Chapter 4

9 0 0
                                    

(Advii look down).
adv/m-tum ye kaise baatein krri hou mai..
nazia-bas afreen bas krdo tum aise kyu hogyi hou kyu baccho ki khushi ke piche padii hou let them do what they want to.
(SHE THROW DEATH GLARES TO ADVIKA ND LEFT FROM THERE,ADVIKA WENT TO HER ROOM ND SAT DOWN TEARS SLIPPED DOWN FROM HER EYES,SABA ND RAFIA CAME IN SHE QUICKLY WIPE HER TEARS ND SMILE).
sab-i am sorry advi bcz of...
(advika nod with a fake smile).
(At night).
(ZOHAIB CAME TO ADVI'S ROOM ND HOLD HER HAND).
zoh-chlo tum ab yha nai rahogi.
adv-kahan jaungi?
zoh-hmare saath rahogi par yha nai!!
(She take her hand back).
adv-ham nai jana chahte.
zoh-kyu afreen aunty did badd with u still u..
adv-plz hmre liye aur mushkil mat kriye ham aplogo ka sukoon barbaad krna nai chahte joh jaise chlra waise chlne dijiye..waps se sab normal hou jayega..
zoh-normal hou jayega advi tum pgl hou gyi hou..she..will never treat u good.
adv-sab thik hoga bhai.
(Zohaib frowned nd look away).
adv-don't worry ham bilkul thik hai agar hame acha nai lagega toh ham apke yha aa jayenge konsa apka ghar dur hai.
(zohaib glared at her nd smile).
zoh-u sure!
adv-sure ultra proo maxx apko pta hai ajj ham phirse patang udane mei jeet gye yhaa ke ldkoo mei koi dam naii.
zoh-tumhe ptaa haii tum bhtt achi hou.
adv-han woh toh mai hun.
(They both laugh).
(TIME SKIP).
(2 weeks more passed).
(RIYAZ WAS IN HIS CHAMBER SIGNIYSOME PAPERS ND WORKING ON HIS LAPTOP JUST THEN HIS MOTHER ENTERED).
rm-app busy hai?
(HE CLOSED THE LAPTOP ND SMILE).
ri-apke liye nai.
(Her mother smiledd).
rm-hame apse kuch baat krni thi.
ri-ji.
rm-riyaz hame kuch logo ko invite krna hai adnaan ki shadi ke liye..app hmre saath chalenge.
ri-mom ham zarur chlte apke saath par kuch kaam se mujhe kahin jana hai..
rm-konsa kaam?
ri-smjh lijiye apke he kaam se jare hai.
(HE SMILED THINKING ABOUT HER).
rm-thik hai ham delhi shehzad ko le jayenge.
(she was about to go riyaz got up from his chair).
ri-delhi!
(she turned).
rm-han delhi hmre kuch relatives hai waha par..agar app unse mil lete toh woh khush hou jate.
ri-hame joh kaam hai woh delhi mei he hai,ham apke saath chlte hai.
rm-thik hai phir hamlog kal jayenge.
(riyaz nod).
(NEXT DAY).
(RIYAZ ND HIS MOTHER SAT DOWN ON HIS PRIVATE JET).
ri-AB APSE MILE BEGAIR TOH HAM NAI JAYENGE BEGUM..BASS THODA INTEZZAR OR KARIYE.
(HE SMILED THINKING OF HER).
boss-advika ur designs got selected for the royal campaign.
(advika got shocked).
adv-sir u serious!?
boss-yess congratulations now i want u to perform good in itt...3 mahine baad campaign hai start prepping ur dresses.
adv-i can't believe thq so muchh for this opportunity.
(She said nd come outt komal nd muskan hugged herr).
mus-congratulations meri jaan u deserve it.
adv-thq hame yakeen nai hora they liked my design!!
kom-i will help u.
adv-thq guyz.
(THEY THREE SAT DOWN ON THEIR PLACE).
adv-ab hamee ek dum focus hokr kaam krna hai or app dono ko hamse baat nai krna hai thik haina ek dam focus krna hai hame apna best dena hai yass.
(HER FRIENDS LAUGH SHE STARTED WORKING SUDDENLY SHE GOT A CALL FROM HER MOTHER).
ADV/M-kahan hou!!
