדרגות של הכניסה. "נגמרו לך השליחים שבאת בעצמך?" עקצתי לו את התחת והוא חייך חיוך מעצבן כלכך. "הבאתי מתנה," אמר וכיווצתי את גבותיי באי הבנה. "מה המתנה?" שאלתי והוא ניגב את הדם שנזל מאפו. ליאו הכניס שני אצבעות לפיו ושרק בעוצמה, לפתע יריות נשמעו באזור החיצוני של הבית, הגנתי על לוסיו בגופי. הרמתי את מבטי לעברו של ליאו אבל הוא נעלם מהאופק. "איפה מריו?" שאלתי ולוסיו הביטה בי במבט עם עיניים מבריקות. "אדריאנה לקחה אותו," משכה באף שלה "הוא אמר לי שהוא טס רחוק מאיטליה" דמעה זלגה ללחיה ומחתי אותה. זה כאב לשמוע את זה, זה עשה לי חור בלב, היא לקחה לי את הילד ואני יודע שהיא לא תחזור אז אני גם לא אנסה להחזיר אותה או אותו.
אני ולוסיו שכבנו פנים מול פנים במיטה מבלי לומר מילה, הזזתי את עיניי הצידה ממחשבה אחת. למה היא ברחה מהמשפחה שלה?. "לוסיו למה ברחת מהמשפחה שלך?" ששאלתי את זה חיוכה ירד במהירות והיא הסתובבה לצד השני, סיבבתי אותה אליי חזרה. "תספרי לי" ליטפתי את פניה והיא נשכבה על הגב מביטה לתקרה הלבנה. "היה לי רע, לא אהבתי להיות איתם," קולה רעד ואצבעותיה שיחקו זו עם זו, תפסתי את כף ידיה ועשיתי לה מסאז. "מה הם עשו לך?" התרוממתי ועליתי מעלה מחזיק את גופי כדאי לא למחוץ אותה. "היינו ענים אף פעם לא קיבלתי כלום, רק האחים שלי." היא התגלגלה לצד השני, נהמתי והתגלגלתי לצד שלה ומעליה. "אתה אובססיבי" אמרה וליטפה את שפתיי. לוסיו הורידה את החולצה שלה וזרקה אותה לרצפה, התקרבתי לפניה כלכך קרוב עד שאפי נגע באפיה והנעתי אותו מצד לצד, צחוק יצא מפיה ואני התענגתי מהצליל הזה. נישקתי את שפתיה בעדינות והחדרתי את לשוני לתוך פיה הטעים והמתוק. "מממ" נהמתי והפכתי את הנשיקה להאגרסיבית יותר ויותר, הרמתי את החצאית הקצרצרה שלה והורדתי לה את התחתונים. החדרתי את לשוני לחור שלה ורגלייה נרעדו. גופה הצטמרר. לוסיו פערה את פיה ונשכה את שפתיה כדאי לא לצעוק. "אנחנו לבד בבית את יכולה לצרוח את שמי." סיבבתי את לשוני בדגדגן הפועם שלה. "אה! אה! אה!!!" גנחה כל פעם בחוזקה עוצמתית. "פאק הלשון הזו עוד תהרוג אותי!" צרחה מהנאה והניעה את הישבן שלה על הפה שלי, עצרתי את המציצה הטעימה הזו והיא הביטה בי בייאוש. "לא, לא, לא!" משכה אותי מהחולצה והמרחק בנינו היה אפסי לחלוטין. "תקשיב לי טוב חתיכת מאפיונר איטלקי תרד למטה תוציא את הלשון הפאקינג מענגת שלך ותמצוץ את האיבר שלי כמו סוכריה!" אמרה במהירות והתנשפות, אני אוהב את הדיבור הנגוע שלה. "ואם לא?" התגרתי בה "אעניש אותך." אמרה ונשכה את שפתייה כרמז מיני. "אשמח לקבל את העונש בלי שום קשר." אמרתי תוך כדאי שאני יורד למטה ומלקק את האיבר שלה כמו סוכריה "פאק כן!!" צעקה וליטפה את שיערי, רגלייה היו באוויר רועדות מהנאה