(Rafia remove her helmet nd look at her family the guest were looking at them).
afre-advika i am talking to u idhar dekho.
(She saidd it in a sweet bittery tone,advika remove her helmet nd stand up looking at the people infront of her).
adv-ham..woh..duppata..lene..ja..
nazi-chali jana par phle inse mil toh lou.
(advika look at the unknown faces her eyes held his oceanic onees who were looking at herr onlyyy intensely she look down nd went to his mother nd touch her feet,riyaz mother hold her hand).
rm-plz beta don't touch my feet bless u.
(advika smiled nd walk to zeba nd stand beside her,riyaz closedd hiss eyes hearing her ankletss voice,the voice which was not letting him sleep from past few weeks,riyaz look up at herr a small small creptt on his cheeks his eyes goes on her wrist which has finger marks of her mother when she holding her hand tightly,he tighten his fistt angrily nd look at advika who get caught looking at him,she instantly look down cursing herselfhe smirk).
raf-app toh raja hai..woh joh haveli mei..
nabeel-haan rafia it's him.
raf-app hmre yha.
zeb-they came here to invite us.
rm-ji aplog ko zarur aana hai.
ri-ADVIKA.
(She look at him).
ri-hamne apke unique designs ke baare mei bht suna hai..ham YHA TAK SIRF APKE LIYE AYE HAIN.
(EVRYONE LOOK AT HER SHE KEEP LOOKING AT HIM).
ri-HAM CHAHTE HAI APP HMARE LIYE KAPDE DESIGN KREIN.
adv-ham.
ri-APP!
(HE TOOK OUT A CHEQUE FROM HIS POCKET ND CAME TO HER SHE TOOK A STEP BACK ND LOOK DOWN HE KEEP LOOKING AT HERR HE NEVER SEEN SUCHH A BEAUTY IN THIS WORLD HERR DOE EYES,PINK LIPS NOSE RING ON HER NOSE BEAUTIFUL LONG HAIRS BRAIDED PERFECTLY IT WAS GETTING HARD FOR TO STAND THERE).
ri-AP BNAYENGI HMARE LIYE?
zohaib-ye toh bht achi baat hai advi say yess.
(She look at her brother nd then at him who forward the cheque she nod nd take the cheque he also forward his card).
ri-yeh hmara number hai kuch bhi puchna hou ham hazirr hai.
(Rafia got shocked).
adv-iski zarurat nai hai ham manage kar lenge.
(rafia take the card advi look at herr).
raf-zarurat hogi advi app fikar mat kriye mai help kr dungi.
(Riyaz nod).
ri-HAM INTEZAAR KRENGE APKA UDAIPUR MEIN..HMRI IZZAT AB APKE HAWALE.
(Advi look at him who left from there taking a lastt glace of her from his carr).
advi-tumne card kyun li!!
nabil-advi bht badi zimmedari hai tumpr Rajasthan ke raja ke liye tumhe design krna hai h 1 hafte mei kr logi.
adv-ji ham manage kr lenge.
afre-ab jao jaha jana hai!!
(afreen left from there angrily).
(At night).
(RAFIA,SABA ND ADVI WAS STAYING TOGETHER FOR A NIGHT TALKING,ADVIKA WAS THINKING ABOUT HIM).
raf-he was so handsome yawrr advi he gave u his number..
advi-hmne nai liya tumne liya hai or plz call nai krna.
raf-mai toh karungi woh bhi tumhre naam par!!
adv-no rafia!
(she warnedd her).
sab-advi what did u plan kya design krne wli hou.
adv-design toh hai hmre mind mein kyunki woh raja hai toh unke liye kuch khaas or decent hona chahiye jaisa unhe psnd ho.
raf-how do u know what he likes?
adv-unhee dekhkr andaza laga liya tha.
raf-oyee hoyee advii dekha bhi..
adv-rafia stop.
raf-acha na waise andaza kyu lagana unhe stalk karlou phone mei.
adv-ham kyu krein..unhe..stalk he is my client bas!!
raf-fine yawr mai kab keh ri hun ur husb...
adv-ham jaa rhe hain yhaa se.
(ADVI LEFT SABA ND RAFIA LAUGHEDD).
(NEXT DAY).
(DOOR BELL RANG,ADVIKA OPENED IT ND FOUND A BLACK SUITED MAN STANDING WITH A OUTFIT IN HIS HAND WITH SOME LILIES).
man-mam hukum send this measurement of him.
(advika nod nd take it).
adv-he left for udaipur?
man-yes.
(she nod).
adv-thank him for the flowers.
(HIS MEN NOD ND LEFT FROM THERE,SHE CLOSED THE DOOR ND WENT TO HER ROOM LOOKING AT HIS DRESS).
adv-chal advi kaam par lag ja..
(SHE TOOK HER BAG ND THE TWO DESIGNS WHICH SHE MADE LAST NIGHTT ND WENT OUT).
(TIME SKIP).
(RIYAZ WAS SITTING IN HIS ROOM THINKING ABOUT ADVIKA).
RIYAZ'S POV
I'VE NEVER SEEN SOMEONE LOOKING BEAUTIFUL LIKE SHE WAS SHE WAS ALL I WANTED AT THAT TIME I WANTED TO HOLD HER IN MY EMBRACE I WANTEDD TO TELL HER WHAT SHE MEANT FOR ME I WANTED TO TELL HER HOW SHE IS RUINING MY SLEEP FROM PAST FEW WEEKS COMING INTO MY DREAMS I WANT TO TELL HER HOW IT FEELS WITHOUT HERR IT'S HARDDDD IT IS GETTING HARD FOR ME WORKING, I DON'T BELEIVE IN LOVE AT FIRST SIGHT BUT THE DAY I SAW HER I FALL IN LOVE WITH HER I GET FUC*KINGG IN LOVE WITH HER OBSESSED WITH HER ADDICTED TO HER THIS HEART IS BEATING MADLY THE DAY U CAME INTO MY LIFE U BELONGS TO ME ADVIKA ND I AM YOURS I WILL DESTROY THE PEOPLE WHO TRY TO HURT YOU EVEN IF SHE IS UR MOTHER..
RIYAZ POV ENDS
(TIME SKIP).
(ADVIKA WORK HARD 5 DAYS TO PREPARE THE 2 OUTFITS ADDING STONES,LACES ND OTHER MATERIALS,IT WAS HER FIRST TIME DESIGNING ND PREPARING SOMETHING BY HER OWN).
(AT NIGHT ADVI WAS FINISHING OFF SOME MINOR ELEMENTS OF THE OUTFITS,SABA WAS PACKING HER SUITCASE).
sab-advi u did not shop anything pura din nikal diya tumne bnane mei.
adv-yeh zyda zaruri tha appi or waise bhi hmre paas bht kapde hai wha pehene ke liye.
sab-hm.
adv-yeh pyaari toh lg rhi hai na unki shaan ke hisaab se.
sab-bhtt bhtt acha lgra hai he will love it.
adv-hm hope so.
(SHE ADDED A BEAUTIFUL BROCH ON THE COAT ND PACK THE OUTFITS).
sab-ab plz thodi packing krlou kal jana bhi hai👀!
(afreen came in).
afre-tum nai jaogi.
SHE ADDED A BEAUTIFUL BROCH ON THE COAT ND PACK THE OUTFITS)..
sab-ab plz thodi packing krlou kal jana bhi hai👀!
(afreen came in).
afre-tum nai jaogi..
sab-mumma app kya keh rhin hai.
(Advika look at her mother).
afre-advika kahi nai jayegi uska waha koi kaam nai...
sab-mumma yeh dresses advi ne bnayi hai kya hoga iska..
afre-woh ham de denge ya tum dena dresses toh ban gyi ab advika wahan jakr kya kregi isse office bhi toh jana hai royal campaign ki tayaari nai krni hogi!!
adv-oh hann..ham toh bhul he gye woh bhi toh krna hai or kal toh ek important meeting bhi hai aplog chal jayega.
sab-advika tum jaogi jhooth matt kaho...
adv-ham jhooth nai keh re sach mei saba hmaee bht kaam hai tum unhe ye dress de dena na ham phir kabhi chle jayenge..
sab-i can't believe u..advi tum mom ki baaton mei kyu aa rhi hou.
adv-its nothing like that ham nai jaa skte.
