Chapter 2

468 16 2
                                    

Mit vækkeur ringer som en sindsyg. Jeg mumler surt for mig selv:"Jaja jeg er oppe!" Jeg slukker vækkeuret og tjekker min mobil. Jeg har fået en besked for en time siden. * Hey Ana! R U free 2-Day? - Joe xx * jeg kan ikke lade være med at smile. Jeg mener... Det er ikke sådan vær dag at en youtuber bare sådan skriver til dig. * Hey. Yeah, i Think so. - Ana xx * han svare lidt efter: * Can i Pick you up around 12 pm? - Joe xx * jeg svare ja, og kiggede på mit ur. SHIT! Den var 11, hvilket betyder, at jeg kun har en time.

Jeg starter med et hurtigt bad. Tager noget tøj på bestående af: en langærmet hvid trøje, og et par sorte jeans. Jeg spiser hurtigt en skål cornflakes, vasker det op, ordner hår og makeup, og så er jeg færdig. Klokken er 11:45, så Joe kommer snart. En besked bipper ind på min mobil. * Hey.. This is kinda akward, but what's your adress? :D - Joe xx* jeg griner lidt for mig selv, og sender ham min adresse.

Det ringer på til min dør telefon. Jeg tager den og siger:"who's there?" "Just the hottest man in the Universe." Bliver der svaret. Jeg kan så regne ud at det er Joe, så jeg svare at der er åbent. "Hi Ana" siger han da han kommer ind ad døren. "Hello Joe." Haha, det rimer. "Where do you want to go?" Spørger jeg ham, da det ligesom er ham der har inviteret mig ud. Han ser ud til at tænke lidt over hvad skal svare, da han så endelig svare:"You havent seen London yet, right?" Jeg ryster på hovedet, og han starter ned at forklare lidt om de steder vi kunne besøge. Jeg fortæller at jeg vildt gerne vil se London Eye. "Well, i don't hope that you're afraid of heights Then!" Griner han. Rent faktisk er jeg lidt højdeskræk, men beg skal nok kunne klare den ene tur. Det er jo ikke fordi, at hjulet pludselig hopper af, og ruller rundt igennem London... "I'm not." Ender jeg med at svare.

Da vi ankommer er der ikke så meget kø, som jeg havde forventet. Måske fordi at det ikke lige var det bedste vejr idag.. Guderne ved hvorfor. Da vi kommer ind i hjulet, bemærker jeg at Joe stirre på mig. Jeg vælger at stirre tilbage, så han skynder sig hurtigt at kigge væk.

Vi er kommet helt op i toppen, og jeg står med hænderne helt oppe ad ruden, og måber. "Woaw! That is really beautiful!" Siger jeg begejstret. Joe griner af min reaktion. Uden jeg lægger mærke til det, tager Joe sin mobil op, og begynder at filme. Jeg står jo stadig helt begejstret op ad ruden. "Well everyone, that is Ana, and it's her first time in London." Griner Joe. Jeg kigger hurtigt på ham. "Joe what are you doing?" Siger jeg med lidt mistro i stemmen. "Nothing." Svare han. Jeg giver ham et venskabeligt dask over skulderen. Han filmer på sig selv og siger:"Dont ever come near Ana Winthers, she's a devil." "Oh, Shut op Joe!" Griner jeg.

Turen er langt om længe færdig og vi beslutter os for at gå på starbucks, og derefter gå hjem til mig. Vi bestiller begge en kaffe latte, og begynder at gå hjem til mig. Jeg finder ud af at Joe kun bor et par gader væk fra mig, så det er nok derfor at han er gået.

Da vi er kommet ind til mig sætter vi os i sofaen og ser lidt tv. "What about your family Ana?" Spørger Joe nysgerrigt. Jeg har aldrig fortalt mine fans om min familie og de behøver heller ikke at vide det. Jeg kigger lidt ned på min kaffe latte. "Did i say something wrong?" Spørger Joe og lægger en hånd på min skulder. Jeg ryster på hovedet. "Well.. My whole family died in a car crash, and i was the only one that survived." Siger jeg og holder en lille pause. Joe kigger med medlidenhed på mig. "I was 18, when it happent, so i could live on my own. And now i've moved to London, because i dont see any reason to stat in Denmark, when i have nothing left." Forklare jeg. "Wow" siger Joe. "Are you okay and all that now?" Spørger han. Jeg nikker og smiler.

Efter noget tid hvor vi har snakket om alt mellem himmel og jord er klokken blevet 8, så vi beslutter os at se en film. Vi har egentligt været sammen længe.. Vi går ind på Netflix og ser she's the man, da jeg sagde at det var en af mine ynglingsfilm. What a gentleman, at lade mig bestemme, tænker jeg.

"I should probably go home. Caspar is waiting." Smiler Joe da filmen er færdig. Jeg nikker. "It was really Fun today, i enjoyed it!" Siger Joe, mens han tager sin jakke på. Jeg erklære mig enig. Han giver mig et kys på kinden før han går. Jeg bliver helt varm, og føler nærmest, at han har efterladt et brændemærke der hvor han kyssede mig. Jeg kan ikke lade være med at hoppe af glæde ud på badeværelset. Jeg beslutter mig for at gå i seng.

In love - Joe SuggOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz