Bir Parçam Eksik

395 8 4
                                    

Yazar: maviivam
Rüya on üç yaşında annesiyle birlikte geçirdiği trafik kazasında annesini kaybeder. Kendi sağ bacağı da aksamaya başlar ve bunların tek sebebi annesini aldatan babasıdır. Aynı kazada onları arabasına alan Anıl'da ölür. Rüya'nın babası on sene sonra iflasın eşiğine gelince intihar eder ve Rüya' nın hayatında sadece evlerinde çalışan Ayşe teyzesi kalır. Oturdukları evi satmak isteyen Rüya bir anda kendini evini sattığı adamın karısı olarak bulur. Evlendiği adam Ateş"in tek amacı ikizi Anıl'ın arabasına binip onun kaza yapmasına neden olduklarından intikam almak istemesidir. Kocası Ateş ona hayatı zindan etmeye çalışırken zaten hayatı zindan olan Rüya'nın hayatı iyice raydan çıkacaktır.

Evett tekrar merhaba :) Bu kitaba da dün başladım.  Ateş sert ve kendinden taviz vermeyen birisi olsa da kitapta erkek egemenliği var gibi görünse de beni rahatsız etmedi ki ben bu konuya çok takarım bilirsiniz. Sanırım Ateş'in aşırı kötü davranmaması veya Rüya'yı hiçbir şekilde karım olacaksın diye zorlamaması rahatsız etmedi. Kitap gayet güzel ancak hayran kurgu olarak belirlenmiş ancak hayran kurguluk bir tarafı yok bence. 😂😂 Öyle yani. Kitap güzel, okuyun bence.
Not: Whatsaap grubunu kuracağım ama şu ana kadar iki kişi numara attı. 120 bin okunma var katılın yav gruba. Çok tatlı olur valla bak. 😂😂
Dipnot: Benim kitaplarıma da bir bakın ayol. :)
Dahadipnot: Artık sizin kitaplarınıza sa bakacağım. (Mükemmel yazarcık ben 😂😂)
Dahadahadipnot: Korkmayın "yerinyedikatdibinot:petrol buldum lan" esprisini yapmayacağım.  :D

Öneri Ve EleştiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin