Yazar:hayallyazarr
Selam :) Ayy eleştiri yapınca ben bi mutlu oluyorum böyle. Ne fenayım :) Belki üst üste kitabın ikincisini de okuyup tatlılığına boğulduğumdan olabilir. Bakalım, başlayalım mı?Emir Bodrum'a giderken geçirdiği trafik kazası sonucu iki ay boyunca uyanamaz. Bu iki ay boyunca Bodrum'a yakın bir köyde tıp okumuş Menekşe ve eski hemşire, Menekşe'nin annesi Melek Hanım Emir'e bakar ve onu iyileştirirler. Emir hafızasını kaybetmiş bir şekilde uyanır ve birkaç gün içinde gelişen bazı olaylar nedeniyle Menekşe ile evlenmek zorunda kalır. İlk gecelerini -gecikmeli de olsa- mükemmel bir şekilde geçirirler. İlk gece hafızası yerine gelen Emir bu mükemmel gecenin sabahında İstanbul'a gider. Tabi Menekşe'de peşinden. Menekşe'nin başına bir sürü olay gelirken Emir pişman, Menekşeyse inatçıdır ve bu ikilinin sonunu kader gösterecektir.
Evet, konu tam olarak böyle. Emir'in gittiğini söylemek ile size spoi vermedim, haberiniz olsun. Kızmayın sonra bana :) Ya kitap bir kere çok tatlı. Yazımı güzel, kurgu çok farklı ve yazım hatası yok. Yazarın kendini biraz geliştirmesi gerekiyor ama tabi ki bir Wattpad hikayesi için çok orijinal ve rastlanmadık bir kurgusu olan bir kitap. O yüzden hoşlanarak ve gönül rahatlığıyla bu kitabı okuyabilirsiniz. Yani okuyun canım. Kitap çok iyi :)
Iyi geceler :)Notçuk: Şöyle de bir notçuk atayım. Bir ara whatsaap grubu mevzusu vardı. -Tabi ben sınavlardan açamamıştım.- ama okul tatile girmişken açsak çok tatlı olmaz mı? Belki de whatsaao grubu olan ilk eleştiri kitabı yazarı ve okuyucuları oluruz. :) Siz numaralarınızı bana mesaj atın. Ben isteğe göre açarım grubu. Bir de belli bir kitap üzerine açmadığımız için ortam çok iyi olur. Böyle kitaplar, filmler, diziler falan :) Yapalım ya. Hem artık kocaman da olduk. 125 bini geçiriyoruz. Neyse siz numaraları atın da bir :)
Dipnot: LYS' ye bir hafta var daha sanırım ama olsun. LYS' ye gireek herkese başarılar. Öpüyorum yanacıklarınızdan :* :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öneri Ve Eleştiri
Randomİyi ve kötü , bilindik ve bilinmedik olan kitapların eleştirildiği platformdan selam Sizin önerdiğiniz ve kendi okuduğum kitapları tatlı sert eleştirerek paylaşıyorum. Bence okuyacak kitap bulamıyorsanız bie göz atın. Gayet bilinmedik ve güzel kit...