- Hé, Glory!
Kinyitottam a szemem és körülnéztem a szobában: semmi sem mozdult. Nyugodt szívvel visszahajtottam a fejem, de megint hallottam a nevem.
- Glory Smith! Gyerünk, ébredj már fel!
Halkan kopogtak az ablaküvegemen. Ásítva nyitottam ki az ablakot.
- Tré, mi van már... Billie Joe?! Mi a francot művelsz? Szobafogságod van!
- Mégsem vagyok olyan jó fiú. Gyere már ki! Vagy te a rabságod választod?
Habozva ugyan, de felrántottam a lábamra a Converse- emet és szélesre tártam az ablakot. Billie Joe megfogta a derekamat és leemelt a párkányról. Félig felvont szemöldökkel mért végig.
- Rövidnadrág és trikó? Nem túl szellős ez éjszaka?
- Nyáron nem fogok bundakabátban aludni- vontam vállat.
A nadrágom zsebében pittyent a mobilom: Jimmy írt.
Jimmy: Ébren vagy?
Én: Ja. Mi a baj?
Jimmy: Fáj érted a szívem <3
Én: <3
- Nagyon gáz ez a srác- hallottam magam mellől Billie Joe- t.- Jó, hogy nem fotózza le azt, hogyan nyáladzik érted.
- Fogd be! Csak azért mondod, mert te nem vagy olyan szerencsés, mint én!
- Na, koptasd le és menjünk el valahová. Tudok egy tökéletes helyet az estére.
Én: Bocs, de most mennem kell.
Jimmy: Hova? 22:00 van!
Én: #jóéjtpusziii
Jimmy: Nem hagyhatsz itt!
Még kaptam vagy öt "Beszéljünk még plz" üzit, de BJ kedvéért nem néztem meg.
- Na, mehetünk!- indult el a sötétbe BJ én meg mentem mellette.
Elég hűvös éjszaka volt és egy ideig bírtam, de akaratlanul is dideregni kezdtem.
- Fázol, Glory? Kell a pulcsim?- aggódott BJ.
- Nem kell, mindig is bírtam a hi- hi- hideget- vacogtam. BJ sóhajtva ráborította a vállamra a fekete pulcsiját és zsebre rakta a kezét. Szótlanul sétáltunk a lámpák pislogó fénye alatt. Igen, szó szerint pislogtak. Már attól féltem, hogy kialszanak mi pedig ott fogunk álldogálni a sötétben és várjuk a holnapot.
- Hé, amúgy hová is megyünk?
- Jó helyre- mosolygott Billie Joe ellenállhatatlanul én pedig lesütöttem a szemem. Valamiért ez a mosoly egyszerre nyugtalanított és boldogított.
Egy kis házikóhoz értünk. Billie Joe elém lépett és előkeresett egy kulcsot.
- Csak ön után, Ms. Smith!
Lassan beléptem a helyre, és felkattintottam a villanyt.
- Egy stúdió! Te zenélsz?- néztem lenyűgözve.
- Amikor senki nem érdekel, ide jövök és a hangszerekhez.
- Játszanál valamit?- néztem a legédesebb arcommal, mire ő csak bólintott.
Leültünk, ő kivett egy gitárt az egyik sarokból és behangolta.
- Tudod, én dalszövegeket is írok. Ennek az a címe, hogy "Time of your life".Another turning point
A fork stuck in the road.
Time grabs you by the wrist
Directs you where to go.So make the best of this test
And don't ask why:
It's not a question
But a lesson learned in time.It's something unpredictable
But in the end it's right.
I hope you had the time of your life.So take the photographs
And still frames in your mind.
Hang it on a shelf
In good health and good time.Tattoos of memories
And dead skin on trial,
For what it's worth
It was worth all the while.It's something unpredictable
But in the end it's right.
I hope you had the time of your life.It's something unpredictable
But in the end it's right.
I hope you had the time of your life.It's something unpredictable
But in the end it's right.
I hope you had the time of your life.
A dal után két percig csak ültem és pislogtam magam elé.
- Hú. Hát ez... elgondolkodtató volt.
- Csak egy jó tanács rímekben. Annyit akarok mondani vele, hogy a múltból csak a kellemes emlékeket tartsuk meg és csakis azokra gondoljunk.
- Ezen a nyáron azt hiszem, sok ilyen emléket összegyűjtök.
Közben a telefonom folyamatosan rezgett: Jimmy már fél órája nem akart békén hagyni. Morogva elővettem, de abban a pillanatban BJ odaugrott, kikapta a kezemből a mobilt és kikapcsolta.
- Az én zsebemben tökéletes helyen lesz addig, amíg haza nem megyünk.
- Hé! Hogy merészeled ezt tenni? Azonnal add azt vissza, Jimmy szomorú lesz miattad!- nyafogtam, de ő csak a fejét rázta.
- Asszed' érdekel? Ebben a stúdióban nem létezik a te kis Jimmy- d, úgyhogy csönd!
- Rohadj meg- nevettem elkeseredetten.
- Amúgy te tudsz valami hangszeren játszani?
- Aham, gitáron és zongorán.
- Király, akkor most te zenélj nekem!- ültetett egy zongorához.
- De mégis mit? Egyébként meg elég amatőr vagyok, ne számíts tőlem sokra.
