Domates Suyu Sever Misin?

271 6 1
                                    

Yazar: angel_nemesis (nemesis_angel da olabilir hatırlamıyorum tam)
Bir düğüne kaçak giriyorsunuz. Bembeyaz bir elbisenin üstüne domates suyu döküyorsunuz. Yemek bölümüne geçip tabiri caizse öküz gibi yerken yanınıza iki çocuk geliyor. Davetsiz misafir olduğunuzu anlamamaları için saçmalıyorsunuz. Elbisenizi mahveden kadın sizi buluyor ve çocuklarla bielikte size ceza veriyor. Ve siz bu yakışıklı ve hiçbir şey bilmeyen çocuklardan birine  "Domates suyu sever misin?" diye soruyorsunuz. Peki sonra ne oluyor? Okuyup görelim bakalım...

Evet kurgu bu şekilde. Gördüğünüz gibi klasik diyemeyeceğimiz bir kurgu. 😂 Yani ben Watty'de hiç domates suyu içerikli bir kitap görmedim. Zaten olaylardan anladığınız üzere mizah kitabı. Kurgusu apayrı olsa da bu tip karakterler beni artık cidden boğdu. Erkek sapık lakabını takabileceğimiz şekilde sürekli bel altı espri yapar falan. Tabi siz de haklısınız diyorsunuz ki "Ee her şeye klasik klasik ne yapalım, ne yazalım biz?"
Ne yapayım ben de? Bir Watty yazarı olduğum kadar bir Watty okuruyum da ve biz Watty okurları olarak baydık bunlardan. Bundan sonra bir kitap paylaşacağım bir on dakika sonra. Karakterleri görmeye alışık olduğumuzdan farklı ve sizi aşka doyuracak tarzda. Neyse ben bu kiataba döneyim.
Bu kitaba 10 üzerinden 9 veriyorum.

Öneri Ve EleştiriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin