★★★★★
Bugün büyük gün desem inanır mısınız? Çünkü öyle. En azından benim için. Yani kısmen. Tamam, öyle büyük gün falan değil. Hayatım değişmeyecek. Ama 10 bin kişinin girdiği canlı yayında, çocukluk arkadaşım ve onun arkadaşlarıyla oyun oynayacaktım. Daha evvel çokça kez oynadıkları oyunu bu sefer de benle oynayacaklardı. Boynumu kıtlatıp ensemi esnettim. Bugün Goose Gooose Duck vardı. Bu grubu bir yıldır izledim. Ama size oyuncuları tanıtmama izin verin.
Sizi yayıncımız RAG'la tanıştırayım. Nam-ı diğer Rüstem Akın Günyel. Kendisi iyi bir manipülatör ve oyun kurucu. Yayın yapan kişi olduğu için geç öldürülen. Torpil sayılmasa da genelde oyun koordinatörü seçilen. Hamlelerim onun üzerinden değişecek.
Bir diğer dikkat etmem gereken kişi haKoo. Genelde şanslıysa ilk el öldürülmez, Araları Görkem'le bu oyunda hep bozuktur. Ama ikisi de kaz ise güçlerini birleştirip ördekleri hızla bulabilirler. Bu yüzden ördeksem ilk öldüreceğim, kaz isem emin olduğum anda ilk güveneceğim insanlardan biriydi.
Sıra gelelim Görkem, yani inandıktaam'a. Zekası oldukça üst düzey ve sezgileri de çok kuvvetli. Çoğu zaman Akın'la ya da haKoo ile işbirliği yapar. Fakat ördek olduğunu da anlamak ekstra zor biri.
Eylem "uggiess"e gelmek gerekirse, biraz karmaşık biri. Genelde sessiz kalan fakat sessiz kaldığında oldukça şüphe çeken biri. Yine de, onun hakkında bildiğim çok iyi bir şey var. Eğer haKoo ördek olmuşsa, genelde ilk elden Eylem'i öldürür her zaman. Sanırım bir şekilde onunla uğraşmayı sevdiği için olabilir.
Yiitaaa, tabiri caizse biraz aptal çocuk. Bir keresinde bu oyunda asılacağını düşündüğü için kendine oy vermişti. Halbuki oy vermese ölmeyecekti fakat saymadığı için asılarak öldü. Kitlelere uyan biri bu yüzden ona akıllı argümanlar verirsen çekemeyeceğin yol yok.
kurufe, ya da kendi adıyla Yunus Efe; benle yaşıttı. Biraz Discord'dan konuştuğumda kafamızın uyuştuğunu hissetmiştim. Bu oyunda da yalan söylemeyi hiç sevmezdi. Genelde hep sessiz kalır, mafya olduğu sorulduğunda da cevap vermeme hakkını kullanırdı.
İsmail kekocezerye, Kozanlı ve biraz astım kestim biri. Racon sever ama iyi kalplidir. Şivesi de oldukça komik, sadece biraz fazla küfürbaz fakat o da törpülenebilecek bir şey sanırım.
Ddudu ya da asıl ismiyle Duru, diğer modlardan biri. Onun hakkında çok fazla bilgim yok çünkü böyle oyunlarda genelde ilk elden ölen oluyor.
Abdullah Alper ya da bilinen adıyla ABDAlper ise yalan söylemeyi pek beceremeyen biri. Bu yüzden bazen üstüne oynadıklarına şahidim.
Son olarak ekibin bir diğer yayıncısı ve ablası ArthemisTV adıyla Hande abla. Çok eziyorlar ama Hande ablayı severim. O da arada kendi yayınlarını açtığında vaktim olursa girerim. Tabi Görkem ve Yiitaaa hep onun üzerine oynarlar genelde. Bazen linç ettirip astırdıkları bile oluyordu.
Oyun başlamak üzereydi. Akın yayını açtıktan 30 dakika sonra oyuna girmiştik. Ve ilk elden sevdiğim rollerden biri gelmişti bana.
ArthemisTV
kurufe
kekocezerye
Ddudu
uggiess
haKoo
ABDAlper
Yiitaaa
RAG
inandıktaam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Off Stream | Yarı Texting
General FictionÇocukluk arkadaşı ünlü bir yayıncı olan Beyzanur, bir çılgınlık yapıp yayınına katılır ve RAG'la konuşma şansına sahip olur. UYARI!: Bu kitap Türkiye'deki yayıncıları ve yayın kültürünü anlatan bir kitaptır. Kitap içeriğindeki birçok şey, benzerlik...