Mijn naam is Nina. Ik ben 16 jaar. Ik heb heel weinig vrienden, daarom word ik gepest. Dat maakt me niet uit. Ik vind een jongen leuk. Maura en Isa, mijn beste vriendinnen, weten ervan. Zijn naam is Jim. Ik vind hem super leuk. Maar goed, ik ben dus een weerwolf. Haast het hele dorp is een weerwolf. Ik woon in een dorp in het noorden van Canada. Het is hier heel afgelegen. Dit hele gebeuren begon op een doodnormale dag.
Ik word wakker. Vandaag is het maandag. Ik moet dus naar school. Weer een pest dag. Ja, ik word dus elke dag gepest. Ik zucht. Geen zin in vandaag. Ik sta op en doe mijn nieuwe zeeblauwe spijkerbroek aan. Niet dat ik knap ben ofzo. Mijn haar is dof en bruin en mijn ogen zijn groen. Ik ben niet aantrekkelijk. Ik loop naar beneden. Mijn moeder zit er al. Ik heb geen broers, zussen en vader. Ik eet wat en pak mijn tas. Samen met mijn vriendinnen Maura en Isa loop ik naar school. Mijn vriendinnen zijn ook weerwolven. Als we op school staan, zie ik Lisanne met haar groepje staan. Lisanne is de grootste bitch van mijn school. Ik ontwijk haar. We lopen naar binnen en zien Jim en zijn groepje staan. We lopen extra dicht langs het groepje. Ze kijken ons raar aan. Als we bij het lokaal aankomen, worden we omgeroepen. ' Willen Nina de Vries, Isa van Vugt en Maura de Bruine zich naar de directie begeven?' We lopen naar de directie, bang om op onze donder te krijgen. De directeur zit in zijn kamer met een ander meisje. ' Meiden, dit is Lisa de Hoorn. Ze is nieuw hier. Willen jullie haar een rondleiding door de school geven en in jullie groepje opnemen?' We knikken. We lopen de kamer uit, met Lisa. Hopelijk is ze een beetje aardig. We lopen verder naar het lokaal toe. De lessen beginnen. Hopelijk laten ze me met rust.
JE LEEST
Alone *on hold*
WerewolfNina is 16. Ze is een weerwolf. Iedereen in het dorp is een weerwolf. Ze heeft heel weinig vrienden. Ze vind een jongen heel leuk. Totdat ze erachter komt dat een ander meisje, Lisa een heel populair meisje , met hem krijgt. Als ze elkaar ontmoeten...