Chapter 7

5 0 0
                                    

men1-madam apko hmare saath aana hoga.
adv-kyu aplog kon hai!
men2-hmri baat maan lijiye or hmare saath chaliye!!
adv-hame nai jana aplog hai kon!?
men1-we will not do anything boss apse milna chahte hai h.
adv-kon boss aplog jayiye yha se nai toh ham shor macha denge!!
(HIS MEN TOOK OUT THE GUN ND POINT IT TOWARDS HER).
adv-ham nai jayenge kaha na shoot krna chahte ho toh karoo.
men-ap hame zabardasti krne mei majboor kr rhin hai ab!!
(ONE OF THE MEN HOLD HER SHOULDERS ND FORCEDLY MADE HER SIT INSIDE THE CAR SHE SHOUTED).
(TIME SKIP).
(AT NIGHT IT WAS 1AM THE CAR STOPPED ADVIKA COME OUT FROM THE CAR NUMB,SHE STARTED WALKING TOWARDS HER HOME HOLDING HER DUPPATA TEARS ROLL DOWN FROM HER EYES SHE WIPE THEM ND RANG,DOOR BELL RANG SABA OPEN IT ND SAW ADVIKA ,EVRYONE WERE PRESENT THERE).
zoh-advi where were u hmne tumhe kahan kahan nai dhundaa.
sab-kya hua advi kuch hua hai hai.
(advi nod in no nd look at afreen who was looking at her,she came to her).
adv-u want me to get married haina ham tyaar hain par shadi 2 din baad hogi.
nabe-advi u mad..koi zrurat nai hai ham kal jakr rishta todd ayenge!!
adv-ham shadi krna chahte hai.
sab-tum khud khushii krna chahti hou..
adv-shadi khud khushi nai hai ham apni marzi se krna chahte hai.
nabe-advika.
(Advika left from there afreen smirk nabeel nd zohaib went from there angrily,advika was sitting in her room quietly rafia came in).
raf-plz advi don't do this marry riyaz he is good for u kaise rhogi kisi bhi ldke ke saath jiske baare mei tumhe kuch pta nai hai uk manish is a drunkard person we have seen him aunty pta nai tumse kis chiz ka badla le rhi hai.
adv-hme koi fark nai pdta!!
raf-advi u are not understanding!!
adv-or tum nai smjh rhii plz hame manish se shadi krne doh hmre haal par chod doh hame akela chod doh.
(advi shouted with tears Rafia left from there one day passed,the night before the wedding preparation started of her wedding she was selecting the dresses happily noone was feeling happy
but they could do nothing for advicbcz it was her choice to marry manish).
adv-shadi toh phli or akhri baar he hoti hai toh sab kuch hmri marzi ka hone chahiye na👀.
sab-i will never forgive u advika we were there for u but u!!
adv-tum kya pehnogi hmri shadi mei?
(Saba went from there she sighed  suddenly her phn rang she look at the number it was riyaz,she cut the call nd switch it off)..
ANOTHER SIDE.
(RIYAZ GOT ANGRY HEARING ABOUT HER WEDDING WITH SOMEONE).
ri-CALL OFF THISS WEDDING KILL THE GUY OR GIVE THEM MONEY...DO WHATEVER U GUYZ WANT TO BUT DON'T LET THIS WEDDING HAPPEN.
men-ohk sir.
(His men left shehzad nd alam enter his room they have heard all the talks).
sheh-bhai relax..we will do something.
ri-THIS WEDDING IS HAPPENING WITH HER CONSENT BUT I KNOW SHE IS NOT HAPPY..
alam-LET'S CRASH THE WEDDING.
ri-I WILL CRASH THE GUY IF HE EVEN LOOK AT HER.
sheh-kab hai shadi bhai?
ri-kal subh.
sheh-toh ham wait kis cheez ka krre hai subh unki shadi hogi chlte hainnaa..delhi..
(Riyaz look at his brother).
ri-u guyz have 2 hours mom dad or sbko lekr aao!!
she-donee hukum apke liye kuch bhi apnii bhabhi ko ham khin jane nai denge!!
(They both left).
ri-ADVIKA I IMAGINED U MY WIFE U HAVE TO BECOME MINEE!!
(HE SAID ND BANG HIS HAND ON THE WALL HARD 2 HOUR PASSED HE CAME DOWNSTAIRS ND FOUND HIS FAMILY STANDING GRANDMOTHER WAS SITTING ANGRILY).
grand/m-AB APP USS ANATH LDKI KO LENE JAA RHE HAI IRADA KAR LIYA HAI APNE UNSE SHAADI KA.
ri-Anathh nai hai wohh..unkaa wajood hmare sang judh chukaa hai or ham bardash nai krenge koi bhi apni hone wali rani ke baare mei bura kahe.
rd-riyaz jab tak ammi nai maan jati tab tak ham delhi nai jayenge.
ri-ji ham ye baat jante hain ham dadi se chahte bas woh advika ko qubool kar lein..
gran/m-hmre mazhab se alag hai wohh apko yeh baat kyun nai smjh aarhin hai woh hmlogo ki shaan nai hai..
(SHE SAID ND LEFT FROM THERE RIYAZ SIGHED ND LOOK AT THE TIMING IT WAS 5 OF MORNING HE WENT TO HIS GRANDMOTHER ND TRY TO CONVINCE HER BUT SHE WAS NOT LISTENING ND SLEPT HAVING HER MEDICINE HE WAS WALKING HERE ND THERE LOOKING AT THE TIMING ONLY 5 HOURS LEFT FOR HER WEDDING 2 HOURS PASSED HE WAS SITTING BESIDE HER GRANDMOTHER FEELING HELPLESS INFRONT OF HER HE CANNOT UPSETT HERR BCZ SHE ALWAYS THINK GOOD FOR HIM SHE LOVED HIM).
ri-hmrii baat maan liniye dadi advika ke begairr ham hmri zindagi guzarne ke baare mei soch nai skte woh hamee nai milegi toh ham jee nai payenge yeh rutbaa,izaat unke aage kuch bhi naii advika bht takleef mein hai unhe hmri zrurat hain unki shadi hou jayegii ,ham apko khafaaa krke unse rishta nai jodna chahte zidd smjh kar hmri baat maan lijiye..plzz..phli baar ham apne haal par majboor hai
(Tears slip down from his eyes he never felt helpless for anything he never cried for anyone even though her grandfather died but it was her he could do anything anything he can destroy the world for her or he can bow his head down infront of evryone just to get herrnhis grandmother open her eyes nd look at him).
grand/m-jayiye ap.
(He look up at her grandmother she smiled).
gran/m-hame pta nai tha raja rote bhi hai.
(He wipe his tears).
grand/m-jayiye hmri rani ko le ayiye.
(She smile riyaz smiledd nd kiss her grandmother hands nd ran from there).
TIME SKIP...
(ADVIKA WAS SITTING INFRONT OF THE MIRROR WEARING A BRIDAL DRESS LOOKING BEAUTIFUL RAFIA PIN THE DUPPATA ON HER HEAD ND TOUCH UP HER FACE SHE WAS SITTING QUIETLY LIKE A STATUE WHO HAS NO EMOTION NO EXPRESSION SHE WAS FEELING NOTHING INSIDE HER).
raf-advi tumne mehendi nai lgayi.
(advi look at her empty hands nd then look at the mirrorshe did not said anything).
raf-it's still time u have options advi don't do..
(ADVI DID NOT SAID ANYTHING).
raf-ham thodi der baad niklenge mandir ke liye mai neeche se sab dekh kr aati hun.
(SHE LEFT SUDDENLY ADVI HEART STARTED BEATING FASTLY HER HANDS TURNED SWEATY SHE FELT UNEASY SUDDENLY,ADVI GOT UP ND PUT HER HAND ON HER CHEST ND STARTED RUBBING WITHIN 4 MINS ADVI ND SABA CAME IN ADVI LOOK AT THEIR SHOCKING FACE).
sab-ur wedding got cancelled manish ran away.
raf-riyaz..wohh aa gye hainnneeche with his family.
sab-he call off the wedding!
(ADVIKA SAT DOWN ON THE BED ND KEEP LOOKING AT THEM).
(AT DOWNSTAIRS).
afre-aplogo ne bilkul shi nai kiya ajj advi ki shadi thi..
ri-ZABARDASTI KI SHADI HAINA.
(HE SAID IT ANGRILY LOOKING AT AFREEN WHO WENT QUIET).
afre-she said yes for this we did..not..
RI-SAME THING why did u force her bcz she is not ur daughter u don't like her bcz she is more intelligent than saba!!
afre-......
rd-riyaz let us talk.
nazi-plz try to understand inki shadi possible nai hai she is from different cast.
rd-hame koi prblm nai hai yeh inn dono ki kismat hai or chahte hai ke joh advika or riyaz chahe whi hou.
nazia/husband-agar aplogo ko koi prblm nai hai toh hame bhi nai.
(Evryone smiled saba came down).
nazi-saba bring advi.
sab-she want to talk to him.
(she look at riyaz,riyaz nod nd went upstairs he open the door nd saw herr lovee was standing infront of him wearing bridal joda looking likee a beautiful heavennshe was more than that in his eyes).
ri-HMNE APSE USS DIN KUCH SAWAL KIYA THA APNE JAWAB NAI DIYA OR AJJ AP KISI AUR SE SHADI KRNE CHLI THI.
adv-why did u call off my wedding?
ri-KYUNKI HMRE ALWA APP KISI SE SHADI NAI KR SKTI.
(He said it in a stern voice yett softt).
adv-ap zabardasti krenge?
ri-AGAR APP NA MANI TOH ZARUR KRENGE..APP HMRE SAATH KHUSH RHENGI.
adv-nai ham na..
ri-advika hame pta hai app bht takleef mein hai app khush nai hai bcz of ur adopted mother
(she keep looking at him).
ri-hame sab pta hai.
adv-joh bhi hai ham apse shadi nai kar skte hai plz.
ri-par ham toh krna chahte hai ham apko yhaa aur nai rehta dekh skte hmae yha kisi par bharosa nai hai..
(she look down).
adv-app smjh nai rhein hain!!
(He took a step towards her).
ri-puri zindagi padii hai JOH SMJHAYENGI SAMJH JAYENGE.
adv-app galat krenge!!
(HE AGAIN TAKE A STEP TOWARDS HER).
ri-ham aise galti hazaar baar krne ko taiyaar hai.
adv-apko bht takleef hogi.
(SHE FELT TEARS IN HER EYES).
ri-HAM SEH LENGE, PAR APKE BINA MARR JAYENGE.
adv-ham hindu hain.
ri-ISHQ MEI ZAAT DEKHNE KE KAYAL NAI HAIN HUM.
(HE CAME ND STAND INFRONT OF HER SHE LOOK AT HIM HE LOOK AT HER HANDS).
rii-INN HATHON PAR HMARE NAAM KI MEHENDI LAGANE KI TYAARI KAR LIJIYE BEGUM KYUNKI HAM PICHE NAI HATNE WALE.
(HE SMILED ND WALK TOWARDS THE DOOR).
adv-thik hai phir ham tyaar hai par hmri kuch conditions hai.
(SHE STARTED WALKING TOWARDS HIM,HER ANKLETS WERE MAKING HIS HEART FLUTTER).
ri-qubool hai.
adv-phle hmri conditions sunn lijiye kahin app piche na hatt jayein.
ri-SAMNE APP KHADI HOU TOH HAM KAISE PICHE HATT SKTE HAIN.
(HE KEEP LOOKING AT HER,SHE LOOK DOWN ND TOOK A DEEP BREATH).
adv- 1.apss shadi ke baad ham apna dharm change nai krenge.
2.ham apne dharm ke hisaab se shaadi krna chahte hain.
3.hmara jab dil chahe ham mandir jaa skte hai app hme rokenge nai..
kahiyee manzur hai.
(he took the knife from the fruit table nd cut his finger nd filled his blood on the partition of her hair she keep looking at him).
ri-YEH HAI APKI CONDITION KA JAWAB.
(TEARS SLIPP DOWN FROM HER EYES HE LEFT FROM THERE SHE TOUCH HIS BLOOD).

STAY TUNED.
THANK YOU FOR READING 🙏🏻.

Shadow's of love and betrayal [COMPLETED]Where stories live. Discover now