8. The end of all things

214 15 9
                                    

*Mike szemszöge*

- Gloria, beszélnünk kell.
Gloria az arcomba röhögött.
- Most jönni akarsz a hülye "menj vissza anyádékhoz mert nem jól cselekedsz" dumával? Hagyjál már! Miért szereti nekem mindenki megmondani, hogy mit csináljak?
- Mert talán magadtól nem vagy képes dolgokra! Például arra, hogy lerendezd a dolgokat te és BJ között! Mit akarsz tenni a barátoddal, aki semmit nem tud rólatok? És szerinted mi lesz, ha megtudja?!
Gloria durcás arcot vágott.
Úgy éreztem, mindjárt arcon csapom. Hogyan lehet ilyen hanyag lány? Amikor megismertem, olyan szeretni való volt, most meg...
- Majd valahogy beadom neki, hogy nem érdekel már vagy ilyesmi.
Most én röhögtem.
- Ne csináld már, Gloria!- egy pillanatra elhallgattam.- Tudod, mi lenne a legjobb? Ha hazamennél.
A lány szája tátva maradt.
- Ezt most komolyan mondtad?
- Teljesen. Egy év alatt szépen lenyugodnának a dolgok, neked elmúlna ez a "jajdenagyonszeretemBillie-t"- dolog, és minden és mindenki újra a régi lenne.
- De te ezt nem érted, Mike! Billie Joe és én... mi nem csak röpke nyári szerelem vagyunk. Mi vagyunk a szerelem.
Azt hittem, mindjárt odahányok. A szerelem, mi?! Na, ne szívasson már! Billie-nek nem volt komoly kapcsolata...
- Gloria, amit Billie most csinál, azt a magányérzet miatt csinálja.
A lány összevonta a szemöldökét.
- Mit csinál most Billie?
- Ezt- mutattam rá-, amit veled csinál. Előadja a nagy lovagot, te meg szerelmetesen sóhajtozva a karjaiba omlasz, ő meg jól érzi magát, amíg valaki elfeledtetheti vele Amandát.
- Amandát?- Gloria elgondolkodva nézett maga elé.- Amanda az a lány, aki elköltözött vagy mi, ugye?
- Te nem tudod, mennyire szerette BJ Amandát. Állandóan csak róla dumált és néha azt éreztem arcon nyomom az öklömmel, ha még egyszer kimondja a csaj nevét. De nem tehetett róla, mert hát nagyon szerette. Aztán a lány elment máshová és most itt maradt és mindent próbál elfelejteni, amit vele kapcsolatban tudott vagy ismert.
- De nekem azt mondta, hogy már nem érdekli őt a lány- mondta Gloria halkan.
Összevontam a szemöldököm.
- Persze, hogy azt mondta! Hiszen ha elárulta volna, hogy még szereti őt, nem történt volna köztetek semmi, ő meg egyedül rohadhat még egy ideig. És én jól tudom, hogy Billie utál egyedül lenni.
Úgy tűnt, Gloria elfelejtette, hogyan kell levegőt venni.
- De... de az nem lehet, Mike! Tudom, hogy szeret, a szerelmet nem lehet megjátszani! Szerintem neked az a terved, hogy bedumáld, hogy BJ igazából nem is szeret engem és akkor te engem megszerezz! Mintha én valami hülye díj lennék- mondta mérgesen Gloria és elment, valószínűleg hogy Billie Joe- nak sírjon.
Sóhajtottam.
Hogy egy lány mennyi galibát tud okozni három hónap alatt...
Hirtelen eszembe ötlött a legördögibb, mégis a leglogikusabb ötlet, amit valaha kiötlöttem.

*Billie Joe szemszöge*

- Szóval Mike ezeket mondta?
- Igen! Megvádolt téged azzal, hogy te nem szeretsz engem! Semmit nem tud rólunk! Mégis mit képzel?
Mosolyogva megcsókoltam az ölemben fészkelődő Glory- t.
Olyan édes, mikor majd' szétfeszül az idegtől.
Semmi köze Mike- nak vagy akárkinek ahhoz a dologhoz, ami köztünk van.
Csöngettek a bejárati ajtón.
De nem is vártunk vendéget...

*Jimmy szemszöge*

Magabiztosan és izgatottan szálltam ki a taxiból. Alig vártam, hogy három szenvedéses hónap után újra lássam az életem értelmét, Gloriát.
Az utca, ahol Gloria nyaralója volt, elég üresnek látszott. Rajtam kívül csak egy napszemüveges vörös hajú lány sétált magassarkúban. Ő a barátnőm nyaralójával szembeni házhoz ment, én pedig felöltöttem magamra a legszebb mosolyomat és bekopogtam a nyaralóházba.
Gloria anyja nyitott ajtót, akinek kicsit fáradt volt az arca.
- Jimmy! Hogyan vagy itt? Mármint, mit szeretnél?
- Üdv, Gloriát keresem. Három hónap után csak látni akartam- mondtam romantikusan.
- A szemben levő házban van az egyik barátjával- mondta az anyuka és becsapta az ajtót.
Meglepődve sétáltam át a vörös lány mellé, aki érdeklődve rám nézett.
- Helló, te is ide szándékozol jönni?
- Ja, a barátnőm állítólag itt van valami haverjával.
- Hm, a barátnőd, mi?- kérdezte a lány kissé idegbajosan.- Az... az nagyon jó.
Mély levegőt vett és becsöngetett.
Vártunk.
Egy fekete hajú alacsony srác nyitott ajtót. Az arcán valami hülye vigyor ült, de abban a pillanatban eltűnt, amikor a mellettem álló csajra nézett.
- A- Amanda?! TE MIT KERESEL ITT?
- Mi van Bil- JIMMY?!
Összenéztem a vörös csajjal és mindketten ordibálni kezdtünk.
Mégis mi a francot csinál az én szépséges Gloriám egy ilyen... fiúval?
- Mi a faszt művelsz itt ezzel a gyerekkel, szívem?!
- Ne nevezz többé szívemnek, Jimmy! Ne nevezz többé semmilyen nyálas beceneven, értve vagyok?! Köztünk mindennek vége!
- Nem!- ordítottam törött szívvel.- Nem teheted velem ezt! Én mindent meg akartam adni neked! Te voltál a szemem fénye!
- Ki nem szarja le?!
- ÉN! ÉN NEM SZAROM LE!

Little Girl (Green Day fanfiction)Onde histórias criam vida. Descubra agora