(Advi said nd left from there).
sab-mumma u are doing very wrong prblm kya hai apko usse!!
afree-tumhrii khushiyann cheen legi wohh tab tumhe akal ayega!!
sab-plz app jayiye mujhe koi baat nai krni apse!!
(Afreen left from there).
(NEXT DAY).
(ADVIKA LEFT EARLY MORNING TO TEMPLE THOUGH SHE TELL SABA SHE WAS GOING TO OFFICE,IT WAS 4PM OF EVENING SHE WAS SITTING ON THE TEMPLE STAIRS TEARS WERE FILLED IN HER EYES SHE WAS FEELING SAD NOT BECAUSE SHE DID NOT GO TO UDAIPUR BUT SHE WAS SAD BCZ OF HER ADOPTED MOTHER BEHAVIOUR FOR HER).
adv-kanha ji plz kuch kraiye hamse aur saha nai jataa bht rona bhi aata hai..dad ki yaad bhi aati hai woh bht ache the hame pyaar bhu krte the..ab ham kitni bhi koshish krei mumma kabhi khush nai hoti kanha ji hame bhi apne paas bula lijiye aur jiya nai jaata.
(TEARS FELL DOWN FROM HER EYES SHE WIPE THEM ND SAW THE NEEDY PEOPLE ASKING FOR FOOD).
adv-inki madad krke shyd hame jeene ki wjh mil jaye.
(SHE GOT UP ND BUY SOME FOOD ND GIVE THEM THEY KEEP THEIR HAND ON HER HEAD ND BLESS HER,SHE SMILE ND WENT TO PRAY TO GOD,2 HOUR PASSED SHE SWITCH ONN HER PHN ND SAW 10 MISSED CALLS OF ZOHAIB,5 MISSED CALLS OF RAFIA,6 MISSED CALLS OF SABA ND 2 MISSED CALLS OF MUSKAN,ADVI CALL MUSKAN).
mus-advi where are u saba called me asking for u?
adv-tumne kya kaha.
mus-yhi ki tum busy hou..maine jhooth kahan where are u ajj office tum kyu nai aayi kuch hua hai kya!?
adv-ham bas..mandir aye hue the.
mus-itni der tak kya hua hai kuch kahogi mujhse or waise tum toh udaipur jane wli thi na!!
adv-han..nai gayi..mumma ne mana kar diya.
mus-ab mujhe smjh aaya I can't believe ur motherr literally what's her problem!!
adv-ajj ham tumhre yha aa jaye plz.
mus-han aa jao wait mai aati hun tumhe lene!!
(SHE END THE CALL ADVIKA SIGHED).
(3 DAYS PASSED).
2 FUNCTIONS GOT ENDED TODAY WAS NIKKAH OF ADNAAN ND FIZA RIYAZ WAS TALKING TO SOMEONE JUST THEN HIS MEN CAME WITH HIS OUTFITS).
men-hukum ur outfits have come.
(HE END THE CALL ND LOOK AT HIS OUTFITS THEN LOOK AT HIS MEN WITH DARK EYES).
ri-who send this?
men-rani sa sister send this.
(He said it looking down riyaz clenched his jaw).
ri-where is advika I haven't seen her in the functions!!
men-hukum she did not come bcz she had some work.
ri-destroyy thee company howw daree theyy gavee workk to herr!!!!
(HE TOOK THE WATER JUG ND THROW IT ON THE FLOOR IT BREAK DOWN INTO PIECES).STAY TUNED.
THANK YOU FOR READING 🙏🏻.
YOU ARE READING
Shadow's of love and betrayal [COMPLETED]
Fanfiction#8 in hukum🥈 WELCOME TO THE ROYAL JOURNEY OF ADVIKA♡RIYAZ _______________________________________________ "Why did u call off my wedding" "kyunki hmare alwa app kisi aur se shadii nai kar sakti" (He said in a stern voice yet soft). "App zabardasti...