Ik word wakker in een donkere ruimte. Ik zit op een stoel vastgebonden. Waarschijnlijk al een tijdje, want het touw brand in mijn armen en benen. Ik kan me vaag iets van de afgelopen uren herinneren. Wat ik nog wel weet, is dat ik aangevallen ben, zo in een coma geraakt ben, dat ik wakker werd, naar buiten liep en werd overmeesterd en in een busje geduwd. Dan komt er iemand binnen. Ik knijp mijn ogen dicht, want er komt veel licht binnen.'Zo zo, kijk eens wie we daar hebben. Onze Nina de Vries. ' ' W-wie zijn jullie? Waar ben ik? Hoe weten jullie mijn naam ?' ' Wij zijn de mannen in het zwart. ( Sorry, kan geen betere naam verzinnen) Je bent in onze kleine gevangenis. We volgen je al een tijdje. Eigenlijk al voordat jij uit de boom viel. Maar goed, we hebben je dus in de gaten gehouden vanwege een reden. Jij kent Lisa van Hoorn. De Alpha leider's Luna nog wel.' Ik wist het. Jim is de leider van de Alpha's. Maar dat betekent wel dat Lisa nu in gevaar is.' Waarom heb je mij dan gepakt in plaats van Lisa?' ' Omdat jij Lisa's zus bent.' Nu sta ik even versteld. Ik Lisa's zus. Dan bedenk ik me dat het best wel zou kunnen. Ik heb alleen een moeder en Lisa alleen een vader. ' Je zult je nu ook afvragen wie IK ben. Ik ben Nick de Vries. Jouw neef.' Deze dag kan niet gekker. Ik schijn een zus, een neef en een vader te hebben. Er komt nog iemand binnen. Ze fluisteren wat. Ik hoor niet wat ze zeggen helaas. Ik zie ze wel naar mij kijken. De andere komt naar mij toe en slaat me in mijn gezicht. Het is wazig en uiteindelijk zwart.
Ik word weer wakker. Dit keer in een kamer met een lamp. Er staat een kruk in de kamer. nu zie ik pas dat ik niet meer vastgebonden ben. Ik heb wel striemen op mijn armen en benen, overal krassen en een bloedende lip. Daar heeft die onbekende me dus geslagen. Ik wil gaan staan, maar ik heb al zo lang niet meer gelopen dat ik hard op de grond val. Geweldig.Ik probeer het weer. Dit keer lukt het beter en loop ik naar de kruk. Ik ga er op zitten en voel me een beetje ontspannen. Dan komen die mannen naar binnen. Kunnen ze me niet met rust laten of zo. ' Daar hebben we onze Nina.' Ik vind ze echt eng. Ze pakken me vast bij beide armen en duwen op de kruk. Ze binden mijn voeten vast. Ik probeer ze nog tegen te houden, maar zij zijn met zijn vijven en ik ben alleen en ik ben niet bepaald de sterkste. Al snel ben ik weer vastgebonden. Een van hun zegt:' Mevrouw de Vries, wij gaan u een paar vragen stellen. Als u daar fout op antwoord, dan gebeurd er iets dat u niet leuk zult vinden. Laten we beginnen! Wanneer heeft u Mvr. Lisa van Hoorn ontmoet.' Ik moet wel antwoorden. Ik heb geen zin om nog meer pijn te hebben.' Op 31 Augustus, Om 10 over 9 op school.' ' Waarom bent u naar het bos gegaan net op het moment dat wij er ook stonden? U hoorde toen in de klas te zitten.' Hier wil ik natuurlijk niet op antwoorden, maar meer pijn kan ik dus niet aan.' Mvr. van Hoorn had mij voor schut gezet voor de klas. Ik rende het bos in omdat wanneer ik verdrietig ben, ik altijd naar het bos ga.' ' Oke, laatste vraag, Wat voor soort wolven zijn wij.' ' Ik dacht al dat jullie dat zouden vragen.' ' Fout antwoord.' Hij knikte naar iemand die achter mij staat. Hij slaat met een riem super hard op mijn rug. Een golf van pijn gaat door mijn lichaam. Ik schreeuw het uit. ' Oke oke, jullie zijn Omega's.' ' Heel goed meisje. En nu je weet wat we zijn, moeten we je het zwijgen op leggen.....
JE LEEST
Alone *on hold*
WerewolfNina is 16. Ze is een weerwolf. Iedereen in het dorp is een weerwolf. Ze heeft heel weinig vrienden. Ze vind een jongen heel leuk. Totdat ze erachter komt dat een ander meisje, Lisa een heel populair meisje , met hem krijgt. Als ze elkaar ontmoeten...