Lisa

27 5 0
                                    

Ik voel me echt kapot schuldig. Alleen maar omdat ik zo stom ben geweest om Nina voor schut te zetten. Voor Lisanne en haar stomme groepje. 'H-het spijt me echt heel erg. Ik wist het niet. Echt niet. Is er iets dat ik kan doen om het goed te maken?' Ik zie Maura en Isa sneaky naar elkaar lachen. Ik heb meteen spijt van dat ik dat heb gezegd. 'Je moet Lisanne ontmaskeren . Wij hebben een geheim ontdekt, iets dat ze echt koste wat het kost wil verbergen. Lisanne heeft ooit.' Dan gaat Maura's telefoon. Ik kan niets horen, maar ik denk dat het iets met Nina te maken heeft. 'Ies, we moeten nu naar het ziekenhuis. Het gaat steeds beter met Nina.' Wacht, ik wil mee. Ik wil zien hoe het met haar is. Alsjeblieft?????' Ze zuchten. 'Oké, maar je moet wel een beetje afstand houden.' Zo gezegd, zo gedaan. We rijden op onze sneeuwscooters naar het ziekenhuis. We lopen naar binnen en zien een vrouw staan huilen. Maura en Isa lopen er naar toe, dus ik denk dat het Nina's moeder is. Ik hoor ze zeggen:' Wat is er aan de hand?'' Gister is Nina uit haar coma ontwaakt. Ik ging dus gisteren even naar huis en ik kwam hier terug, toen was ze weg. Gewoon weg.'' Nee toch, wat een ramp!' Wat erg. Nina is weg en het is allemaal mijn schuld. ' eumh, hebben jullie de bewakingsbeelden al gecheckt. Je weet nooit of het handig is.' ' inderdaad.' zegt de moeder van Nina.' Wie ben jij trouwens?'' Ik ben Lisa. Ik ben degene die ervoor  gezorgd heeft dat uw dochter hier is belandt. Het spijt mij heel erg.' Terwijl ik het zeg sla ik mijn ogen neer.  De moeder van Nina kijkt me medelijdend aan. ' Jij kan er niets aan doen hoor. Maar laten we nu die bewakingsbeelden bekijken.' We knikken en lopen naar het bewakers kantoortje (ik weet niet hoe dat heet).  We zien Nina wakker worden. Ze loopt naar buiten. Daar staat een groep mannen in zwarte pakken staan. Ze pakken haar ruw vast en trekken haar mee naar een grote, zwarte bus. Ze duwen haar er in en rijden weg. De moeder van Nina slaakt een gil. Ik sta ook versteld. We moeten iets ondernemen. En snel.

(A/N sorry dat ik niet meer zo veel update, want ik zit nu in Portugal. Het is hier lekker warm ;) Ik hoop dat jullie me kunnen vergeven. Fijne vakantie!!!!)

Alone *on hold*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu