Sėdžiu savo aukso soste, apsupta prabangių rūmų sienų, tačiau viskas man atrodo niūru ir beprasmiška. Per visą gyvenimą esu girdėjusi begales kalbų, regėjusi daugybę puotų ir dalyvavusi ritualuose, kurie man jau seniai prarado žavesį. Karūna ant galvos atrodo tokia pat sunki kaip ir atsakomybės, kurios nuolat slegia pečius. Už lango besikeičiantys metų laikai – tik dar vienas priminimas, kiek daug laiko praleidau darydama tą patį. Nors aplink mane daugybė patarėjų ir tarnų, jaučiuosi vieniša savo mintyse, laukdama ko nors, kas praskaidrintų monotonišką mano kasdienybę.
- Gerai, kalbėkime apie Rugorijos princesę, – pasakiau, žvelgdama į tarybos narius, kurie jau kelias dienas man ją siūlė. – Ar tikrai manote, kad ši santuoka būtina?
Tarybos vyresnysis, lordas Alderas, pasilenkė į priekį. Jo balsas buvo ramus, bet aš galėjau pajusti nerimą už jo žodžių.
- Jūsų Didenybe, ši santuoka suvienytų mūsų karalystes. Rugorija yra stipri sąjungininkė, o Jūsų susijungimas su princese užtikrintų ilgalaikę taiką ir prekybą. Bei patenkintų įstatymą.
Aš permečiau akimis kambarį. Kiti tarybos nariai linktelėjo galvomis, pritardami Aldero žodžiams. Bet aš nebuvau tikra.
- Tačiau kalbame ne tik apie politiką, – tariau kiek griežčiau. – Kalbame apie mano gyvenimą. Mano pasirinkimus. Ar princesė Mazikyna pati nori šios sąjungos? Ar tai dar vienas strateginis žingsnis, neatsižvelgiant į žmones, kuriuos tai paveiks?
Taryba trumpam nutilo. Manau, jie nesitikėjo, kad imsiu abejoti tokiu reikšmingu sprendimu. Galiausiai lordas Alderas tyliai atsakė:
- Šios sąjungos nauda būtų didžiulė, tačiau mes suprantame jūsų rūpestį.
Atsilošiau soste ir trumpam užmerkiau akis, apmąstydama. Diplomatiniai ryšiai buvo svarbūs, bet ar mano asmeninė laimė turėtų būti jų įkaitė?
Po ilgų apmąstymų pagaliau pakėliau akis į tarybos narius, kurie laukė mano sprendimo. Kiekvienas jų, regis, buvo prikaustytas prie mano kiekvieno gesto. Giliai įkvėpiau ir tariau:
- Nusprendžiau. Sutinku tuoktis su princese Mazikyna.
Kambaryje akimirksniu tvyrojo tyla, o tada lordas Alderas, šypsodamasis, atsistojo.
- Jūsų Didenybe, tai išmintingas sprendimas, – jo balse girdėjosi palengvėjimas ir džiaugsmas. – Rugorijos sąjunga bus neįkainojama mūsų karalystei. Dabar galime užtikrinti taiką ir stiprybę abiem karalystėms.
Kiti tarybos nariai linktelėjo galvomis, o kai kurie net pradėjo šnabždėtis tarpusavyje, aiškiai džiaugdamiesi. Jų veiduose mačiau šypsenas ir palengvėjimo ženklus. Visą šį laiką jie laukė būtent tokio mano žingsnio, tikėdamiesi, kad aš pripažinsiu šios sąjungos svarbą.
Nors išorėje laikiau orią laikyseną, viduje vis dar kovojau su abejonėmis. Mazikyna... Ši santuoka bus daugiau nei politinis sandoris. Bet dabar aš padariau savo sprendimą, o taryba buvo patenkinta. To bent jau šiuo metu turėjo pakakti.
Palikusi tarybos salę, giliai įkvėpiau, tarsi norėdama nusimesti sunkų sprendimo svorį nuo pečių. Koridoriai buvo šilti ir prabangūs, bet man reikėjo erdvės. Norėjau pabėgti nuo šių akmeninių sienų, kurios dažnai atrodė kaip narvas.
Žiema buvo šalta, tačiau manęs tai negąsdino. Apsigaubiau sunkų kailinį apsiaustą ir išėjau į Bordonijos miesto gatves. Sniegas tyliai krito ant grindinio, o po kojomis girgždėjo šviežiai iškritęs sniegas. Didingieji rūmai už nugaros atrodė tolstantys su kiekvienu žingsniu, ir man tai suteikė keistą ramybės jausmą.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mėnesiena ir snaigės
FantasiAmžinojo įšalo, Serhos karalystės, princesė Seiferė tampa karaliene mirus jos motinai karalienei Revei. Tai sužinojus princas Anakinas, iš dykumų krašto Hyfelčio, atvyksta į Serhos sostinę Bordoniją gvieštis Seiferės sosto. Tarybos nariai verčia Sei...