(she said it in a stern voice).
adv-office mei.
adv/m-nazia aunty ke ghar aao abhi yha bht kaam hai guest aye hue hain!!
adv-par abhi evening nai hui...kaam..krri..
adv/m-han pta hai tum kitna kaam krti hou ek din chutti krlogi toh kuch nai hoga ab ghar aao.
(she said nd end the call advika sighed).
musk-ek baat toh btao hmare saamne tum tar tar krti hou mumma ke samnee kya hou jata hai tumhe chup kyu hou jati hou!!
adv-aisa kuch nai hai ghar mei kaam hai hame jana hoga.
kom-sab kaam ke waqt he tumhe yaad kyu krte hai!?
(Advika grab her stuffs).
adv-boss ko keh dena thik hai.
kom-fine jao pyarii beti.
(advika left from there).
mus-i ahte her family bechari.
kom-same case krde kya.
musk-pagal hou advi pehle he piche hatt jayegi saara ilzam apne sar le legi unhe kuch nai hone degi.
kom-.
(SOON ADVIKA REACH HOME ND SAW 5 BLACK RICH CARS WERE STANDING IN FRONT OF HER 20 BLACK SUITED MEN WITH GUNS ON THEIR HANDS STANDING BESIDE THE CAR,SHE GOT SCARED ND WENT INSIDE,ADVIKA WAS ABOUT TO GO TO UPSTAIRS BUT HER MOTHER HOLD HER HAND TIGHTLY).
ad/m-kahan chali!!
adv-ham upar..woh guest ay..
ad/m-kitchen mei jao waha tumhri zarurat h uparr aane ki koi zarurat nai!!!
(SHE SAID ND WENT UPSTAIRS ADVIKA FELT BAD BUT SHE COULD DO NOTHING ND WENT TO KITCHEN WHERE NAZIA WAS WORKING WITH MAID).
adv-aunty ham aa gye btayiye kya kaam h.
naz-i am sorry beta hmne afreen ko kaha tha mai manage kar lungi par suna he nai usne...zohaib or zeba ko bhi aaj he hospital jana tha rafia bhi nai hai ghar par.
adv-plz ap explanations kyu deri hai ham kar denge app guest ko attend kriye plzz.
naz-u sure ham jaye?
adv-yass go.
(She left from there,advika put her stuffs aside nd started preparing the food with the help of maid she was multi tasking frying,baking, mixing, cutting after 35 mins she was done finally).
adv-minu yeh saari cheeze le jaoo smbhl ke ok.
maid-ji baji.
(she went from there advika took out the cake from oven nd started decorating it with strawberries nd blueberries,after few mins saba came there wearing a beautiful suit lookin Beautiful ).
adv-kya baat hai appi app toh ajj badi pyari lag rhin hai kahin rishte wale toh.
sab-shut up advi mera shadi ka koi irada nai yeh tayari toh mumma ne kahan tha.
adv-u never know.
sab-advi!!
adv-fine yawr.
(maid come backk).
sab-suno minu kon aaya hai?
maid-madam bht he ameer khandanii logg aaye hai nazia madam ke rishtedari mei hai shadi ka dawat dene ayee hain.
adv-tumhe kaise pta?
maid-maine khud suna..baji.
adv-achi baat nai hoti minu kisi ki baatein sunna.
maid-woh zor zor se baat kree the isme meri kya galti.
sab-chodo or ye btao kitne log hai?
mai-ek handsome sa ldka hai or uski mummy hai.
adv-handsome sa ldka minu sharm kro tumhri shadi hui wi hai.
maid-ab handsome ko handsome na kahe toh fir khrb kahe kya waise hai toh woh bade he pyare.
adv-minu.
(AFREEN CAME EVRYONE WENT QUIET).
afreen-saba cake lekr upar aao.
(afreen left from there glaring at advika,saba took the cake nd went from there).
(DO COMMENTS BCZ I AM NOTICING THE ONE'S WHO ARE NOT COMMENTINGIT WON'T TAKE A SECOND FOR ME TO PRIVATE MY AC ND REMOVE THEM ND I AM SERIOUS THIS TIME).

