Mum Işığı:1 İstanbul

455 9 1
                                    

Selamlar öncelikle :) Uzun zamandır yoktum o yüzden güzel bir kitapla döndüm. Özür dilerim. Evet wattpade giriyorum görüyorsunuzdur voteları yalan söylemeyeceğim. Ancak yazamadım okunmaya daha çok zaman harcadığımı bilsem de bir şey beni engelledi. Çok stresliyim sürekli ağlıyorum falan :) Ruh halim pek iyi değil anlayacağınız. Bu yüzden yeni bir hikayeye başladım: Baterist. Bakarsanız sevinirim. Çok tatliş fikirler var aklımda. Arayı da bu kadar açmayacağım bir daha. Kendimi de sıkıntıya sokmayacağım sinav için. Çok calisiyorum gerçekten. Olmazsa olmaz yapacak birşey yok. Ama en iyisini yapmaya çalışacağım. Neyse... Biz konumuza dönelim.
Yazar:burningstarfire
Pelin burs kazandığı için İstanbul'a gitmektedir. İzmir'den ve dedesinden ayrıldığı için çok üzgün olan Pelin İstanbul'a adim attiginda çok şaşırır. Limon kafedeki soğuk bakışlı Bulut,kafedeki tatli çocuk Batuhan, Hazal,Özge, kötü kız Irmak, Bulut'un kötü grubu ve ileride hikayeye girecek aşık olacağınız karakterler... Pelin bütün bu kişilerle uğraşabilecek mi? En ufak sorunu bunlar belki de Pelin'in. Pelin'in hikayesi basit bir lise hikayesi değil, güzelliği başına sürekli bela açan saf bir kızın hikâyesi...
Bu kitaba 10 üzerinden 10 veriyorum çünkü bu kitap bana aşık olabileceğim yeni bir karakter verdi :)

Öneri Ve EleştiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin