Yazar:drunknigts
Medya bu olmaycaktı. En anlamlı ve en güzel sözü paylaştığımı biliyorsunuz zaten. Sadece spoi vermek istemedim.
Siz, hikayelerini okuyup paylaşmamı isteyenler; biliyorum her güncelleme de "Acaba benim kitabım mı? " diyip heyecanlanıyorsunuz bu yüzden sizden özür dilerim. Bana da biraz hak verin lütfen. Benim bu işe başlama nedenim kitapları tapacak seviyede sevmemdi. Tatildeyim, burada alışveriş merkezi var ama D&R yok veya herhangi bir kitap satan yer. Ailem alışveriş merkezine gitmemize karşı bu yüzden ben bu eksikliğimi kırtasiyelerde giderirken Wattpad'i keşfetmiştim. Şimdi burda kitap açıklamalarını okuyup okuyacağım kitabı seçebiliyordum ama şimdi sizin önerdiğiniz kitapları okuyorum ve kendim bir kitap seçemiyorum. Yanlış anlamayın kitap önermeniz benim için sorun değil ama ben de kendi istediğim ve beğendim kitapları okumak istiyorum. Bunu o kadar çok özlemişim ki! Tekrar kitaplarını okumamı bekleyenlerden özür diliyorum. Bir sebebi daha var aslında. Benim seçtiğim kitaplar Keşfet'den bulduğum için zaten belli bir okuyucu seviyesine ulaşmış beğenilen kitaplar. Wattpad bir uzaysa; benim okuduğum kitaplar Kutup yıldızı Miram gibi en parlak yani en çok görünen fark edilen kitaplar ama sizin kitaplarınız her bir yıldız. Hepsi parlıyor, hepsi harika ama kimse adlarını bilmiyor. Kimse keşfetmemiş, parlayamıyorlar. Ben bu yıldızların parlaması için uğraşıyorum. Hedefim, amacım, yaptığım şey bu. Her yaptığım eleştiriyi büyük bir titizlikle yapıyorum ama Kutup yıldızını herkes biliyor zaten, daha fazla övmeye ne gerek var ki? Yine de yazıyorum, gözlerinden kaçmış olanlar için. Ben parlatmam gereken yıldızlara daha çok önem veriyorum. Parlatmam gereken yıldızlar; öğretmem, anlatmam gereken yıldızlar. Kimse bilmiyor anlatmam lazım. Birkaç kez -belki de onlarca yüzlerce kez- düşünüp yazmam gereken yıldızlar. Sakin kafayla yapmam gereken şeyi böyle bir ortamda yapamıyorum. Tekrardan affınıza sığınıp başlığını attığım ve yazarın ismini yazdığım hikayeyi anlatıyorum:Eski sevgilisinin onu en yakın arkadaşıyla aldattığını öğrenen Derin bir yaz kampına katılır. Yaz kampının sakin geçmesini beklerken gelen İkizler Derin'in bu düşüncelerini alt üst eder. Sert çocuk Egehan ve beyninde tümör olan, iyi ve saf çocuk Egemen. Egemen'in Derin'e aşkı, Çoban Yıldızı'nı sevmesi. Tümörlü bir çocukla çıkan ve ona aşık olan Derin'den bu gerçeği nasıl saklayabilirler ki? Birbirinin yerine geçen ikizleri ayırt etmek için görevi Derin'e veren öğretmen sizce doğru mu yaptı?
Uzun zamandır böyle mükemmel bir kitap okumamıştım açıkçası. Yazım, konu harika. Bu kitaba ilk başta çok önyargılarım vardı. Demiştim ki "Kız önce iyi ikizi sevecek sonra kötü ikize aşık olup iki kardeşi birbirine düşürecek. " ama beklediğim gibi olmadı. Kitap okrken beni güldürdü, ağlattı, şaşırttı. Beni ağlatan kitap bulmak zordur ama bu kitap o sonla mükemmeldi. Son cümle kesinlikle medyaya koymak için ancak dediğim gibi spoi vermek istemiyorum. Egehan, Egemen, Aras... Üçünün finaldeki sözlerine ağladım olaydan daha çok. Bir kere daha önyargıyla hiçbir şeye yaklaşmamam gerektiğini öğretti bu kitap. Bu kitaba 10 üzerinden 10 hatta 100 veriyorum. (Medya koyarken çok düşündüm bunda karar kıldım. Egemen gibi bir erkek yok kesinlikle bu dünyada eminim. Kusursuz bu çocuk kusursuz.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öneri Ve Eleştiri
Randomİyi ve kötü , bilindik ve bilinmedik olan kitapların eleştirildiği platformdan selam Sizin önerdiğiniz ve kendi okuduğum kitapları tatlı sert eleştirerek paylaşıyorum. Bence okuyacak kitap bulamıyorsanız bie göz atın. Gayet bilinmedik ve güzel kit...