(HE SHOUTEDD HARDD ON HIM,HIS GRANDMOTHER ND EVRYONE CAME INSIDE).
sheh-plz bhai!!
ri-HOWW DAREE U GUYZZ PUT MY WIFE IN THE PRISON.
(HE ROARED EVRYONE WENT QUIET).
gran/m-let her be there she deserve it.
ri-don't tell mee what shee deserve nd whatt shee don't ...she is stilll my wifee nd raniii of rajsthann...
(HE REMOVED HIS CHANNEL IN ANGER ND HISSED IN PAIN HE WAS ABOUT TO GOT GOT UP FROM THE BED BUTT FELTT PAINN IN HIS CHEST SHEHZAD ND ALAM HOLD HIM HE JERK THEM OFFF).
ri-I AM GOING TO TAKE HER!!
gran/m-app bilkul pagal hou gaye hai riyaz..she is not worthh itt..
ri-YEH HMRA OR HMRII BIWI KAA MAAMLA HAI WOH HAME DHOKA DEIN JAAN SE MAARE KUCH BHI KARE PAR APKO KOI HAQQ NAI UNHE SAZA DENE KI!!
(HE LITERALLY SHOUTEDD HIS GRANDMOTHER LEFT FROM THERE).
sheh-bhai plz app yhin rhiyee hamm..lekrr aatee hai.
ri-abhi issii waqt chahiyee hame yha parr!!!
(Shehzadd nod nd ran away from there ri mother calm him downn).
(TIME SKIP).
(ADVIKA CAME IN THE HOSPITAL WITH GUARDS ND SHEHZAD,SHE STEPPED INTO THE ROOM WHERE HE WAS LAYING IN THE STRECHER WITH CLOSED EYES,HE HEARD HER ANKLET SOUNDS ND OPEN HIS EYES THERE SHE WAS STANDING RIGHT INFRONT OF HIM WITH PALE FACE,RED NOSE,TEARS WERE DRIPPING DOWN FROM HER FACE THEY BOTH JUST KEEP LOOKING AT EACH OTHER SHE FELTT HERR HEARTT GETTING DROWNEDD IN THE OCEAN AFTER SEEING HIM IN THAT CONDITION).
adv-RIYAZ..
(SHE JUST KEEP LOOKING AT HIM).
ri-ajj phli baar apnee hmra naam liyaa haii sunkrr bhtt takleef hori hai.
(TEARS SLIP DOWN FROM HIS EYES SHE LOOK DOWN).
adv-apko hmee whin he rhne dena chahiye tha..
ri-kyu waha rhne dena chahiye tha.
adv-IS THIS NOT ENOUGH THAT I BETRAYED YOU.
ri-u did betrayed me butt i know who's the person behind all this..
(She did not said anything nd wipe her tears).
ri-U ARE STILL MY WIFE ND I STILL LOVEE YOU EVEN IF U DON'T, MY FEELINGS FOR YOU WERE REAL MY EMOTIONS MY CAREE FOR U ARE REAL...
adv-agar ham apke saath rheii toh sab kuch bura hoga.
ri-itnaa kaafi hai hmre liyee ab isse zyda kuch bura hou bhi nai skta.
(SHE FELT HURT).
(HE JUST KEEP LOOKING AT HER,SHE SAT DOWN TEARS ROLLED DOWN FROM HER CHEEKS SHE WIPES THEM QUICKLY BUT DID NOT LOOK AT HIM).
(TIME SKIP).
(DAYS PASSED RIYAZ GOT DISCHARGE ND RETURN BACK HOME WITH ADVIKA,EVRYONE IN THE FAMILY DID NOT SAID ANYTHING TO HER BCZ OF RIYAZ BUT SHE CAN FEEL THE HATRED IN THEIR EYES).
4 DAYS PASSED.
(ADVIKA CAME WITH SOME SOUP FOR HIM RI MOTHER WAS SITTING BESIDE RIYAZ HE WAS RECOVERING RIYAZ LOOK AT HER).
adv-i bring u...s..
ri/m-advika apko kuch bhi krne ki zarurat nai hai ham sab hai yha par..ap par bharosa nai kr skte.
(She felt bad nd keep the soup on the table nd left from there).
ri/m-riyaz ham apke liye dusra bnakr laate hai.
(He did not say anything his mother left from there riyaz keep thinking about advika).
(AT NIGHT RIYAZ COME OUT FROM THE WASHROOM ND SAT DOWN ON THE BED HOLDING HIS ARMADVIKA CAME IN WITH THE FIRST AID BOX).
adv-dressing kar dun.
(HE LOOK AT HER FOR FEW SECS THEN AVERTED HIS GAZE).
adv-BIWI BNAKR WAPS LAYE HAI TOH BIWI BANNE KA MAUKA DIJIYE.
ri-hame abhi bhi yakeen nai hota app aisa kuch kar skti thi hmre saath.
adv-agar ham apko sach bhi btaye toh ap hmra yakeen nai krenge.
(SHE FELT HEART DROWNING ,TEARS SLIP DOWN FROM HER EYES SHE WIPE THEM QUICKLY ND SAT BESIDE HIM).
adv-fikr mat kriye jab ap thik hou jayenge toh ham apse dur chale jayenge apni shakl bhi nai dikhayenge.
(HE MOVE HIS GAZE TOWARDS THE WINDOW,ADVIKA HOLD HIS ARM ND REMOVE THE WHITE CLOTH SHE STARTED CLEANING THE WOUND RIYAZ LOOK AT HER TEARS WERE THERE IN HER EYES).
ri-takleef bhi khud detin hai or ilaaj bhi khud krtin hai.
(She did nod said anything).
ri-rou kyu rhin hai apko toh hamse pyaar nai h.
adv-han nai hai hame koi pyaar vyaar apse sunn liya apne!!
(HE JERK HIS ARM FROM HER GRIP ND HISSED IN PAIN).
adv-..yeh..
ri-jayiye ham khud kar lenge!!
(HE SAID IN A RUDE TONE,ADVI HOLD HIS ARM FORCELY).
adv-ham kar rhe haina.
(SHE SHOUT ON HIM HE STAYED QUIET ND KEEP LOOKING AT HER).
(TIME SKIP).
(NEXT MORNING).
(RIYAZ WAS SITTING WITH HIS FAMILY FOR BREAKF AN ATTENDEE CAME TO ADVIKA SHE WAS SITTING IN HER ROOM QUIETLY).
atte-rani sa breakf..nai krengi ap.
adv-nai mann nai hai hmra..ham thik hai.
(She nodd nd left,advika got up nd started packing her bagg tears weree in her eyes).
adv-ab agar ham inse sach bhi kahenge toh yha par koi yakeen nai krega kanhaa jii ham majboor the agar khudko barbaad na krte toh sab kho dete apko toh pta haina..ghar par bhi koi hmra call receive nai kar rha yha pr koi hmse baat krna nai chahte..kuch din mei ham kahin dur chle jayenge fir sab shi hou jayega.
(SHE WAS THINKING ALL OF THIS IN HER MIND JUST THEN AN ATTENDEE ENTER WITH A TRAY FILLED WITH FOOD).
atte-hukum sa wants u to eat breakf.
(She keep the tray nd left from there,she sat down on the bedd).
(TIME PASSED).
(RIYAZ RETURN BACK TO HIS ROOM WITH THE HELP OF ALAM,HE SAT DOWN ALAM LEFT FROM THERE HE SAW THE UNTOUCHED TRAY ON THE TABLE ND A SUITCASE PLACED RIGHT BESIDE THE MIRROR ADVIKA COME OUT FROM THE WASHROOM ND LOOK AT HIM).
ri-u did not have breaf?
adv-mann nai hai hmra apki medicine ka waqt hogya hai.
(She took the box out from the drawer nd come to him,she gave him medicines nd a glass of water he justt keep looking at her she did not look at him)..
adv-kha lijiye nai toh dardd hogi.
ri-dardd toh hou he rha ha.
(SHE KEEP THE BOX ON THE SIDE TABLE,HE GULP DOWN THE MEDICINES WITH THE WATER ND GAVE THE GLASS TO HER SHE KEEP IT ASIDE JUST THEN SAIMA ENTER WITH RI MOTHER ND GRANDMOTHER,ADVIKA LOOK AT THEM ND STEP ASIDE,GRANDMOTHER DID NOT EVEN LOOK AT ADVIKA,SAIMA CAME ND SAT BESIDE RIYAZ ND HOLD HIS HAND).
sai-riyaz app thik hai na..
(He look at advika who just look down).
ri/m-saima apse milne ayi hai riyaz.
(He nod).
sai-hm kuch din ke liye bhr gaye the kuch kaam se par jab apka pta chla toh bas jldi se aa gye.
ri-thq saima.
gran/m-advika app jayiye yhase!!
(She said in a rude tone advika was about to go but saima said something which made her stop).
sai-riyaz apko pachtawa hou rha hoga na hmse shadi kyu nai hui..ab app advika ko chod dijiye yeh ldki apke kabil nai hai isne apko marne ki koshish ki fir bhi app isse yha le aaye!!
(She felt tears slipping outt from her eyes,advika look at riyaz when he did not say anything she ran out from there).
ri-saima hme acha laga apne hmri fikr ki par ek or lafz agar apne advika ke baare mei bura kaha toh hamse bura koi nai hoga!!
(HE JERK HER HAND).
gra/m-shi toh keh rhi hai riyaz app usse kahiye waps jane ke liye woh apko dubara nuksaan pahuchayegi bharosa nai kr skte !!
ri-AGAR WOH HAME EK OR BAAR JAAN SE MARENGII TOH HAM KHUSHI SE MAR JAYENGE DADI LEKINN UNKE LIYE KUCH BHI BURA NAI SUNN SKTE!!
ri/m-riyaz..ammi shi..
ri-app sab jaa skte hain hame aram krna hai.
(THEY THREE LEFT FROM THERE).
ri-AGAR WOH HAME EK OR BAAR JAAN SE MARENGII TOH HAM KHUSHI SE MAR JAYENGE DADI LEKINN UNKE LIYE KUCH BHI BURA NAI SUNN SKTE!!
ri/m-riyaz..ammi shi..
ri-app sab jaa skte hain hame aram krna hai.
(THEY THREE LEFT FROM THERE).
(ADVIKA WAS IN THE SITTING AREA OF THE CHAMBER QUIETLY,WHILE RI WAS IN THE ROOM SHE WAS THINKING ABOUT HIS FAMILY,HER FAMILY,HIM AFTER 2 HOUR SHE WENT INSIDE ND SAW HIM SITTING WITH HIS LAPTOP,ADVI GOT ANGRY ND COME TO HIM HE LOOK AT HER,SHE TOOK THE LAPTOP FROM HIM ND CLOSE IT)..
ri-app yeh kya..krr..
adv-apki health khrb hai plz kuch din kaam mat kriye.
(He did not said anything advi felt happy inside,riyaz noticed her neck).
ri-where is ur nuptial chain?
(She look down).
adv-yeh rishta khtm hou rha hai ab usse pehennne ka koi fayda nai.
ri-yeh kahiye ap hmre saath rhna nai chahti!!
adv-han nai rhna chahte.
ri-thik hai phir yeh bhi sunn lijiye apni saza!!
(She look at him who eyes were filled with anger).
adv-saza.
ri-han apki saza hai ke app yha se kahin bhi nai jayengii..
adv-ham nai chahte yha reh..
ri-apke chahne ya na chahne se hame koi fark nai pdta!!
(THEY BOTH KEEP LOOKING AT EACH OTHER).
(TIME SKIP).
(1 week more passed ri was doing well he was recovering ).
(ADVIKA CAME TO SHEHZAD HE DID NOT SAID ANYTHING).
adv-shehzad bhai..apki help chahiye.
sheh-bhabhi ham apki koi help nai kr skte apne bht bura kiya.
adv-ham majboor the shehzad bhai par abhi app hme apna phn denge saba appi ko call krni hai woh hnra call receive nai krri hain.
sheh-kyu..abhi tak pta nai chla unhe kya hua yhapr.
(she nod in no).
adv- phn dijiye.
(He gave her phn,she dialed her number after 3,4 rings she answered the call in a low voice).
adv-saba appi aplog thik hai..hmri call kyu nai receive krri!!
sab-advika kyu kiya tumne yeh sab hmre liye.
adv-mumma kaise hai zohaib bhai thik hai ratan waps toh nai aaya..usne preshan toh nai kiya.
(Shehzad raised his brows).
sab-sab thik hai advi tum..thik hou...hmne news dekha tumhe jail mein daal diya unlogo ne bina tumhri baat sune..
adv-baat krne ko kuch bacha he naii appi..sab khtm hou chuka h.
sab-tum waps aajao advi..
adv-hm..kuch din mei aa jayenge.
sab-ad..
(advi end the call nd gave it to him).
sheh-ratann singh!! app or apki familyy preshan kya hai kuch smjh nai aara.
(Advi satt downn nd started cryin,he sat beside her).
sheh-kuch btayengi hme..
adv-shehzad bhai hm yeh sab nai krna chahte the..plz hmra yakeen kriye aplogo ki nafrat hmse bardash nai hou rhi.
sheh- sach btayiye hme sab kuch!!
(ADVI WAS ABOUT TO SPEAK BUT THEN FELT HER HEAD SPINNING SHEHZAD HOLD HER).
sheh-bhabhi u fine?
(She nod in no nd look at him with tears).
adv-hmra yakeen kriye bhai plz.
sheh-apne kuch khya subh se.
(She look down nd started cryin).
sheh-plz royiye mat chliye room mein.
(HE MADE HER GOT UP ND TAKE HER TO THE ROOM,SHE SAT DOWN ON THE BED SOBBING HE GAVE HER SOME WATER SHE DRINK IT).
sheh-plz royiye mat ham bhai ko bulate hai.
advplz nai woh hme ab psnd nai krte hai..
sheh-woh apse bht pyaar krte hai he is still fighting for u from evryone bhabhi.
(She hide her face nd started cryin,just then riyaz entered his eyes goes at advika who wipee her tears nd look down).
ri-shehzad tum?
sheh-ji bhai bhabhi is not well.
ri-doctor ko call kriye..
(shehzad nod).
adv-ham thik hai plz.STAY TUNED.
THANK YOU FOR READING 🙏🏻.
YOU ARE READING
Shadow's of love and betrayal [COMPLETED]
Fanfiction#8 in hukum🥈 WELCOME TO THE ROYAL JOURNEY OF ADVIKA♡RIYAZ _______________________________________________ "Why did u call off my wedding" "kyunki hmare alwa app kisi aur se shadii nai kar sakti" (He said in a stern voice yet soft). "App zabardasti...