Yazar: haticee0055
Bir sürü şey yazmıştım buraya silinmiş. Ağır konuşmuştum belki de paylaşmamam için oldu böyle birşey ama vazgeçmeyeceğim. Birgün barda Poyraz Almira'yı görüyor, 6 ay boyunca takip ettiriyor ve dersin ortasında gelip sınıftan kaçırıyor. Dövüp tecavüz ediyor ve ta-ta-ta-tam! Almira Poyraz'a aşık oluyor ve evlenmişler. Poyraz bir düşmanın gaz vermesine gelip Almira'yı aldatıyor ve aynı ece tekrar tecavüz etmeye kalkıyor. Evli olsalar bile Almira istemiyor ve Poyraz onu bağlıyor. Son anda ayrılıyor. Gel zaman git zaman Almira kaçırılıyor. Aldatıldığını Poyraz'ın yaptığı pislikleri öğrenip senden nefret ediyorum diyor ve yine bir tokat yiyor. Sonra Almira sarılıp "Özür diliyor" Bakın Özür diliyor! Poyraz polisten korkmazmış parayla hallederlermiş. Bu kadar mı şerefsiz Türk Polisleri? Bu kadar mı alçak? Tecavüz'e uğrayan bir kadını yarıyolda bırakacak kadar mı? Televizyonda sadece tecavüze uğrayıp öldürülen ailesi olan veya sokak ortasında döverek öldürülen kadınların haberleri veriliyor. Evli olup şiddet görenler? Kimsesiz tecavüze uğrayan sokak çocukları? Evinde üvey babasından üvey abisinden dayak yiyip tecavüze uğrayanlar? Bir ülkenin durumunu cahillik seviyesini öğrenmek için gece ara sokaklara ve en az gelişmiş yerine bakacaksınız. Türkiye'de barlarda ara sokaklarda her gece yüzlerce kadın tecavüze uğruyor. Illa o zarın parçalanması önemli değil. O şerefsiz dokunduğunda bile tecavüze uğramış oluyorsunuz. Öğretmenim vardı okuldan ayrıldı şimdi. Zorunlu görevini Mardinde yapmış. Diyor ki "Röportaj yapalım dedik. 'Eşinizden şiddet görüyor msuunuz' diye. Kapıyı açılan her 4 kapıdan 3'ündeki kadının ya gözü morarık ya dudağı patlaktı."
Ne kadar aciz durumda olduğumuzu görüyor musunuz? Sokaklarda bas bas "Kadına şiddete Hayır! " diye bağırmakla olmuyor gördüğünüz gibi. Hala devam etmiyor mu? Kadınlar ne kadar güçlü olursa olsun, ne kadar sporcu olursa olsun erkeklerden zayıf olmak duasında var. Erkekler de bunu çok ii kullanıyor maşallah. Biz de çanak tutuyoruz ya başka birşey demiyorum. Yazım güzel ama kurgu berbat. Böyle bir kurgu olduğu için Wattpad'e lanet ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öneri Ve Eleştiri
Randomİyi ve kötü , bilindik ve bilinmedik olan kitapların eleştirildiği platformdan selam Sizin önerdiğiniz ve kendi okuduğum kitapları tatlı sert eleştirerek paylaşıyorum. Bence okuyacak kitap bulamıyorsanız bie göz atın. Gayet bilinmedik ve güzel kit...