והעונג. לוסיו מטה את ראשה ומכניסה ידיים מתחת לחזייה שלה ומעסה את הפטמות הזקורות שלה. "תגמור בתוכי הלילה." קולה חרק "חשבת שאגמור בחוץ?" שאלתי ובראשי יודע את התשובה שלה. הורדתי את מכנסי ואת הבוקסר שלי לפני שהזיקפה קורעת אותה. טפחתי על הדגדגן שלה את הזין שלי והיא הרימה את ראשה מעונג, לראות אותה ככה זה חלום. הכנסתי את הזין שלי באיטיות וידייה תפסו את הסדין, הוצאתי כמעט עד הסוף את הזין שלי והכנסתי שוב, המשכתי ככה במהירות. הבטתי בציצי הקופץ שלה והרגשתי את ידיה מסובבות את הדגדגן שלה. "דומניקו" גנחה את שמי חזק, זה פשוט חלום שהתגשם. דפיקות חזקות נשמעו מאחורי הדלת. "דומניקו מישהו בא לקחת את המנות" ניקו הודיע "תגיד לו שיבוא מחר, שפאולו יביא אותו הינה." צעקתי לניקו בזמן שאני מזיין את לוסיו. פאולו חבר בכיר של המאפיה, הוא רמה אחת מעל החיילים שלי. "אמרת שאנחנו לבד בבית!" לוסיו לחשה בהיסטריה "ניקו זקן השמיעה שלו הלכה קפוט." נישקתי את הרקה שלה. "הוא מתעקש להישאר" לעזאזל עם זה. "Accidenti" אמרתי 'לעזאזל' באיטלקית וקמתי להתלבש. "פעם אחת אי אפשר לגמור!" לוסיו שמה עליה חלוק ויצאה למרפסת זועמת. "אני אפצה אותך לונדון, מבטיח." שלחתי לה נשיקה באוויר ויצאתי לעבר הלקוח המזדיין שעצר לי את הסקס הכי טוב בעולם.
"ג'וזפה אני מקווה שזה דחוף" ירדתי במדרגות והתקדמתי לעברו. "באתי לקחת את המנה שלי" אמר בקול לא ברור, לא מאמין שהפסקתי סקס בגלל ההומלס הזקן והמסריח הזה. " ניקו לך תביא את המנות." ציוותי על הסגן שלי והוא רץ מיד להביא. הבטתי בו באזהרה שלא יעשה משהו פזיזי. "בית יפה" הביט מסביב לבית. "היית מת לאחד כזה" צחקתי עליו ועל המצב שלו, אני חי טוב תודה לאל. "בבקשה" ניקו זרק אליו את שתי המנות וליווה אותו לדלת. "פאולו" קראתי לו בקול קודר והוא הסתובב אליי. "תשלום" אמרתי וסימנתי לו עם היד. הוא הכניס את ידיו לכיס והוציא שלושים יורו "המנות האלה שוות רבע מיליון." הוצאתי את האקדח ויריתי לו ברגל והתקדמתי לעברו. "זה או רבע מיליון עד מחר או החיים שלך." לחשתי לו באזהרה ובעטתי אותו החוצה. "תסגור את הדלת אחריך." טפחתי על כתפו של ניקו ועליתי לחדרי.
הרמתי את לוסיו על כתפי בעוד שהיא לובשת רק חלוק ושכל התחת שלה בחוץ, נשכתי לה אותו. "איי!" צבטה את התחת שלי. "טעימה." קבעתי והשכבתי אותה על המיטה. "עכשיו אני רוצה לשמוע את האורגזמה העוצמתית שלך." נהמתי וליקקתי את גופה.
YOU ARE READING
ילדת רחוב שלי
Romanceבגיל 19 ברחתי מהמשפחה שלי שהתעללה בי עוד מגיל 10 רק חיכיתי להזדמנות הזו, לברוח. להתחיל הכל מהתחלה. אבל שברחתי מהמשטרה לאחר שגנבתי לחם מהמכולת לא תכננתי לגור אצל ראש המאפיה האיטלקית. אני לוסיו קוקה בת 20 יהודיה שברחה לאיטליה מצאתי אותה מתנשפת ומזיעה...