maid-or baaji apko pta hai woh.
adv-minu plz hame nai jann naa.
maid-ap nai milengi jayiye.
adv-ham yhin theek tum jana chahti hou toh jao.
maid-nai mai yeh kaam kr lun.
(Advika went to some other room nd sat down on the bed playing with her anklets smiling happily thinking about royal campaign suddenly her heart started beautiful heavily she keep her hand on her heart advi ignored itt).
adv-saare busy kisi ko fursat nai hmri baat sunne ko.
(Few minutes passed zeba nd zohaib enter with nabeel).
nabe-kon aya hai ghar mei mom ne itni urgently bulaya.
adv-jakr mil lijiye.
nabe-tum nai gayi?
adv-abhi tak toh nai.
nabe-tumhe..toh..
(she cut nabeel in between).
adv-zebe bhabhi or bhai app kahan gye the hospital?
(Zeba blush nd nod).
adv-koi good news hai kya?bhabhii app blush kyu krdi hai kahin ham..
zohaib-hanji app khala banne wali hain.
(Advi shouted happily nd hugg zeba nabeel congratulate them).
adv-omgg i am so happy for u.
zeb-aram se advi.
adv-ham bhtt khushh hai waoo.. can't wait to play with the baby.
(she started thinking about the baby).
nabe-mai jara hun upar ye pgl hou gyi hai.
zeb-tum bhi chlo advi.
adv-ham aate hain aplog jayiye.
(They all nod nd left advii feltt so happy nd again sat down on the bed ).
afreen-plz aplog cake lijiye na saba ne banaya hai.
(nazia nd saba look at her).
rm-mashallah apki beti bht he pyari hai.
afreen-ji riyaz app bhi kuch lijiye na.
(RIYAZ JUST NOD HE WAS MOVING HIS EYES HERE ND THERE SEARCHING FOR SOMEONE,NABEEL,ZEBA ND ZOHAIB ENTER ND MEET THEM).
rm-1 hafte mei shadi hai app sab ayega hmre Udaipur .
naz-ji bilkul hame bht khushi hogi.
(Like this they all were talking,at downstairs).
raf-advika mai bht preshan hun.
adv-kya hua hai?
raf-mera duppata dye nai hua hai abhi tak kal mere college mei function hai woh dye wala call nai utha raha.
adv-tum kuch aur pehn lou hmre paas ek bht achi collection hai.
raf-nai nai theme hai yawr I can't tum plz mere saath chlou na uss dye wale ke paas.
adv-rafia ghar mei log aye hai!!
raf-ham bas 10 min mei aa jayenge samne he hai uski dukan.
adv-toh ham unlogo ke jane ke baad chle jayenge na.
raf-plz meri pyari bhn chal lou na 5 min mei ayenge pkka scooty haina tumhri usse jldi hou jayegaa naa.
adv-fine chlte hai rafia.
(Advi grab the keys nd went out with rafia,they both sat down in the scooty wearing helmets,advika noticed riyaz men's were looking at them👀).
adv-aplogo ko sharm nai aati hame dekhte hue..
men-madam ham duty kr rhe hain.
adv-hame dekhna aplogo ki duty hai sab apni akhein neeche karee!!
(SHE ORDERED THEM THEY ALL LOOK DOWN).
adv-better thq.
raf-chlo na.
adv-acha acha..
(SUDDENLY SHE HEARD HER MOTHER VOICE FROM BEHIND).
afreen-advika kahan jari hou!!
(ADVIKA CLOSED HER EYES ND SIGHED).
adv-ajj toh gaye(in a slow voice).

STAY TUNED.
THANK YOU FOR READING 🙏🏻.

Shadow's of love and betrayal [COMPLETED]Where stories live. Discover now