Nina

35 5 0
                                    

Ik kom de klas binnen, samen met mijn vriendinnen. Ik zie Lisa, het nieuwe meisje, met Jim zitten. Mijn Jim. Zij zit bij hem op schoot, ze lachen. Ik moet bijna huilen als ik het zie. Een heel klein traantje rolt over mijn wang. Blijkbaar was het groot genoeg om gezien te worden. Lisa roept:' Kijk Nina is aan het huilen. De hele klas begint te lachen. Er stromen meer tranen over mijn wangen. Ik ren het lokaal uit en bots tegen de leraar. Die geeft geen kik en laat me erdoor. Tegen de klas zegt hij:'Weten jullie waarom Nina wegrende?' Niemand geeft een antwoord. Intussen ren ik de bossen in. Vanavond is het volle maan. Ik voel de kracht van de maan al. Ik ren sneller en sneller. Ik hou van rennen. Ik ren de berg op en klim in een boom. Ik klim tot aan de top. Hier zit ik dan, in mijn eentje. Voordat jullie je af gaan vragen wat voor soort wolf ik ben, ik ben een Alpha. Ik sta niet heel hoog, maar dat maakt niet uit. Ze zeggen dat Jim een hele hoge Alpha is. Ik hoor iets onder mij. Ik ga wat naar beneden en zie een groep mensen staan. Ik vraag me af of ze ook weerwolven zijn. Ik hoor ze zeggen:' Vandaag tijdens het derde uur moet  het gebeuren.We moeten de Alpha leider pakken. Dat kunnen we het best doen door zijn Luna te vangen. Dan valt hij gegarandeerd en is zijn roedel een chaos. whahahahahahahahahaha.' 'Maar meneer, als de zus van de Luna nou de plaats inneemt, dan is het allemaal voor niets.''Weet je dan wie de zus van de Luna is?' ''Ja dat weet ik, Haar naam is....' Dan gaat mijn telefoon. Ze horen  het en kijken de kant op waar het vandaan komt. Mijn kant dus. Ik spring uit de boom en land veilig op mijn voeten. Voordeel van weerwolf zijn. Ze zijn veel sneller dan ik. Ik zie ze transformeren. Het zijn nu grote zwarte wolven. Omega's. De grootste vijand van de Alpha's. 

Alone *on hold*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu