Először is elnézését kérem mindannak akit érdekel ez a sztori és várja a következő fejezetet. Őszintén már nem emlékszem pontosan mikor jött létre a történetnek az ötlete a fejemben (2016-17 körül) de nem számítottam arra, hogy tényleg érdekelni is fog valaki és fogják olvasni, valamit nem is tudtam, hogy be lesz-e valaha fejezve. Aki szánt rá időt (köszönöm szépen mindenkinek) és követte a történet menetelét biztosan észrevette mennyi logikai buktató meg kisebb-nagyobb hibák voltak benne, így tavaly úgy döntöttem újra írom. Újabb ötleteim támadtak és jobban igyekszem tartalmas és érdekes fejezeteket írni. Kevés időm van vele foglalkozni, de abból megpróbálom kihozni a legtöbbet. Hamarosan érkezik a folytatás addig is:
-Mire készülsz? -Néz le a lányra ugyanolyan érzelemmentesen mint mindig.
-Evésre? -Válaszol ártatlanul mire a másik csak szemforgatással válaszol majd sarkon fordul és kifele megy határozott léptekkel. Honnan tud ez mindig mindent? Persze, hogy készül valamire, mint mindig, most is van terve. Konohába megy, meglátogatni Kumit. Legalábbis ezt szeretné kivitelezni habár arra számított, hogy titokban tudja megtenni. Itachival csak az a baj, hogy amennyire érzelemmentes pont annyira veszi komolyan Pain azon parancsát, hogy vigyázzon Shirora és ha ő a szállás határát elhagyja, menjen vele. Ezer meg ezer ötlete közül egyiket sem tartja a lány elég bomba biztos tervnek így elhatározza, vár még a tettekkel. Ilyenkor mikor nem tud mit kezdeni magával és küldetés sincs elmegy edzeni főleg, hogy az Uchiha szerint legtöbben házon kívül vannak így hamar döntésre jut a napi elfoglaltságával kapcsolatban. Már úgyis besötétedett elmegy a tóhoz úszni. Kora ősszel még épp langyos a tó vize hozzá, azonban arra nem számított, hogy valakit ott talál. Hírtelen ötlettől vezérelve egy közeli fa törzse mögül les ki, hátha rájön ki az. A háttal álló férfinek rövid fekete haja és kidolgozott tipikus ninja testalkata van. Amilyen hírtelen éri a felismerés, Shiro eltátja a száját és épphogy megtudja tartani egyensúlyát így nem csókolja meg a földet ám már késő. Tobi meghallotta és fél arcával hátra fordulva konstatálja, a lány megleste. Akármennyire azt hitte nem lepheti meg semmi az Akatsukinál töltött pár hét után, Shironak rá kellett döbbennie, hogy igenis történhet bármi, befagyhat a pokol meg hasonlók. Tobi maszk nélkül! Többi jóképű és egyáltalán nem tűnik együgyűnek mint máskor valamint, és ez a legmegdöbbentőbb elképesztőbb tény mind közül amit ez a pár perc alatt megtudott, Tobinak Sharingan szeme van!
KAMU SEDANG MEMBACA
A Fehér Chakra Örököse (Átírás alatt)
Fiksi Penggemar-Shiro mindig is nagyon erős shinobi volt. Hírneve messze túlszárnyalja, miután összeakad a bajsza az egyik rejtett falu kagéjával. Shiro célja mindig is csak annyi volt, hogy megvédje a húgát minden bajtól, ezért ő akar lenni a legerősebb. Mikor az...