Lisa

33 5 0
                                    

(hey lezers, in mijn vorige boek had ik hoofdstukken met namen erboven, maar in het perspectief van een persoon. In dit boek is het in het perspectief van degene die bovenaan bij de titel staat. Veel leesplezier!!!!! XXX Eline)      

                                                                                                                                                                                                       Als we bij het lokaal aankomen, zie ik hem staan. Een knappe jongen met zwart haar en blauwe ogen. Ik vraag aan Isa:'wie is die jongen daar? Die in de hoek?'' dat is Jim, de populairste jongen van de klas. Die kan je echt niet krijgen hoor.' Ik knik. Ik zie Nina naar me kijken. Ik zie een beetje jaloezie in haar blik. Dan zie ik een meisjesgroepje staan.'En wie zijn dat Isa?' ' Dat zijn Lisanne en haar groepje. Echt een stelletje Bitchen.' Weer knik ik. Eigenlijk zou ik wel bij dat groepje willen horen. Ik loop weg van Nina, Isa en Maura. Ik kom aan bij het groepje en zeg' hey, mijn naam is Lisa. Ik ben nieuw in jullie klas. Mag ik bij jullie groepje? Er zijn geen andere leuke groepjes in deze klas. Al zeker niet met dat groepje daar.'En ik wijs de kant op van Nina, Maura en Isa. Ik vind het eigenlijk wel een beetje zielig wat ik doe, maar nu maakt het even niet uit. Ik zie degene die vooraan staat, waarschijnlijk Lisanne, tevreden grijnzen.'Prima, je zit bij ons groepje. Maar je moet een klein ding voor me doen. Om er helemaal bij te horen. 'Zegt Lisanne mysterieus. Ik hoor de andere meiden gniffelen.'Oké, prima. Wat moet ik doen?' Vraag ik nieuwsgierig. Ik zie ze lachen.

De volgende dag sta ik zoals gewoonlijk op. Ik pak mijn telefoon en kijk of ik nog berichtjes heb. Ik heb er eentje, van Lisanne. Ze stuurt: vandaag de grote dag. Doe je ding meid. Alleen dan ben je echt een van ons.  Ik ben niet blij. De opdracht is dat ik Nina voor schut voor de hele klas moet zetten. Ik weet al een manier. Vandaag moet ik een presentatie houden. Ik kon weigeren, maar dat wil ik niet. Ik zucht. Ik pak mijn spullen, zeg mijn vader gedag en loop het huis uit. Ik kom bij school aan. Ik heb ooit gehoord dat dit dorp vol met weerwolven zit. het is nog geen volle maan, dus ik hoef nog even niets te vrezen. Als ik bij school aankom, zie ik Jim staan. ik voel dat ik begin te blozen. Hij komt steeds dichterbij. ik wil hem tegenhouden maar hij is heel erg sterk. hij fluistert in mijn oor:' Weet je dat je zooo sexy bent. Wil je verkering?' Ik sta eigenlijk een beetje verstelt. De tweede dag ziet hij me en hij wil nu al verkering. Nou ik zag Nina's blik gisteren wel. Nu heb het perfecte middel om Nina voor schut te zetten. ' Ja, heel graag Jim.' Hij kust me en ik kus hem terug. Lekker voor je Nina, denk ik.


Alone *on hold*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu