ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ 𝟸𝟼𝟽

13 1 0
                                    

𝘗𝘦𝘢𝘬𝘸𝘦𝘴𝘵 𝘛𝘚 | ɪɴᴛᴇʀ-ɢᴀᴛᴇ ᴇxᴛᴇʀᴍɪɴᴀᴛɪᴏɴ - 3

____________________________________

As Goro relentlessly pounded Moon, her body crumbled, but her mind stayed sharp, locked in a painful rewind of her past.

𝘔𝘰𝘰𝘯 (𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬𝘪𝘯𝘨): 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘶𝘱𝘱𝘰𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘰𝘯𝘦 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘮𝘺 𝘧𝘢𝘮𝘪𝘭𝘺. 𝘐 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘩𝘪𝘮 𝘢𝘵 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵, 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘮𝘦 𝘧𝘢𝘭𝘭 𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘪𝘮... 𝘏𝘦𝘳 𝘮𝘦𝘮𝘰𝘳𝘪𝘦𝘴 𝘧𝘭𝘢𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘵𝘰 𝘩𝘦𝘳 𝘸𝘦𝘥𝘥𝘪𝘯𝘨-𝘪𝘮𝘢𝘨𝘦𝘴 𝘰𝘧 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘪𝘯𝘦𝘴𝘴 𝘴𝘩𝘦 𝘯𝘰𝘸 𝘬𝘯𝘦𝘸 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘭𝘪𝘦𝘴.

𝘔𝘰𝘰𝘯 (𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬𝘪𝘯𝘨): 𝘏𝘦 𝘴𝘦𝘦𝘮𝘦𝘥 𝘱𝘦𝘳𝘧𝘦𝘤𝘵: 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴𝘰𝘮𝘦, 𝘸𝘦𝘢𝘭𝘵𝘩𝘺, 𝘤𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨-𝘰𝘳 𝘴𝘰 𝘐 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵. 𝘉𝘶𝘵 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘦𝘯𝘥, 𝘩𝘦 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘮𝘺 𝘮𝘰𝘯𝘦𝘺. 𝘌𝘷𝘦𝘯 𝘮𝘺 𝘰𝘸𝘯 𝘱𝘢𝘳𝘦𝘯𝘵𝘴 𝘧𝘰𝘰𝘭𝘦𝘥 𝘮𝘦... 𝘚𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘩𝘦 𝘬𝘪𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘳 𝘰𝘶𝘵, 𝘥𝘳𝘶𝘯𝘬, 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵𝘭𝘦𝘴𝘴.

𝘔𝘰𝘰𝘯 (𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬𝘪𝘯𝘨): 𝘑𝘶𝘴𝘵 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘐'𝘮 𝘢 𝘨𝘪𝘳𝘭. 𝘐𝘵'𝘴 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘮𝘦-𝘥𝘳𝘦𝘢𝘮𝘴 𝘤𝘳𝘶𝘴𝘩𝘦𝘥, 𝘢𝘭𝘭 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘪𝘮𝘱𝘭𝘦 𝘧𝘢𝘤𝘵.

"𝘔𝘺 𝘱𝘢𝘴𝘴𝘪𝘰𝘯𝘴 𝘩𝘢𝘥 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘴𝘶𝘧𝘧𝘰𝘤𝘢𝘵𝘦𝘥. 𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘢 𝘳𝘢𝘤𝘦𝘳, 𝘢 𝘧𝘰𝘰𝘵𝘣𝘢𝘭𝘭𝘦𝘳, 𝘣𝘶𝘵 𝘯𝘰 𝘮𝘢𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘩𝘰𝘸 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘪 𝘵𝘳𝘪𝘦𝘥, 𝘪 𝘸𝘢𝘴 𝘳𝘦𝘫𝘦𝘤𝘵𝘦𝘥."

𝘔𝘰𝘰𝘯 (𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬𝘪𝘯𝘨): 𝘐𝘵 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘮𝘢𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘩𝘰𝘸 𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘐 𝘧𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵. 𝘛𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘳𝘭𝘥 𝘩𝘢𝘴𝘯'𝘵 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘨𝘦𝘥. 𝘎𝘪𝘳𝘭𝘴 𝘢𝘳𝘦 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘫𝘶𝘥𝘨𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘴, 𝘵𝘳𝘦𝘢𝘵𝘦𝘥 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘰𝘣𝘫𝘦𝘤𝘵𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘢𝘳𝘳𝘪𝘢𝘨𝘦. 𝘐 𝘶𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘸𝘪𝘴𝘩 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘣𝘰𝘳𝘯 𝘢 𝘣𝘰𝘺.

𝘎𝘰𝘳𝘰'𝘴 𝘧𝘪𝘴𝘵𝘴 𝘤𝘰𝘯𝘯𝘦𝘤𝘵𝘦𝘥 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯, 𝘤𝘢𝘶𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘭𝘰𝘰𝘥 𝘵𝘰 𝘨𝘶𝘴𝘩 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘩𝘦𝘳 𝘮𝘰𝘶𝘵𝘩, 𝘣𝘶𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘮𝘪𝘯𝘥 𝘬𝘦𝘱𝘵 𝘳𝘢𝘤𝘪𝘯𝘨, 𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘨𝘦𝘳 𝘣𝘶𝘳𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘰𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘱𝘶𝘯𝘤𝘩.

𝘔𝘰𝘰𝘯 (𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬𝘪𝘯𝘨): 𝘐'𝘮 𝘯𝘰𝘵 𝘥𝘦𝘢𝘥 𝘺𝘦𝘵. 𝘔𝘺 𝘣𝘰𝘥𝘺'𝘴 𝘸𝘦𝘢𝘬, 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘤𝘢𝘯 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘪𝘵. 𝘔𝘺 𝘢𝘸𝘢𝘬𝘦𝘯𝘪𝘯𝘨... 𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘪𝘵 𝘣𝘦? 𝘌𝘷𝘦𝘯 𝘮𝘺 𝘰𝘸𝘯 𝘴𝘰𝘶𝘭 𝘸𝘰𝘯'𝘵 𝘣𝘦𝘵𝘳𝘢𝘺 𝘮𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘐'𝘮 𝘢 𝘨𝘪𝘳𝘭.

Peakwest : Time SkipWhere stories live. Discover now