- Nem baj az! Nézd itt egy kézzel írt kotta, remélem, el tudod olvasni az írásom- helyezett el BJ egy papírköteget elém. "Last night on Earth". Hmm, érdekes cím. Szememet a kottára függesztve nyomtam a billentyűket. A dalt lassabban énekeltem, mint kellett volna, de hát először láttam ezt a dalt.I text a postcard, sent to you
Did it go through?
Sending all my love to you.
You are the moonlight of my life every night,
Giving all my love to you.
My beating heart belongs to you
I walked for miles 'til I found you.
I'm here to honor you
If I lose everything in the fire
I'm sending all my love to you.With every breath that I am worth
Here on Earth
I'm sending all my love to you.
So if you dare to second guess
You can rest assure:
That all my love's for you.My beating heart belongs to you
I walked for miles 'til l found you.
I'm here to honor you
If I lose everything in the fire
I'm sending all my love to you.My beating heart belongs to you
I walked for miles 'til l found you.
I'm here to honor you
If I lose everything in the fire
I'm sending all my love to you.My beating heart belongs to you
I walked for miles 'til I found you.
I'm here to honor you
If I lose everything in the fire
Did I ever make it through?- Ez egy romantikus szám!- jelentettem ki az egyértelmű dolgot.
- Attól még, hogy nekem nincs barátnőm, még voltam szerelmes. Szerettem őt, de ő nem szeretett viszont engem. Az Ég nem őt szánta nekem.
- Hogy hívták a lányt?- csúszott ki a számon a kérdés.
- Amanda Taylor. Tizedikig egy suliba jártunk, aztán elköltöztek Washington DC- be, mert az apjának ott volt állása. Vörös haja, szeplős arca és kék szeme volt- sóhajtozott szerelmetesen Billie Joe, de ahogy rám nézett, elkomorodott.- Ha visszajönne, semmit sem éreznék már iránta. Azt hiszem, az csak gyerekszerelem volt. Eltelt két év és megszűnt minden.
- Szerintem gyerekszerelemből nem lesz dal- gondolkodtam el.- Nem kerested meg őt semmilyen közösségin?
- Nem és nem is akarom. Ő is csak egy emlék a sok közül. Egy olyan emlék, amire nem szívesen emlékezek vissza, úgyhogy ugorjuk ezt a témát.
Újra az ölébe vette a gitárt és ritmus nélkül pengette a húrokat egyre gyorsabban és gyorsabban.
- Hé, szállj be! A basszgitárral, gyerünk!- kiabált rám. Azt tettem amit mondott és versenyeztünk. Egyre erősebben téptem a húrokat. Kábé fél órányi pengetés után elgémberedett ujjakkal leültem, de BJ még mindig bírta. Feszülten figyeltem az időt: másfél órával tovább gitározott, mint én.
- Atyaúristen! Hogy csináltad ezt?
- Nem... nemtom' csak eszembe jutott valami ami felbosszantott és kidolgoztam magamból- lihegett BJ.- Jólesett. Hát, akkor is szoktam zenélni, mikor úgy érzem, az idegeimen táncolnak.
- Most ki volt az, aki az idegeiden táncolt?
- Találd ki- dobta nekem a telefonom.- Ideje mennünk, Glory.
Visszagyalogoltunk a házunkhoz. Billie Joe magához szorított.
- További jó éjszakát!
- Neked is, BJ!
Bemásztam az ablakom, lerúgtam a cipőm és egyenesen az ágyba dőltem. Hát persze, hogy Jimmy zaklatott megint!
Jimmy: Mit csináltál? :(
Én: Azt hittem, már alszol! :D
Jimmy: Hol voltál és mit csináltál? Tudni akarom, MOST!
Én: Nyugi, szívem! Hadd legyenek titkaim ;)
Jimmy: Úgy tudtam, egy kapcsolatban nincsenek titkok egymás előtt! :/
Én: Attól még, hogy járunk, lehetne egy kis magánéletem!
Jimmy: Ó, igen? És nekem miért kell minden egyes bajod- dolgomat elmesélni neked?
Én: Nem akarom, hogy elmondd! Te szoktad elnyafogni nekem a hülyeségeidet, amik egyáltalán nem érdekelnek!
Jimmy: </3 Tényleg?
Én: Ja! Én sem beszélem meg veled a személyes ügyeimet, mert nem értenéd meg vagy nem érdekelne!
Jimmy: :"( Szeretlek Életem, mindennél jobban.
Habozva meredtem az utolsó mondatra. Nem tudtam, mit írjak vissza. Eddig soha nem éreztem annak a súlyát, hogy "Szeretlek". Csak egy nyálas szó volt, amivel egymás tudtuk halálra idegesíteni, de most... a szónak jelentése is volt. És nem tudtam rávenni magam arra, hogy ezt válaszoljam, mert nem éreztem azt a bizsergést, miközben írtam a szót, mint eddig.
Nem írtam hát semmit, csak szomorúan leraktam a mobilt és azonnal elnyomott az álom.
_______________________________________________________________________________
Üdv mindenkinek!
Mennyire jön be a sztori? Szeretnék véleményeket hallani! Előre is köszi! :D
VOCÊ ESTÁ LENDO
Little Girl (Green Day fanfiction)
Fanfic2015 forró nyarán Gloria Smith és családja leköltözik új nyaralójukba Oakland- be, Kaliforniába. Gloria boldogan hagyja ott a zajos New York- ot egy időre egy nyugodtabb helyért, de barátját, Jimmy- t nem szívesen hagyja itt arra a néhány hónapra se...