Jeg vågner langsomt, og ser lige ind i et ansigt. Joes. Jeg får først et lille chock, men det går over og jeg ligger bare og beundre Joe. Han ser så fredfyldt ud nær han sover.
Jeg vikler mig ud af hans arme og stiger op af sengen. Jeg tager mit nattøj af så jeg kun står i trusser. Jeg vender ryggen til den sovende Joe, og finder noget tøj.
Jeg beslutter mig for at gå i bad, så jeg går ud på badeværelset.
Jeg barbere mig, vasker mit hår, og går så ud af badet.
Jeg tager et håndklæde om mig og går ind på mit værelse. Joe ligger og kigger på mig. "Morning Ana." Siger han og kigger ned af min krop, hvorefter han bider sig i læben. "Morning Joe." Siger jeg.
Jeg tager mit tøj med ud på badeværelset, og ligger en naturlig make up. Mit tøj består af en hvid og sort stribet løs croptop, og et sorte ripped jeans.
Da jeg kommer ind på værelset igen, har Joe også fået tøj på. Han går hen til mig og kysser mig på munden. Jeg kysser igen, og som altid føles det helt fantastisk. "Ana, i really do love you." "I love you too Joe."
Joe er lige taget hjem, så jeg beslutter mig for at skrive til Zoe. * Hello Zoe! I wonder if you Would Like to go on a club with me tonight? You know, have a little Fun? xx - Ana *
Et par minutter senere kommer der et svar: * Hi Ana, yeah i Would love to! There is This Nice club in Brighton and tonight it's free to come in. xx - Zoe *
*Well, that's sounds good. But i dont have a dress it something. :( xx - Ana *
*Come to Brighton as fast as you Can, and we'll go buy you a new dress xx - Zoe*Jeg svare okay, og tager diverse ting med ud i bilen, og køre så til Brighton.
Jeg ankommer ca. 1 1/2 time senere. Vi køre straks mod en forretning, som Zoe mener skulle være rigtig god at shoppe kjoler i.
Den første kjole jeg prøver er en tætsiddende hvid, lårkort kjole. Den fremhæver alle mine former, men jeg ved ikke om det er for meget.
Zoe gisper da hun ser mig i den. "That is so beautiful on you! Oh my god, i never realised How beautiful curves you have Ana!" Siger hun begejstret. Jeg rødmer.De andre kjoler klæder mig ikke som sådan, så jeg ender med at købe den hvide kjole, med et par sorte stiletter til.
Det er aften, og jeg har lige lagt makeup. Det består af en rød læbestift, mørkt øjenskygge, som fremhæver min blå øjenfarve. Det ser lidt udfordrende ud, hvilket jeg godt kan lide. Zoe kommer ind af døren og smiler til mig. "You are so pretty tonight Ana! I hope it's okay that i invited Tanya and Niomi too. " "that's good. I haven't talked to Them in a while." Smiler jeg.
Vi møder Niomi og Tanya henne ved klubbens indgang. Jeg hilser på dem, og giver dem begge et kram.
Vi har festet et godt stykke tid, og jeg må sige, at jeg kan mærke alkoholen.
Jeg står ved baren, da en fyr, nok lidt ældre end mig, kommer hen til mig. "What Would you Like to drink love?" "Just a vodka, please" han nikker og bestiller et glas vodka til os begge.
"Do you want to Dance?" Spørger han. Jeg nikker, og vi går ud og danser.
Pludselig står vi lidt for tæt op af hinanden. Fyren begynder at kysse mig ned ad halsen. "Please stop" siger jeg og prøver at skubbe ham væk, forgæves. Han er meget stærkere end mig. Han bliver ved med at gramse på mig, og jeg bliver ved med at prøve at stoppe ham. Pludselig bliver han skubbet væk. Jeg ser Joes ansigt som det sidste, inden alting bliver sort.
-------------------------------------------------------
DAM DAM DAAAAAM! 💥
Undskyld at jeg ikke har været så aktiv på historien. Det vil jeg nu begynde med! Tak til jer der læser med. Jeg håber at i kan lide historien. Og den er langt fra færdig! 🙌🏼
Husk at stemme på kapitlerne, det vil være dejligt! 😘Lots of love xx
- Katrine ☀️
YOU ARE READING
In love - Joe Sugg
FanfictionAna et 20 år. Hun er youtuber og er fra Danmark. Hun vælger at flytte til London, da hun ikke har noget tilbage i Danmark. Hun har mistet sin familie i en bilulykke, og som den eneste overlevende, vil hun gerne starte på en frisk. Hun støder en dag...