4★

232 28 3
                                    

★★★★★

Ünlü yayıncı bir arkadaşa sahip olmanın en kötü yanı sanırım artık senin de göz önünde olman oluyordu. Bir gün kalktığımda İnstagram hesabımda bir takip isteği belirmişti. Takdir edersiniz ki, bu kişi Rüstem Akın Günyel'di. Ve dahası çoğu mod da atmıştı. Hiç benim hakkımda konuşmuşlar mıydı, ya da konuştularsa ne konuşmuşlardı bilmiyorum fakat belli ki hepsi beni arasına kabul etmişti. Akın'ın takip isteğinin yanında Hako'nun, Görkem'in -nicki garfip bir şekilde inandıktaam'dı- Uggiess Eylem'in, kurufe lakabıyla Yunus Efe'nin ve Yiitaaa ya da gerçek ismiyle Yiğit Anıl'ın takip isteklerini de görmüştüm. Ama sadece bunla kalmamış, iyi stalker olan birçok isim de -yaklaşık 2 bin maalesef- bana takip isteği atmıştı. Normalde hesabımı çok gizliye almamıştım fakat geçen sene kuzenlerimle aram bozulunca almak istemiştim. Neyse ki, gizli hesapta olduğum için bu istekler sadece adı üstünde istekti.

Hemen Akın ve diğer modlarının isteklerini kabul ettim. Ama bu gerçekten garipti. Yani sadece iki gün evvel ben onlar için sapıktım. Ne oldu da beni aralarına alabilecek kadar samimi bulmuşlardı bilmiyorum. Gerçi hak vermeliyim, Görkem kesinlikle benden hoşlanmıştı. Arada bana yürüdüğünü hissetmiyor değildim.

Gün içerisinde derslerime çalışıp anneme durumları anlattım. Annem aslında bu işlere pek meraklıydı da anlamazdı. Anlasaydı ona tarif edip Akın'ın yayınlarına girmesini sağlardım. Gerçi o kadar küfürlü yayını izleyebilir mi bilmiyorum. Belki yanında olup izletsem daha sağlıklı bir yayın olurdu.

Akşama doğru geldiğimde bilgisayarımı önüme açıp Akın'ın yayınını beklerken mesaj geldi telefonuma. Beklemediğim bir şekilde, Akın'dandı.

RAG:
Naber?
(19:47)

Merak ettim seni.
(19:47)

Yayından sonra hiç konuşamadık da.
(19:48)

Şokla telefona bakakalmıştım sadece. Merak edilecek durum yoktu ki, asıl ben onu merak etmiştim.

beyzaaocak:
Evet.
(19:48)

Ben de merak ettim seni.
(19:48)

Bugün yayın var değil mi? Story falan da paylaşmadın.
(19:48)

RAG:
Bugün yayın var değil mi? Story  falan da paylaşmadın.
Var.
(19:49)

Daha yayına var.
(19:49)

Aslında yayında soramadığım birkaç şey vardı sana.
(19:49)

Biraz özel.
(19:49)

Bana yayında soramayacak kadar özel ne sormak istiyordu ki?

beyzaaocak:
Elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım.
(19:50)

Uzun bir süre mesaj gelmedi. Sonra Akın tekrar çevrimiçi oldu ve yazmaya başladı.

RAG:
Ailenin hala Aydın'da yaşadığından söz ettin.
(19:52)

Sen gidiyor musun hala?
(19:52)

beyzaaocak:
Gidiyorum, sadece geçen yaz yoktum.
(19:53)

RAG:
O gün niye bana Beyza olduğunu söylemedin?
(19:53)

beyzaaocak:
Söylediğim gibi hem utandım
(19:53)

Hem de hatırlamazsan rezil olma ihtimalim vardı mskcocmf
(19:53)

Son mesajıma utançla baktım. Aynen gerizekalı, bir de aramızda dağlar var ben köylü kızıyım falan da de.

Yine de, rezil olma ihtimalim her türlü daha yüksek orandaydı.

RAG:
Hatırlardım.
(19:54)

Biraz şaşkınım açıkçası.
(19:54)

Aydın'a pek gitmediğim için ben üniversiteye gittikten sonra siz de taşındınız sanıyordum.
(19:54)

beyzaaocak:
Normal olarak tabi.
(19:54)

Babam emekli olunca orada kalmayı seçtiler.
(19:55)

Bedava tatil yeri işte skdodnfkk
(19:55)

Bir daha random atmamalıyım.

RAG:
Böyle dediğine göre sen Aydın'da değilsin.
(19:55)

İstanbul'da mısın?
(19:55)

beyzaaocak:
Yok Ankara'da okudum ben.
(19:55)

O yüzden buradaki müzede çalışmak istiyorum.
(19:55)

RAG:
Çocukken o müzeye gitmiştim.
(19:55)

Şimdi orada çalışacak olman garip bir tesadüf.
(19:56)

Tesadüf diyemedim. Onun yüzünden çalışmak istiyordum.

beyzaaocak:
Daha çalışmıyorum.
(19:56)

Onun için çalışıyorum sadece.
(19:56)

RAG:
Kazanacağına inancım tam.
(19:57)

Şimdi yayın açmam gerekiyor.
(19:57)

Malum sapık olduğunu düşündüğüm bir kız yüzünden yayınları 2 gün ertelemek zorunda kaldım.
(19:57)

Ne yaparsam yapayım bu olaydan beni vurmaya devam edecekti belli ki.

beyzaaocak:
O konuda tekrar tekrar özür dilerim. Gerçekten böyle olacağını beklemiyordum.
(19:57)

RAG:
Kuru kuru özür dilemekle olmuyor o işler.
(19:57)

Yayında bana eşlik et.
(19:57)

beyzaaocak:
Anlamadım?
(19:57)

Kalp atışlarım anlamadığım bir şekilde hızlanmıştı. Al işte, salaklaşıyordum iyice.

RAG:
Anlamayacak ne var?
(19:58)

Yayında bana eşlik etmek zorundasın.
(19:58)

Dava falan açmamı istemiyorsan gel.
(19:58)

Bu nasıl bir tehdit tarzıydı ya?

beyzaaocak:
Niye gelmemi istiyorsun ki?
(19:58)

RAG:
Çünkü senle konuşmak için yeterli zamanım yok.
(19:59)

Ben de bize zaman yaratıyorum.
(19:59)

İnkar etmeye devam mı edeceksin?
(19:59)

Yoksa Story'de senin yüzünden açmayacağımı ilan mı edeyim?
(19:59)

beyzaaocak:
Şantaj ha?
(19:59)

Rüstem Akın Günyel'in fan kitlesiyle baş edemem.
(19:59)

Sadece alışkın değilim. Olmayı denerim.
(19:59)

RAG:
Bekliyorum.
(19:59)

Beni ekersen beş gün yayın açmam ona göre.
(20:00)

Çevrimdışı olmuş ve Instagram'dan çıkmıştı. Beni ise kafası karışık ve soru işaretleriyle bırakmıştı. Neden böyle yaptığına dair hiçbir fikrim yoktu. Tek bildiğim ikimiz de birbirimize karşı mahcup hissediyorduk ve bunu düzeltmek için elimizden geleni yapıyorduk. Yalnız bu sefer Akın'ın yaptığı bana iyi mi gelecekti yoksa zarar mı verecekti, bunu yayında görecektik.

★★★★★

Off Stream | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin