Aynı Yıldızın Altında
Okumayan var mı? Yine de yazayım dedim. Kanser hastası olan Hazel Grace gittiği destek grubunda hastalığı atlatmış yakışıklı Augustus Waters' la karşılaşır. "Sonsuza dek"leri "Peki" olan iki gencin aşkını anlatıyor. Ölürüm bu kitaba filmi de var arkadaşlar :)
Senden Önce Ben
Aşk kitaplarından başladık aşk kitaplarından devam edelim madem. Lou sadece çalışmak için yaşayan biraz (!) farklı tarzlarda giyinen tatlı bir kız ve Will... Bir motorsiklet kazansına kurban giden Will ömrünün sonuna kadar tekerlekli sandalyeye mahkum olmuştur. Lou'nun işsiz kaldığı dönemlerde Will'in yanında olmak ve yüksek bir maaş almak geri çevirilemez bir teklifdir. Sadece iş olarak başladığı bu görevde farklı şeyler de gizlediğini öğrenmesi uzun sürmez? Gerçekleri öğrenen Lou
'nun bunu değiştirmek için ne kadar zamanı var?
Kitapta 'Kalabalık ortamlarda son 100 sayfasını okumayınız.' yazıyordu. Ben de bu uyarıyı dikkate alarak evin en arka odasına gidip okudum ve sonuç; kızaran burun ucu, şişen gözler, bembeyaz bir surat. Ben ağlayınca böyle oluyor sizin tipinizi anlatan yorumları bekliyorum :)
Yakut Kırmızı
Kitaplığımdaki sırayla yazıyorum. Senden önce ben aynı yıldızın altında
16 yaşındaki Gwendolyn Sepherd (soyadı buydu sanırım) normal bir lise öğrencisiyken kuzeni Charlotte zamanda yolculuk yapabilmekedir. Ya da onlar öyle sanıyorlar. 16 yaşına kadar bu olay için eğitilen Charlotte'un yerine Gwendolyn'in zaman yolcusu olması bütün planları alt üst eder. Peki ya Gwendolyn'in eğitimi? Eğitmen 18 yaşındaki yakışıklı mı yakışıklı Gideon olursa?
Unutmayın Aşk tüm zamanların içinden geçer. (Ikinci kitap Safir Mavi ve üçüncü kitap Zümrüt Yeşil. )
Labirent: Ölümcül Kaçış
Thomas uyandığında kendini bir asansörün içinde bulur. Asansörün vardığı yerde Kayran vardır. İsyan'ın oluşturduğu Labirentle çevrelenmiş bu ülkede insanlar Labirent'in şifresini çözmeye çalışırlar. Başka bir kaçış yolu yoktur çünkü.
(Ikinci kitap Alev deneyleri, üçüncü kitap Son İsyan -ağladım- ve dördüncü kitap Ölüm Emri. -Ölüm Emri'nde 13 yıl önceye gidip anlatıyor. )
Telepati
Onlar Iki ayrı dünyanın insanı. Birbirleriyle telepatik yolla konuşabilen ve Dünya'nın sonu yaklaşırken bu tehlikeyi atlamayı sağlayacak kişiler Alex ve Jenny.
Peki bu ayrı dünya daha doğrusu evrenlerin insanı buluşabilir mi?
(Başını anlamamıştım karışık gelmişti ama sonra soru işaretleriniz biraz azalıyor. Sessiz bir yerde okuyun yoksa anlamazsınız. Çoklu evren teorisi çok farklı ve ayrıntılı bir şey olduğu için kafanız karışabilir. Kafanız karışırsa buradan bana da sorabilirsiniz yardım ederim.)
Fısıltı
Düşmüş bir melek... Patch
Korunmaya muhtaç bir insan... Nora
Patch'in Cennetten kovulduktan sonra tek isteği insan olabilmektir. Bunun için bir insanı öldürmesi gerekmektedir. Peki ya kendini bir anda koruyucu melek olarak bulursa?
Nora Patch'in kanat yaralarına dokunarak kirli geçmişini öğrenirse? Peki işin içine aşk girerse?
(Çığlık, sessizlik, final. Benim favorim çığlıkla final ama diğerleri de çok güzel sadece sessizlikte Patch 200lere kadar yoktu ya sıkılmıştım.)
(Kötü Çocuğu paylaştığım için yazmıyorum.)
Karanlık Lise
Annesi ve babasını kaybeden Güneş bir iftira üzerine okuldan atılır. Yeni okulu Atagül Lisesi serserilerin sürtüklerin okuludur. Ve okulun en gözde ve karanlık çocuğu Demir Erkan...
Güneş ailesinin eksikliğini Demirle tamamlayabilecek mi?
(2 kitap var bilirsiniz zaten. İkinci kitapta çok ağladım. )
Yaramaz Çocuk
Yetimhaneden 18 yaşında çıkan Masal kendini sokakta bulur. En ucuz pansiyonlarda kalıp bir çok kez tacize uğramaktan kılpayı kurtulan Masal ne yapacak? Rüzgar onu evine aldığında bu yakışıklı çocuğun karşısında iradesini koruyabilecek mi? Peki ya önceden tanışıyorlarsa?
(Hönkürerek ağlamıştım)
Alayına New York
Cimbomlu Aslı öğrenci değişim programıyla lise aşkını da bırakıp New York'a gider. Kalacağı evde yakışıklı mı yakışıklı bir çocuğun kaldığını öğrenen cimbomlusizce ne yapacak? Aslı ve Max'in hikayesi. ..Şimdilik bu kadar arkadaşlar. Yaz tatilinde bol bol okuyup yazacağım. Wattpad kitabı okumaktan bunlara zaman kalmıyor :) Ve yazlığa gidince babam "Ne kitap alabilirsin ne telefon umrumda değil nokia 3310 veririm yanına annenle konuşursun." dedi ve yapar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öneri Ve Eleştiri
Randomİyi ve kötü , bilindik ve bilinmedik olan kitapların eleştirildiği platformdan selam Sizin önerdiğiniz ve kendi okuduğum kitapları tatlı sert eleştirerek paylaşıyorum. Bence okuyacak kitap bulamıyorsanız bie göz atın. Gayet bilinmedik ve güzel kit...